Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"schranziewanzie zei: Deranged zei: Niemand heeft Traffic gezien? Klik om te vergroten... ben hem aan het afhalen en spun ook Klik om te vergroten... Ik heb traffic gezien, s toch met benicio del toro, niet? me die verschillende verhaallijnen? mja, was wel gebeoid door de film!"
"Mja, idd, dat wist ik eigenlijk al wel. Maar das toch gewoon vluchten van de realiteit. En ja, mss hebben sommige mensen da nodig.. Kweetet ni, ik vind't alleszins maar dom Zlfs dom dak deraan gedacht hebt da te gebruiken.. Maar iets helemaal anders. Heb soms het gevoel da mn vriend gebruikt zonder dak der vanop de hoogte ben. Hoe kan ik dit bij hem herkennen? OF hoe herken je iemand die coke heeft gebruikt? Alleszins al bedankt om te reageren op mn domme dingen mss.."
"melissa zei: aan de ene kant heeft doopie gelijk,niet aan beginnen..... vooral als je vriend ook gebruikt is er natuurlijk een redelijke groote kans dat jij t niet bij een keertje gaat laten als je eenmaal over de drempel bent en je doet je portemonee er echt geen plezier mee.... coke is idd een oppervlakkigge druk,voor je t weet denk je dat een avond niet meer geslaagd is zonder sos... nu zeg je nog dat je niet kan begrijpen dat mensen dit nodig hebben om zich te amuseren..... lieve meid,je hebt helemaal gelijk..... want er is niks zo fake als t contact onderling onder invloed van sos.... mischien sta jij wel sterk genoeg in je schoenen om t bij een keertje te laten.... dan hoef je je over de effecten van sos niet druk te maken hoor,je hebt jezelf gewoon in de hand.... gaat niet raar doen zoals bij alcohol,of je gaat geen dingen zien die er niet zijn....... eigenlijk ben ik bij gebruik nog redelijk mezelf,ik praat alleen wat makkelijker,en voel me on top of the world,en energieker. alhoewel t de laatste paar jaar al lang niet meer t zelfde effect heeft.... overdaad schaad he en less is more Klik om te vergroten... Wel dat zijn dezelfde effecten die hij zogezegd heeft, een meer reeele kijk op het leven, makkelijker kunnen praten, een goei gevoel... Maar misschien blijf ik er beter af.. Heb zo soms wel mn mindere dagen en zou dan mss snel naar de coke grijpen... Terwijl ik nu gewoon naar een sigaretje grijp.."
"Tnx HDA! tis ni zozeer dak wil gebruiken, eerder begrijpen waarom hij gebruikt door het te proberen. Maar aangezien jullie reacties, blijf ik bij mijn eerste gedacht en blijf er gewoon af!"
"Hij heeft het niet zozeer aangeboden. Het was eerder zo dat hij aan't gebruiken was en vroeg of ik ook een keer wou, hoewel hij wel wist en weet hoe ik eigenlijk tegenover drugs sta. Ik wil eerlijk gezegd ook dat hij er mee stopt, vind dat hij helemaal anders is.. Weet misschien zelfs niet goed hoe hij eigenlijk is.."
"Wel ik verdenk hem er ook vaak van ff snel een wc binnen te stappen en een snuifje te leggen. Ik zou hem graag zien stoppen, want het gaat onze relatie sterk beinvloeden. Maar hoe pak ik dit het beste aan?"
"idd, dat dacht ik er ook van.. maar ben bang dat hij verslaafd gaat geraken of mss al is.. en we zijn nu nog jong, 20 en 22, maar zou graag hebben dat als we kids hebben dat hij niet meer gebruikt."
"won't do!"
"ach ja... ik zal wel zien waar het ons naartoe brengt.. allezins bedankt voor de reactie, Melissa"
"hoi hoi ik had m'n vriend gevraagd om samen eens paddo's te gebruiken. hij heeft't al wel eens gedaan en voor mij zou't m'n eerste keer zijn. maar toen ik het hem voorstelde zei hij dat ik er emotioneel ni stabiel genoeg voor was.. is dit mogelijk? hij zei dat ik voor antwoorden mss beter een lijntje coke kon snuiven.."