ik ben echt blij voor je veel geluk en ik hoop dat je een gode vader wordt
#2
misschien herinneren jullie me nog wel. 5 maanden geleden, na vette coke trip, een gram of 4 in 24 uur (alleen) heb ik, op dit forum beloofd te stoppen met coke.
ik wilde even melden dat ik al 5 maanden helemaal clean ben (had daarvoor 4 maanden gebruikt, veel veel in brazilie). ik rook nu zelfs geen wiet of sigaretten meer.
ik ben weer 5 kilo aangekomen, ben weer aan het trainen en die braziliaanse liefde van mijn leven die ik aan coke was verloren heb ik ook weer terug..... en ze is al 3 maanden zwanger (van mij...) en ze is nu in nederland en we gaan volgende maand trouwen.
bedankt voor alle reacties op mijn vragen die ik toen in januari had gesteld. als ik mijn berichten nu terugl ees ken ik mezelf niet meer terug. echt zielig was ik. zo ben ik helemaal niet.
berend
#3
Goed dat je d'r weer bovenop bent man
#4
inderdaad! proficiat met je ongeboren kindje van je toekomstige bruid!
besef goed wat je nu allemaal hebt en val nooooit meer terug!
veel geluk
#5
Gefeliciteerd met alles
#6
congratz en een happy life
het enige wat echt is in dit leven .... is liefde....en als je het hebt is dat het enige waar je voor moet gaan
#7
ik 6 :P
#8
Ik een jaar !
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.