Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaagpijn

maagpijn

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nu voor de 2de keer een grammetje sosa gekocht :hearteyes:
Maar elke keer als ik genomen heb krijg ik even later beetje buikpijn krampen en scheiterij..Meestal is dit dan de volgende ochtend dat ik dat heb.

ik denk zelf dat het door de coke komt wat je doorslikt..
als ik snuif krijg ik even later gedeelte in me keel wat ik meestal doorslik
alleen als ik buiten ben spuug ik dat uit..

Zou het daar door komen?

:wave: :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je spuugt het uit? :smoke:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#3
krampe krijg ik niet van de witte.. maar een berg schijt moet er de volgende dag meestal wel uit ja :wink:

en waarom zou je coke snuiven? om het vervolgens weer uit te spugen? :rolleyes:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick zei:
Ik heb nu voor de 2de keer een grammetje sosa gekocht :hearteyes:
Maar elke keer als ik genomen heb krijg ik even later beetje buikpijn krampen en scheiterij..Meestal is dit dan de volgende ochtend dat ik dat heb.

ik denk zelf dat het door de coke komt wat je doorslikt..
als ik snuif krijg ik even later gedeelte in me keel wat ik meestal doorslik
alleen als ik buiten ben spuug ik dat uit..

Zou het daar door komen?

:wave: :smoke:
Klik om te vergroten...
Stop met die sos als je verstandig bent. Vraag maar een verschillende forumleden hoe moeilijk het is om van sos af te komen (Oa. Deranged en Melissa)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou eet ik mijn schoen op zeg......
ik heb ook last van mijn maag........en dat andere wat je vermelde :flushed: :flushed:
toeval.....of gewoon buikgriep.....
vind t wel frapant :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou na een lijn meteen je neus snuiten.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
nooit ergens last van de volgende dag..

en ik slik het altijd lekker door hoor! :grin:
Wel ranzig trouwens.. maar ach! :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
whahaha nou begrijp ik wat hij bedoeld......
tja als je snuift vertrekt er helaas ook wat via je keel naar je maag.....
maar uitspugen........wat een luxe :grin: :grin:
ik zou zeggen...........gewoon slikken kreng :rolleyes: :rolleyes:
whahahaha
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
vergeef mijn taalgebruik..........
ik ben koortsig en kraam wartaal :wink: :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ik zou na een lijn meteen je neus snuiten.
Klik om te vergroten...

duhhhhhhhhhh laat me raden jij bent al 3 dagen wakker he :angry: :angry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe nee, waar zie je me voor aan. :openmouth:
Gewoon lekker geslapen vannacht. :smoke:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Hehe nee, waar zie je me voor aan. :openmouth:
Gewoon lekker geslapen vannacht. :smoke:
Klik om te vergroten...

hmmmmmmmm ok dan maar,dan maar een dikke kus en mijn verontschuldeging :wink:
hehe op naar t volgende weekend he lieverd :wink: :wink:
maar goed argument voortaan gewoon je neus snuiten komt t ook niet in je keel terecht :wink: :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
deranged is de sarcastische tour aan het opgaan de laatste tijd :sunglasses:

en dat uitspuwen moet je niet doen hoor, gewoon inslikken, ook een deel van het effect hé

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."