Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"EIndelijk, je besluit om het voor m'n meisje en jezelf te regelen dan komt de grote vraag:'hoe dan?'. We hebben Geen foute connecties of dergelijke. Ook geen zin om de hele avond in taxis in Utrecht te gaan zitten om de juiste (of dus juist niet) te treffen. Wat is dan wijsheid? In Utrecht heb je geen wallen waar je je als 'tourist' wat kan laten aansmeren en marktplaats lijkt mij ook niet het juiste medium"
"Qua vriendenkring zijn we helaas niet in gelukkige omstandigheid. Ik kan mij voorstellen dat vertrouwder dan dat het niet kan. tsja, Utrecht centraal leent zich daar natuurlijk perfect voor. Ik vind het wel vervelend dat het niet op 'nette' manier kan weet je wel.... Er is vraag en er is aanbod. Een nette manier om dat te koppelen zonder verdere risico's is een gat in markt lijkt me. Maarja, wellicht wat naief gedacht.."
"We zijn vanavond lekker uit geweest en wat proberen te regelen bij centraal station utrecht (de taxichaufeurs wilden van niks weten) Op zich wel gelukt maar was we voelden niks. +/- 1 gram bij een neger. Was niet ok dus , We zitten dus nog steeds met hetzelfde probleem,/uitdaging Wie helpt?."
"Ik snap wat jullie bedoelen maar we zijn zeker geen jong en onervaren 'beginners'. We zijn allebei 33 en hebben in een aantal jaren er lekker op los geleefd. Veel xtc en heel soms ghb. Coke was gewoon toen nog niet 'in' heb ik gevoel. Dat alles is al weer een paar jaar geleden, we hadden het wel gezien toendertijd. Ook het stappen nam behoorlijk af. Nu willen we weer wat proberen en c klinkt ons beter in de oren dan wat xtc destijds was. Maarja, geen connecties meer en dan wordt het lastig. Zeker als kwaliteit ook zo'n belangrijke rol speelt."