Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, Ik gebruik via artsen nu 5 jaar oxycodone. 100 mg per dag en ik heb zeer duidelijk aangegeven hiermee te willen stoppen ondanks de bestaande en blijvende lichamelijke problematiek. Heeeeeel vroeger, toen moeders nog fris en fruitig rondrende, blowde ik wel eens iets. Nooit veel omdat ik toen ookal al bang was voor een bad trip. Onlangs adviseerde een reumatische verpleegkundige mij, heel stiekem om toch eens, in een puurpijpje, wat p&p ( wietsoort?!) te roken. Gewoon 1 trekje nemen, wegleggen en kijken wat het met me doet. Omdat ik al jaren ook niet meer rook, adviseerde ze een puurpijpje. Dan omzeil ik de tabak. Maar ik durf niet. Ben zo bang dat ik me ziek, van de wereld, angstig en paniekerig ga worden. Nergens op gebaseerd, gewoon een stomme diepe angst! Wat is jullie ervaring hiermee? * met P&P? * met een puurpijpje? * met blowen zonder roken? * met angsten voor blowen? Liefs en fijne avond Renaatje"
"Rivalrie zei: Kunnen ze geen thc olie voorschrijven? Dan neem je gewoon 1 druppeltje Klik om te vergroten... Ik heb geen maag meer en maar 2 mtr.darm. Mijn opname is dus zeer slecht. Vandaar de keuze roken. Groetjes"
"Hoi, Simpele vraag: kan ik Oxynorm 5 mg smelttablet gebruiken die variërend van mei april & augustus 2020 zijn? Groetjes en iedereen vast een fijne jaarwisseling !!!"
"En als je wel wat zou merken, wat zou dat zijn vroeg ik me af? Verminderde werking bijv?"
"Hoi hoi, Even een korte inleiding bij mijn vraag... Ik kamp al 28 jaar met dagelijkse paniekaanvallen, zeer heftige piekergedachte, PTSS, & heftige reuma. Ik wil/ben aan het afbouwen met de oxynorm maar ik vind hierdoor de dag 1) Zeer pijnlijk 2) de chaos in mijn hoofd komt terug 3) ik sta constant onder hoogspanning met alle fysieke gevolgen van dien. Toen dacht ik:" vroeger hielp een jointje me wel eens! Besproken met de artsen en ze hebben er niets op tegen dat ik het eens probeer. Ik heb de shop bezocht en zei adviseerden me AK49 te proberen. Ik vond het best eng maar toch geprobeerd. Nou...het was alles behalve relaxed 😔 ik stuiterde door het huis en werd er nog net niet knettergek van. Het ontspannende effect waarvoor ik het zocht , bleef volledig uit. Wat zouden de " kenners " mij kunnen aanraden? Ik zou het elke dag gaan gebruiken en de intentie is dus om er van te ontspannen. Ik hoeft én wil geen smurfjes zien, ik wil er niet knock-out van gaan of rare gedachten van krijgen... Gewoon relaxed achterover hangen zonder gekke bijverschijnselen... Wie heeft heeft er tips of ideeën? Groetjes Renate"