#1
euhm als ik het goed begrijp gaat het hier over 1 gram voor 2 personen die blijkbaar vrij goed in het leven staan.
Maak er dan toch zo geen probleem over. ik heb trouwens nooit begrepen hoe je aan drugs verslaafd kan worden? Heel men vriendenkring gebruikt of gebruikte, maar nooit heb ik iemand zielig weten zoeken achter dope, nooit heb ik iemand gezien die maandagochtend nog snel snel zen lijntje moest hebben. Gaan we uit en er is iets aanwezig ,ok waarom niet. Is er niets aanwezig ja dan niet. Ook al is dat lijntje dit of dat of pilletje hier en daar.
Verslaving is echt wel een hele kleine minderheid en zoiezo bij mensen die niet stevig in de schoenen staan. dus laat deze persoon toch even proberen mijn idee is dat hij gewoon een leuke tijd gaat hebben maar dit zal kunnen relativeren.
Doe het gewoon niet als je ff slecht moment hebt in je leven, nu ja meeste slechte momenten veroorzaak je dan ook zelf![:)]()
Maak er dan toch zo geen probleem over. ik heb trouwens nooit begrepen hoe je aan drugs verslaafd kan worden? Heel men vriendenkring gebruikt of gebruikte, maar nooit heb ik iemand zielig weten zoeken achter dope, nooit heb ik iemand gezien die maandagochtend nog snel snel zen lijntje moest hebben. Gaan we uit en er is iets aanwezig ,ok waarom niet. Is er niets aanwezig ja dan niet. Ook al is dat lijntje dit of dat of pilletje hier en daar.
Verslaving is echt wel een hele kleine minderheid en zoiezo bij mensen die niet stevig in de schoenen staan. dus laat deze persoon toch even proberen mijn idee is dat hij gewoon een leuke tijd gaat hebben maar dit zal kunnen relativeren.
Doe het gewoon niet als je ff slecht moment hebt in je leven, nu ja meeste slechte momenten veroorzaak je dan ook zelf
