Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan het wel kwaad om coke bijvoorbeeld 2-3 weken luchtdicht verpakt te bewaren?"
"fungus zei: Waarom zou je 4gr. voor 3 maanden willen bewaren? Klik om te vergroten... Ik vind het leuker om 4 keer een gram te gebruiken op een "speciale gelegenheid" zoals een bepaald feestje waar je naar uitkijkt of een verjaardag, dan om in korte tijd 4 gram te snuiven op één feestje. Less is more of zoiets, 4 keer genot tegenover 1 keer waardoor je de volgende dag kapot bent. Bij c heb ik (nog?) niet het gevoel van "het MOET op!", en dat wil ik graag zo houden. Merci voor de antwoorden! Klik om te vergroten... En waarom niet gewoon wat kopen wanneer je zin hebt? Kijk ik heb hier behoorlijk wat liggen, maar gebruik het zelf niet.. dus ik moet het wel 'bewaren'. Ik begrijp dus dat ik het in de vriezer moet doen?"