Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStelling

Stelling

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze bedacht ik laatst en is eigenlijk vrij logisch. Coke is over het algemeen schandalig duur, en daarbij komt nog eens dat de werkingsduur ook niet bepaald rendabel te noemen is. Hoe je het ook went of keert coke is en blijft een ongelooflijke kutdeal, zoveel geld voor een beetje kortwerkend poeier.


Mijn stelling:
Zodra je in staat bent op regelmatige basis(min 1 per maand - elk weekend) je geld op die manier uit te geven is er sprake van een probleem


Een normaal mens moet dit namelijk gewoon uberhaupt niet willen, zeker niet regelmatig. Het is een ongelooflijke ripdeal, zoveel geld neerleggen en dat ervoor terugkrijgen. De laatste keren dat ik coke haalde was ik daar alleen al goed ziek van als het weer was uitgewerkt. Ik zou het zelf niet regelmatig kunnen zo, zou me dan ook regelmatig behoorlijk in de zeik genomen voelen. Tenzij je miljardair ofzo bent anders kun je het niet maken tegenover jezelf en je medemens, het is gewoon gekkenwerk. Een keer incidenteel zon uitgave gaat nog maar zodra je echt met regelmaat je eigen op deze manier laat belazeren zit er iets niet helemaal goed. De coke is het namelijk bij lange na dat geld niet waard, en je zou het er niet voor over moeten hebben. zodra je daar anders over denkt PROBLEEMPJE


Mijn stelling
Een normaal weldenkend mens beseft dat coke een schandalige deal is en zal deze uit principe nooit willen doen


Heeft in mijn geval een tijdje geduurd maar genoeg anderen weten het al na 1 keer, dit is een belachelijke deal, en zo hoort 't eigenlijk. Zo fucking veel geld voor 1 gram poeder wat zo kort werkt. Je hoeft geen krent te zijn om te weten dat je dat niet kan maken. Ben jij van mening dat het echt zoveel geld waard is? PROBLEEMPJE

Of het nou 40 of 50 de gram is, het is en blijft een ripdeal van ziekelijke proporties. En dit moet je gewoon niet kunnen, niet willen. Zeker niet regelmatig. Mja denk dat het met mijn langdradigheid mijn punt ondertussen wel duidelijk is, ben je het hier mee oneens dan hoor ik dat graag en dan vooral waarom. Voel je je aangesproken? Je haalt regelmatig coke op de manier die ik beschrijf maar toch vind je dat je geen probleem hebt? Ik hoor altijd graag waarom.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt helemaal gelijk deranged, welcome to the power of addiction..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
mee eens , behalve als je zoveel geld hebt dat je niet meer weet wat je er mee moet doen...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
er zijn ook mensen die veel geld aan kaviaar e.d besteden , dit genot is van nog kortere duur maar kan ook ontzettend prijzig zijn.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zit wat in, maar zijn vaak mensen die idd niet meer wete wat ze met hun geld aan moeten.


Glamour trip so soon to slip
Easy come but oh how quick it goes
Ten foot tall but what a fall
Hard to open yet so easy to close
Front page news but so abused
You just want to hide yourself away
Overpaid, but soon you fade
Because you're only looking for today
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan er niet echt een mening over vormen eigenlijk. Er zijn ook mensen die het de prijs wel waard vinden, zijn dat dan geen "normaal denkende" mensen?

Nee ok, een doorsnee persoon vindt van niet, maar dat is meer omdat de doorsnee persoon drugs helemaal niks waard vindt. Maar ik vind het enigszins denigrerend overkomen om mensen die de coke high wel kunnen waarderen niet "normaal denkend" te achten.

Iedereen is anders, right?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
mee eens , behalve als je zoveel geld hebt dat je niet meer weet wat je er mee moet doen...
Klik om te vergroten...

whahaha zoals ik bergennnnnnnnnnnnnnn met geld en geen doel om t aan uit te geven :mrgreen: :mrgreen:
nee hoor deranged,tegenwoordig ben ik t met je eens.....veel betalen voor een paar uur fun,als je dat al zo kunt noemen
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat het zo achterlijk duur is, is ook de reden waarom ik er mee stop .. of in ieder geval flink minder en er echt een geschikte gelegenheid moet zijn om te gebruiken.

had eerst behoorlijk veel geld te besteden per maand dus kon het er wel vanaf. maar heb sinds een tijdje wat minder te besteden dus moet meer op m'n geld letten en wat meer gaan bedenken waar ik het aan uit ga geven. dus bij deze: voorlopig geen coke meer voor mij! :)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#9
Van mij was het zo dat ik eerder bang was van speed als "vervanger" voor coke. Ik wist met coke dat ik geen 2 à 3 gram door mijn neus zou jagen maar dat ik na ééntje zou stoppen, omwille van de kostprijs. Met speed zou ik die kostprijs van minder belang vinden en gemakkelijk een 'addict' worden.
Coke was eveneens hetgeen voorhanden was/is in mijn 'omgeving'. Het was een luxeproduct, net als kaviaar, en ik heb dat altijd zo willen houden. (en zo gehouden)
Een interessante stelling, vind ik van deranged.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."