#1
Deranged zei:het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels
ik vind mezelf geen onderkruipsel hoor,maar bedankt joh
Deranged zei:het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels
Bij deze mijn excuses. Ik reageerde iets te fel en ik bedoelde niet dat jij een onderkruipsel bent, daarmee bedoel ik de gemiddelde coke gebruiker kijk maar eens om je heen. Ze liegen, ze bedriegen, ze stelen van vrienden en familie. En voor een gram coke gaan ze zowat op hun knieen.melissa zei:Deranged zei:het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels
ik vind mezelf geen onderkruipsel hoor,maar bedankt joh![]()
Deranged zei:Bij deze mijn excuses. Ik reageerde iets te fel en ik bedoelde niet dat jij een onderkruipsel bent, daarmee bedoel ik de gemiddelde coke gebruiker kijk maar eens om je heen. Ze liegen, ze bedriegen, ze stelen van vrienden en familie. En voor een gram coke gaan ze zowat op hun knieen.melissa zei:Deranged zei:het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels
ik vind mezelf geen onderkruipsel hoor,maar bedankt joh![]()
Zo makkelijk gaat het niet. Ik begon immers met speed als goedkope vervanger voor coke, ik was er toen nog helemaal ''fan'' van maar had het geld niet. De eerste weken speed deed ik eigenlijk niets als het afzeiken en zeggen hoeveel beter coke wel niet was, dat is zelfs op dit forum te lezen. Volkomen onverwachts ging ik later echter de waarheid over coke inzien en begon ik me te realiseren wat voor een rotzooi DAT eigenlijk wel niet is.melissa zei:laten we nou alle flauwekul van tafel vegen......
ik doe jullie een plechtigge belofte dat ik volgende week een lijn pep neem......
mischien begrijp ik dan beter.......
tot die tijd KOPPEN dicht,ik meld niks meer tot ik weet waar deze onzin over gaat.......
pep versus sos......
volgende week de uitkomst door mijzelf getest
BobG zei:Ik weet de uitkomst![]()
Deranged zei:Zo makkelijk gaat het niet. Ik begon immers met speed als goedkope vervanger voor coke, ik was er toen nog helemaal ''fan'' van maar had het geld niet. De eerste weken speed deed ik eigenlijk niets als het afzeiken en zeggen hoeveel beter coke wel niet was, dat is zelfs op dit forum te lezen. Volkomen onverwachts ging ik later echter de waarheid over coke inzien en begon ik me te realiseren wat voor een rotzooi DAT eigenlijk wel niet is.melissa zei:laten we nou alle flauwekul van tafel vegen......
ik doe jullie een plechtigge belofte dat ik volgende week een lijn pep neem......
mischien begrijp ik dan beter.......
tot die tijd KOPPEN dicht,ik meld niks meer tot ik weet waar deze onzin over gaat.......
pep versus sos......
volgende week de uitkomst door mijzelf getest
Overigens ken ik meer mensen die door speed op die manier de ''ware'' coke zijn gaan zien. Waaronder mijn dealer die ook coke verslaafd is geweest.

als jij geen speed kan krijgen maar wel sos,dan scheelt er daar iets denk ik,speed is net 75x makkelijker aan te komen(hier althans)nutsss zei:Om voor mezelf te spreken, na die gram coke zoals genoemd in de openingspost is het voor mij duidelijk dat het niet te vergelijken is met speed. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je op een feestje of bij het uitgaan als je vermoeid en gaar bent je met een flinke lijn weer erbij bent maar 'gewoon' op de dag of als vervanger voor xtc of speed is het te duur. Om een paar uur een lekkere werking te krijgen moet je volgens mij flink wat wegsnuiven.
De ellende is dat er hier vrijwel niet aan speed te komen is, dus ik hoopte voor af en toe eens op de sos 'terug' te kunnen vallen.
Als ik het nog eens neem dan ga ik in ieder geval flinke lijnen nemen en dan maar eens afwachten hoe het werkt. Het lijkt me ook wel wat vlak voordat je een meeting in gaat of zo om je wat lekkerder en zelfverzekerder te voelen. Aan de andere kant gaat het daardoor vaak mis denk ik omdat je dan uiteindelijk niet meer zonder denkt te kunnen op dat soort gelegenheden.
voorlopig maar even niks en pilletjes bij het uitgaan.
Frisko zei:als jij geen speed kan krijgen maar wel sos,dan scheelt er daar iets denk ik,speed is net 75x makkelijker aan te komen(hier althans)![]()
ik voel wel redelijk wat van coke, maar niet zo heftig als bv. xtcnutsss zei:Ik heb al een paar keer een grammetje coke geprobeerd maar nooit echt veel plezier van gehad. Ik heb het vooral toegeschreven aan matige kwaliteit.
Nu heb ik spul dat op 80% puur getest is. Dat moet toch beter zijn denk ik dan. Maar op de één of andere manier komt het bij mij niet aan of ik verwacht er te veel van.
Ik neem een flinke lijn, en dan voel ik wel wat, een soort lichte buzzz en het is zeker prettiger dan zonder, maar ik heb wel zoiets van 'is dat het nu?' ...
Met speed bijv voel ik me sterk geconcentreerd, helder, alert, vrolijk. Met dit spul mis ik dat voor een belangrijk deel. Neem ik te weinig? Ik snuif me suf. Mn neus is wel flink verdoofd en het smaakt bijzonder goor in mn keel dus dat klopt wel.
Ik denk dat ik er teveel van verwacht en dat het veel subtieler werkt.
jep iddMoon zei:Ik gebruik eens in de zoveel tijd sos maar vind er eigenlijk niet veel bijzonders aan. ik voel me wel een klein beetje fitter en ik praat er meer van maar na een half uurtje is dat weer voorbij en kan ik weer een nieuw lijntje nemen. Nee ik vind er niks aan doe mij maar pep, veel goedkoper en lekkerder! voel me er op en top fit bij, vrolijk, alert, praat over vanalles en nog wat, ik gebruik het alleen nog maar af en toe, heb een tijd gehad dat ik het elke week gebruikte en dan is het niet meer leuk, te gewoon en raak je eraan gewent.
En of je na een keer sos gebruiken verslaafd bent? dat is voor iedereen anders denk ik, ik weet in ieder geval dat het mij niet gebeurt, veel te duur die rotzooi en niet eens bijzonder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."