#1
hoe maak ik precies zelf crack dan als ik sos heb?
DarkScope zei:hoe maak ik precies zelf crack dan als ik sos heb?
5-HT zei:Coke is net zo goed cheap shit, 5 euro voor een gram coke pasta in bolivia. Het zijn alleen de transport kosten die je betaald. Dus tja, ik vind het in iedergeval zonde van me geld. Maar als je erin zwemt en je vindt dat gevoel echt zo bijzonder waarom ook nietieder zijn ding, ieder zijn eigen mening.
spliffsnatcher zei:het is wel degelijk ongeveer 5 euro
ken genoeg mensen die door zuid amerika zijn getrokken.
Coke zou eigenlijk minder moeten kosten als mdma voor een gram. Het is makkelijker te maken en de grondstoffen zijn massaal aanwezig.
De ENIGE reden waarom coke als "elite" wordt aanschouwd is de prijs.
Maar dan zeg ik coke gebruikers zijn domme gebruikers, prijs/kwaliteit heb je rommel. zelfs al betaal je 50 euro voor 90 procent coke dan ben je nog steeds heel fout bezig.
En de huidige situatie is 50 euro voor 30 procent.

spliffsnatcher zei:het is wel degelijk ongeveer 5 euro
ken genoeg mensen die door zuid amerika zijn getrokken.
Coke zou eigenlijk minder moeten kosten als mdma voor een gram. Het is makkelijker te maken en de grondstoffen zijn massaal aanwezig.
De ENIGE reden waarom coke als "elite" wordt aanschouwd is de prijs.
Maar dan zeg ik coke gebruikers zijn domme gebruikers, prijs/kwaliteit heb je rommel. zelfs al betaal je 50 euro voor 90 procent coke dan ben je nog steeds heel fout bezig.
En de huidige situatie is 50 euro voor 30 procent.
spliffsnatcher zei:Ik wil maar zeggen, er zijn genoeg mensen die denken van jahaa ik betaal 50 euro voor men gram dus dit zal wel beter zijn als een pilletje.
Dit erwijl coke eigenlijk een best goedkope drug is net zoals speed of mdma.
Waar haal jij dat tandpasta in 5 euro kost ginder? Dat kost evenveel als hier.
Transport kost in deze tijden niets noppes, tenzij je hele containers foam verplaatsts is de meerkost misschien 0.001 procent op een hele batch.
Die 30 procent dat zeg ik omdat dat gewoon het gemiddelde is. Kan best zijn dat jij 70 hebt. dan heb je gewoon zeer goeie connecties.
ik heb van dichtbij een blok rechtstreeks uit zuid-amerika mogen zien en proeven. Dan besef je direkt dat je op straat nooit boven die 50 procent tegen komt. 1 lijn en je valt bijna achterover van de rush, ik dacht dat mijn bloedruk door het plafond ging.

zommes zei:De moraal van dit verhaal:
Alles is uiteindelijk gewoon een chemische formule, dus doe maar gewoon rustig als je weer eens zit te zweten om een grammetje coke.

meth666 zei:aaaah wat is er dan, kun je effe geen arrogante macho opmerking maken?
En dit is zeker nog een kleine poging om grappig over te komen? Sneu hoor eerst beetje wijs doen met je meth suiven dit en dat. Je weet geen eens waar je het over hebt joh, als jou dealer zegd dat het 90% pure meth is, jah dan zal jij dat wel hebben he.
K hoop dat je voortaan is effe dubbel nadenkt voordat je weer zoon arrogante houding in neemt. Doe het dan teminste als je zeker weet dat je gelijk heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."