#1
Nopez ben nie zwanger.. denk dat dat miscchien maar beter was geweest haha ![:wink:]()
Nee mijn probleem is ooknie nix,maar tis ooknie vreselijk ernstig.. En dan dr bij.. Ik ben bezig om alles op te lossen zodat IK het WEL fijn kan hebben over een paar jaar!!
Daarentegen doet hij nix met ZIJN probleem.. en dat stoort me gewoon!
K weet dat k hem nie kan opsluiten, en da wil ik ook helemaal nie.. Tis gewoon dak hem nie vertrouw, en nie alleen wat coke betreft maar ook betreft het vreemdgaan dak daar bang voor ben..
Kheb al flink wat met hem meegemaakt, wat nie goed is als je zo kort met elkaar hebt..
Hij heeft me voorgelogen (voordat we wat hadden) dat ie vrijgezel was, ging mij de kop gek zitten maken, en later bleek dat ie dus nog een vriendin had.. (die ex die hij dus kwijt raakte door die kut coke!!!) ..
Dus dat zeg ik, heb al genoeg meegemaakt met hem waardoor het vertrouwen dr gewoonweg niet zit..
Nee mijn probleem is ooknie nix,maar tis ooknie vreselijk ernstig.. En dan dr bij.. Ik ben bezig om alles op te lossen zodat IK het WEL fijn kan hebben over een paar jaar!!
Daarentegen doet hij nix met ZIJN probleem.. en dat stoort me gewoon!
K weet dat k hem nie kan opsluiten, en da wil ik ook helemaal nie.. Tis gewoon dak hem nie vertrouw, en nie alleen wat coke betreft maar ook betreft het vreemdgaan dak daar bang voor ben..
Kheb al flink wat met hem meegemaakt, wat nie goed is als je zo kort met elkaar hebt..
Hij heeft me voorgelogen (voordat we wat hadden) dat ie vrijgezel was, ging mij de kop gek zitten maken, en later bleek dat ie dus nog een vriendin had.. (die ex die hij dus kwijt raakte door die kut coke!!!) ..
Dus dat zeg ik, heb al genoeg meegemaakt met hem waardoor het vertrouwen dr gewoonweg niet zit..

