#1
Melissa, dit herken ik heel goed. Ik heb een tijdlang regelmatig gebruikt. Omdat ik geen goed spul meer kan krijgen, gebruik ik nog maar heel weinig. Ik voel me ook heel erg futloos en vaak erg emotioneel. Ik merk ook wanneer ik weer heb gebruikt dat ik na een week het gevoel weer terug krijg. Ik gebruik ook extra vitamine, veel fruit en groenten, dit maakt wel dat je je weer sneller beter voelt. Volgens mij heeft het voornamelijk te maken met het slaaptekort.
Veel succes met het stoppen. Als het je lukt, raak je dit gevoel ook weer kwijt. Op een dag heb je weer de energie om van alles te doen en nog mooier ook weer het geld.
Veel succes met het stoppen. Als het je lukt, raak je dit gevoel ook weer kwijt. Op een dag heb je weer de energie om van alles te doen en nog mooier ook weer het geld.