Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWAARSCHUWING verontreinigde coke!!! (nov 2005)

WAARSCHUWING verontreinigde coke!!! (nov 2005)

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de regio Oost-Brabant is verontreinigde cocaïne in omloop,
waarschijnlijk met het ZEER GEVAARLIJKE atropine.


Na gebruik van cocaïne die verontreinigd is met atropine kunnen de volgende symptomen optreden:

Waanbeelden of hallucinaties
Onhandelbaarheid en agressiviteit
Hartkloppingen
Verlaagd bewustzijn
Extreem droge mond


Gebruik van met atropine verontreinigde cocaïne kan levensgevaarlijk zijn, als gevolg van ademhalings- en hartritmestoornissen.

LET OP: HET UITERLIJK VAN DE COCAÏNE ZEGT NIETS OVER DE SAMENSTELLING!

Wanneer iemand in problemen komt door cocaïne gebruik, bel onmiddelijke een ambulance (112) en vertel de hulpverleners dat het mogelijk om een atropine-vergiftiging gaat.

De enige manier om te achterhalen wat er in je coke zit is het te laten testen. Testen duurt een week. Let ondertussen goed op mensen die gebruiken!

Voor verdere informatie kan het publiek bellen met de Drugs Infolijn 0900-1995 (EUR 0,10 min) of met de informatiewinkel Novadic-Kentron: 040-2366355


Je kunt ook de volgende internetsites raadplegen:
http://www.unitydrugs.nl
http://www.novadic-kentron.nl
http://www.drugs-test.nl
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dit is niet een oude batch? Zelfde dus waar die atropine-coke een half jaar geleden ook vandaan kwam?
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
En dit is niet een oude batch? Zelfde dus waar die atropine-coke een half jaar geleden ook vandaan kwam?
Klik om te vergroten...

Hoogstwaarschijnlijk niet!
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm ik woon in het westen van Brabant dus zal er niet zo veel last van krijgen denk ik.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik let hou de kwaliteit altijd goed in de gaten
Heel erg zonde dit
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marcel zei:
Waanbeelden of hallucinaties
Onhandelbaarheid en agressiviteit
Hartkloppingen
Verlaagd bewustzijn
Extreem droge mond
Klik om te vergroten...

klinkt goed :smoke: toch maar ff nakkie scoren in eindhoven morgen :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe dat.
Gezellig dat je er was op het forum
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#8
waanbeelden :hearteyes: toch best leuke cocaine zo te lezen :P
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#9
echt niet? jammer dan, hou zowiezo niet van coke
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Atropine vindt je _NIET_ leuk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."