Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou ik?

Zou ik?

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, nee en nog eens nee. Doe GEEN coke.
Lees dit topic eens:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2221
M
MilaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hehe
Sinds enkele maanden nieuwe vriend en op die manier een beetje in het drugswereldje terecht gekomen.
Mijn vriend snuift af en toe wel eens coke. Hij heeft't me al eens aangeboden maar heb toen nee gezegd omdat ik schrik heb omdat ik niet weet hoe ik erop zou reageren.
Hoe voel je je, wat kan ik verwachten??
Het is nu al een tijdje geleden da hij me een lijntje heeft aangeboden en heb er over liggen nadenken en wil het wel een keer proberen. Maar nog niet met hem erbij.. Wil het eerst met een goede vriend doen en zien wat mijn reactie is. Die goede vriend van me heeft het ook nog nooit gedaan en ik vraag me nu af hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Hoe ziet een avondje coke snuiven eruit? Van begin tot eind?
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon niet doen.

En ik vind het al helemaal raar dat je eigen vriend je dat aanbied :confused:
M
MilaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mja idd, heb heel lang iets gehad van NEE! Ik wil da ni, en mss is da nog steeds zo.. Kweetet ni.
Maar ik zou mss willen weten wat mijn vriend er zo tof aan vindt..
Kunnen jullie daar mss meer over zeggen?
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mischien vind hij het niet tof maar is hij gewoon verslaafd heb je daar al eens aan gedacht?
M
MilaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja kan goe zijn..
Maar ik heb hem gevraagd te zeggen wanneer hij gebruikt en ik denk da hij daar wel eerlijk in is. En hij gebruikt echt ni vaak. 1 of 2 keer op 2 maanden ofzo..
Allee, nu deze maand heeft hij 2keer gebruikt, maar dan is het eens 3maanden gewoon niet.
Maar ik snap ni da mensen da nodig hebben om hun te amuseren?
En wil ik da doen? Nee, waarschijnlijk ni.. Op dit moment grote mond en ja, ik wil da doen en blablabla, totdat ik ervoor sta, dan wordt mn hrtje echt piepklein.
Maar waarom gebruiken mensen drugs?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."