#1
Als hij/zij het er écht iets wil aan doen, dan kan 't lukken, anders gaat hij 't enkel achter je rug doen. Probeer aan budgetcontrole te doen ?
carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
flash kieke zei:maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is?:P
melissa zei:carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
hoi carly
welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor![]()
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame![]()
ik ben diep teleurgesteld![]()

flash kieke zei:melissa zei:carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
hoi carly
welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor![]()
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame![]()
ik ben diep teleurgesteld![]()
Wie zegt dat het een dame is?
Kan ook een heer zijn he![]()

dat opgehitst komt dus door die lijn die ik juist heb opgesnitstmelissa zei:carly zei:hallo
ben nieuw hier![]()
hoi carly
welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor![]()
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame![]()
ik ben diep teleurgesteld![]()

flash kieke zei:maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is?:P
carly zei:flash kieke zei:maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is?:P
omdat ik ervaring heb met dit soort drugs

verdrietje zei:heeeej,
(het gaat maar door)na heel de week werken in dit weer en steets s,avonds dood moe van het denken wat zal er nu weer zijn thuis. zit ik er helemaal door heen (nu komt het mischien over dat ik zielig ben maar wil alleen maar ff me verhaal kwijt)
en als je dan tuis komt zit tie op de bank helemaal wezeloos,tja en dan zak je egt weer eens door de grond zo van waar doe ik het allemaal voor,voor een leuk leven???
nee want dat heb ik al een paar maanden niet meer!!!!!!!!!!!
ik heb idd het vermoeden gehad van dit moet hem lukken met mijn hulp om er vanaf te komen ,en hij zeg ook steets dat hij dat wil maar gaat het niet geloven op deze manier.
BobG zei:Verdrietje, je moet ooit de grens trekken. Ik wil niet zeggen hoe eerder hoe beter, maar doe het wel op het goeie moment.
Deranged zei:Mensen met coke op denken dat ze tof zijn. Ik heb een hekel aan zowel coke als mensen die denken dat ze tof zijn, en wat ik al helemaal niet kan uitstaan zijn mensen die door de coke denken dat ze tof zijn. Verslaafd aan coke is verslaafd aan de leugen, op de vlucht voor de waarheid. De leugen is kort en zinloos, even denken dat je iemand bent die je nooit zal zijn dat je dingen aankunt terwijl je weet dat je geen kans maakt. Uiteindelijk komt de waarheid weer terug en is deze harder dan ooit. Hoe meer iemand zich met de leugen inlaat hoe harder de waarheid wordt. Zo raak je verslaafd aan de leugen, je kan de waarheid gewoon niet meer aan. Daarom noem ik coke snuivers zwakkelingen of mietjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."