Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI Know.. het zoveelste 'zeik-verhaal' over coke...

I Know.. het zoveelste 'zeik-verhaal' over coke...

158 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nopez ben nie zwanger.. denk dat dat miscchien maar beter was geweest haha :wink:

Nee mijn probleem is ooknie nix,maar tis ooknie vreselijk ernstig.. En dan dr bij.. Ik ben bezig om alles op te lossen zodat IK het WEL fijn kan hebben over een paar jaar!!

Daarentegen doet hij nix met ZIJN probleem.. en dat stoort me gewoon!

K weet dat k hem nie kan opsluiten, en da wil ik ook helemaal nie.. Tis gewoon dak hem nie vertrouw, en nie alleen wat coke betreft maar ook betreft het vreemdgaan dak daar bang voor ben..
Kheb al flink wat met hem meegemaakt, wat nie goed is als je zo kort met elkaar hebt..
Hij heeft me voorgelogen (voordat we wat hadden) dat ie vrijgezel was, ging mij de kop gek zitten maken, en later bleek dat ie dus nog een vriendin had.. (die ex die hij dus kwijt raakte door die kut coke!!!) ..

Dus dat zeg ik, heb al genoeg meegemaakt met hem waardoor het vertrouwen dr gewoonweg niet zit..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat blijkt.

Ik denk dat je hem uit je hoofd moet zetten, er zijn genoeg andere leuke jongens. Hij was al de grootste leugenaar toen je hem leerde kennen en hij is geen steek veranderd, dat gaat nergens over, ik denk dat je beter verdient.
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pff ja das het verrotte.. K wist het al voordat ik met hem kreeg dat ie goed kon liegen.. daar was k al wel achter gekomen..

En dan bedenk k me dat dr genoeg jongens zijn indd..

Maar k wil nie zonder hem, hou echt heel veel van hem.. (dan dr bij,kben een Schorpioen, en dan weet je het wel he haha )
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat maakt inderdaad extra moeilijk...

Sterkte ermee in ieder geval, laat je niet meeslepen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vindt je 't vreemd?! Doe jij je kont dan ook maar als avatar.
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#6
jah thnx.. k zal het nodig hebben ..

Waar woon jij in arnhem trouwens dan??
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
En toch heb je hem verandert :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
In het centrum.. en jij?
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vlakbij het centrum .. :wink:
Kom je vaak in de stad?
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
maaarrrrr de echte vraag is natuurlijk....


is dat jou kont?!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
!!!!! * Baby_PhaT zei:
Betreft de bips.. yeps that's mine :wink:
Klik om te vergroten...

Blijkbaar :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mannen toch eh.. dat meisje heeft hier serieuze problemen met haar vriend, en jullie zijn alleen geinterresseerd in haar kont... :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het tegenvallen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee natuurlijk vind ik het niet vreemd, mannen zijn zo :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom niet dan?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
Nee natuurlijk vind ik het niet vreemd, mannen zijn zo :wink:
Klik om te vergroten...

Good good, begrip :wink:

Deranged zei:
Ik vind het tegenvallen.
Klik om te vergroten...

Omdat?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Om zo'n kont ten toon te stellen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is wel een mooie kont
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Om zo'n kont ten toon te stellen.
Klik om te vergroten...

Ik houd haar niet tegen.

Saivy zei:
Het is wel een mooie kont
Klik om te vergroten...

Uh-huh :smoke:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok.

Lijkt me beter om er een punt achter te zetten dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."