Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOkee, maar hoe regel je het dan?

Okee, maar hoe regel je het dan?

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#1
euhm als ik het goed begrijp gaat het hier over 1 gram voor 2 personen die blijkbaar vrij goed in het leven staan.

Maak er dan toch zo geen probleem over. ik heb trouwens nooit begrepen hoe je aan drugs verslaafd kan worden? Heel men vriendenkring gebruikt of gebruikte, maar nooit heb ik iemand zielig weten zoeken achter dope, nooit heb ik iemand gezien die maandagochtend nog snel snel zen lijntje moest hebben. Gaan we uit en er is iets aanwezig ,ok waarom niet. Is er niets aanwezig ja dan niet. Ook al is dat lijntje dit of dat of pilletje hier en daar.

Verslaving is echt wel een hele kleine minderheid en zoiezo bij mensen die niet stevig in de schoenen staan. dus laat deze persoon toch even proberen mijn idee is dat hij gewoon een leuke tijd gaat hebben maar dit zal kunnen relativeren.

Doe het gewoon niet als je ff slecht moment hebt in je leven, nu ja meeste slechte momenten veroorzaak je dan ook zelf :)
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom coke? Waarom geen joint?
[/quote]
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit doet dan weer helemaal niks voor me geloof ik. Is de achterliggende boodschap, verslaing bestaat eigenlijk niet? Dan ben ik het daar voor vanavond ff helemaal mee eens, meer kan ik er ook niet van maken nu.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
verslaving bestaat zeker, maar van die 10.000en gebruikers die elk weekend gebruiken komt natuurlijk die 0.0001 procent in de kijker die eraan blijft hangen.

Moet je daarom iemand zo sterk afraden om het te proberen. Dat is al bijna zeggen van nee haal toch je rijbewijs maar niet want er sterven toch nog elke dag zoveel personen in het verkeer.


Gewoon denken van hoe krachtiger de drugs hoe steviger ik in men schoenen moet staan. En krachtig mag je ruim opvatten, goed verkrijgbaar,lage inkoopprijs enz.. heeft ook invloed op die kracht
j
jokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap wat jullie bedoelen maar we zijn zeker geen jong en onervaren 'beginners'.

We zijn allebei 33 en hebben in een aantal jaren er lekker op los geleefd. Veel xtc en heel soms ghb. Coke was gewoon toen nog niet 'in' heb ik gevoel. Dat alles is al weer een paar jaar geleden, we hadden het wel gezien toendertijd. Ook het stappen nam behoorlijk af.

Nu willen we weer wat proberen en c klinkt ons beter in de oren dan wat xtc destijds was. Maarja, geen connecties meer en dan wordt het lastig. Zeker als kwaliteit ook zo'n belangrijke rol speelt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
spliffsnatcher zei:
verslaving bestaat zeker, maar van die 10.000en gebruikers die elk weekend gebruiken komt natuurlijk die 0.0001 procent in de kijker die eraan blijft hangen.

Moet je daarom iemand zo sterk afraden om het te proberen. Dat is al bijna zeggen van nee haal toch je rijbewijs maar niet want er sterven toch nog elke dag zoveel personen in het verkeer.


Gewoon denken van hoe krachtiger de drugs hoe steviger ik in men schoenen moet staan. En krachtig mag je ruim opvatten, goed verkrijgbaar,lage inkoopprijs enz.. heeft ook invloed op die kracht
Klik om te vergroten...
Ik raad je echt aan gewoon met dit gelul te stoppen, daar komt niks als narigheid van.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
joki zei:
Ik snap wat jullie bedoelen maar we zijn zeker geen jong en onervaren 'beginners'.

We zijn allebei 33 en hebben in een aantal jaren er lekker op los geleefd. Veel xtc en heel soms ghb. Coke was gewoon toen nog niet 'in' heb ik gevoel. Dat alles is al weer een paar jaar geleden, we hadden het wel gezien toendertijd. Ook het stappen nam behoorlijk af.

Nu willen we weer wat proberen en c klinkt ons beter in de oren dan wat xtc destijds was. Maarja, geen connecties meer en dan wordt het lastig. Zeker als kwaliteit ook zo'n belangrijke rol speelt.
Klik om te vergroten...

om te stappen is x nog altijd onovertroffen. je kan ook eens speed proberen, werkt langer, kost minder, ook lekker. c is denk ik leuker thuis samen of met vrienden, al heb ik er nooit veel plezier aan beleefd terwijl ik toch hele goede bronnen had. jullie zijn oud en wijs genoeg.

plaats een oproep op een kaartje in de supermarkt?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
joki zei:
Ik snap wat jullie bedoelen maar we zijn zeker geen jong en onervaren 'beginners'.

We zijn allebei 33 en hebben in een aantal jaren er lekker op los geleefd. Veel xtc en heel soms ghb. Coke was gewoon toen nog niet 'in' heb ik gevoel. Dat alles is al weer een paar jaar geleden, we hadden het wel gezien toendertijd. Ook het stappen nam behoorlijk af.

Nu willen we weer wat proberen en c klinkt ons beter in de oren dan wat xtc destijds was. Maarja, geen connecties meer en dan wordt het lastig. Zeker als kwaliteit ook zo'n belangrijke rol speelt.
Klik om te vergroten...

Als jullie er al aardig op los hebben geleefd moet het niet zo moeilijk zijn om via de oude kanalen iets te score. Coke is volgens mij altijd in geweest.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
plaats een oproep op een kaartje in de supermarkt?
Klik om te vergroten...

Whaha :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik raad je aan naar een dance / House feest te gaan , en daar een beetje rond te vragen.

meer kunnen wij je ook niet helpen.

topic gesloten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."