Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveslaafd aan coke

veslaafd aan coke

61 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Als hij/zij het er écht iets wil aan doen, dan kan 't lukken, anders gaat hij 't enkel achter je rug doen. Probeer aan budgetcontrole te doen ?
v
verdrietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan iemand mij advies geven over hoe je omgaat met een coke verslaafde ??
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
waarom post je m 2x? :) hij staat al bij drugs...
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3088
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
carly zei:
hallo
ben nieuw hier :wave:
Klik om te vergroten...

hoi carly

welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor :grin:
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame :angry:
ik ben diep teleurgesteld :smilingimp:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is? :confused: :P
Klik om te vergroten...

das waar.....
kun je je beter voorstellen in onzin geloof ik,dan zijn we ook op de hoogte.....
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
melissa zei:
carly zei:
hallo
ben nieuw hier :wave:
Klik om te vergroten...

hoi carly

welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor :grin:
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame :angry:
ik ben diep teleurgesteld :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat het een dame is?
Kan ook een heer zijn he :smoke:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
melissa zei:
carly zei:
hallo
ben nieuw hier :wave:
Klik om te vergroten...

hoi carly

welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor :grin:
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame :angry:
ik ben diep teleurgesteld :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat het een dame is?
Kan ook een heer zijn he :smoke:
Klik om te vergroten...

hmmmmmmmm carly,tja t zou kunnen ja maar lijkt mij een meiden naam :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
melissa zei:
carly zei:
hallo
ben nieuw hier :wave:
Klik om te vergroten...

hoi carly

welkom
laat dat opgehitste mannenvolk maar zwetsen hoor :grin:
die zijn hun goede manieren kwijt.....
guys,hoe behandel je een dame :angry:
ik ben diep teleurgesteld :smilingimp:
Klik om te vergroten...
dat opgehitst komt dus door die lijn die ik juist heb opgesnitst
en heb welkom gezegd :mrgreen: :mrgreen:
c
carlyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben een dame :wink:
c
carlyLid
01-01-2024, 00:00
#10
flash kieke zei:
maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is? :confused: :P
Klik om te vergroten...

omdat ik ervaring heb met dit soort drugs
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
carly zei:
flash kieke zei:
maar waarom toch in deze topic zeggen dat hij/zei nieuw is? :confused: :P
Klik om te vergroten...

omdat ik ervaring heb met dit soort drugs
Klik om te vergroten...


Dan kun je best iets over de ervaring posten :wink:


Stel je hier effe voor anders?

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=19 ... stel+topic


WELCOME TO THE DF :wave:
v
verdrietjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
heeeej,
(het gaat maar door)na heel de week werken in dit weer en steets s,avonds dood moe van het denken wat zal er nu weer zijn thuis. zit ik er helemaal door heen (nu komt het mischien over dat ik zielig ben maar wil alleen maar ff me verhaal kwijt)
en als je dan tuis komt zit tie op de bank helemaal wezeloos,tja en dan zak je egt weer eens door de grond zo van waar doe ik het allemaal voor,voor een leuk leven???
nee want dat heb ik al een paar maanden niet meer!!!!!!!!!!!
ik heb idd het vermoeden gehad van dit moet hem lukken met mijn hulp om er vanaf te komen ,en hij zeg ook steets dat hij dat wil maar gaat het niet geloven op deze manier.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
verdrietje zei:
heeeej,
(het gaat maar door)na heel de week werken in dit weer en steets s,avonds dood moe van het denken wat zal er nu weer zijn thuis. zit ik er helemaal door heen (nu komt het mischien over dat ik zielig ben maar wil alleen maar ff me verhaal kwijt)
en als je dan tuis komt zit tie op de bank helemaal wezeloos,tja en dan zak je egt weer eens door de grond zo van waar doe ik het allemaal voor,voor een leuk leven???
nee want dat heb ik al een paar maanden niet meer!!!!!!!!!!!
ik heb idd het vermoeden gehad van dit moet hem lukken met mijn hulp om er vanaf te komen ,en hij zeg ook steets dat hij dat wil maar gaat het niet geloven op deze manier.
Klik om te vergroten...

Als ik jou was zou ik conclusies beginnen te trekken.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verdrietje, je moet ooit de grens trekken. Ik wil niet zeggen hoe eerder hoe beter, maar doe het wel op het goeie moment.
v
verdrietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Verdrietje, je moet ooit de grens trekken. Ik wil niet zeggen hoe eerder hoe beter, maar doe het wel op het goeie moment.
Klik om te vergroten...

wanneer id dat dan?????ja ik weet het maar kan nu helemaaal niet meer denken..............................
v
verdrietjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
dank je wel......................................................
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
verdrietje, denk je ooit nog je vriend over te kunnen halen te stoppen?

Zo nee, is het het beste om er nu een einde aan te maken.

Zo ja, hoop ik het beste voor je!
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat het ideale moment, het moment is waarop jij tegen jezelf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan, maar als ik nu niets doe, doe ga ik zelf tenonder."
Laat jouw leven niet domineren door de vrees voor de omgang met drugs je partner.

't Allerbeste,

HDA
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen met coke op denken dat ze tof zijn. Ik heb een hekel aan zowel coke als mensen die denken dat ze tof zijn, en wat ik al helemaal niet kan uitstaan zijn mensen die door de coke denken dat ze tof zijn. Verslaafd aan coke is verslaafd aan de leugen, op de vlucht voor de waarheid. De leugen is kort en zinloos, even denken dat je iemand bent die je nooit zal zijn dat je dingen aankunt terwijl je weet dat je geen kans maakt. Uiteindelijk komt de waarheid weer terug en is deze harder dan ooit. Hoe meer iemand zich met de leugen inlaat hoe harder de waarheid wordt. Zo raak je verslaafd aan de leugen, je kan de waarheid gewoon niet meer aan. Daarom noem ik coke snuivers zwakkelingen of mietjes.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Mensen met coke op denken dat ze tof zijn. Ik heb een hekel aan zowel coke als mensen die denken dat ze tof zijn, en wat ik al helemaal niet kan uitstaan zijn mensen die door de coke denken dat ze tof zijn. Verslaafd aan coke is verslaafd aan de leugen, op de vlucht voor de waarheid. De leugen is kort en zinloos, even denken dat je iemand bent die je nooit zal zijn dat je dingen aankunt terwijl je weet dat je geen kans maakt. Uiteindelijk komt de waarheid weer terug en is deze harder dan ooit. Hoe meer iemand zich met de leugen inlaat hoe harder de waarheid wordt. Zo raak je verslaafd aan de leugen, je kan de waarheid gewoon niet meer aan. Daarom noem ik coke snuivers zwakkelingen of mietjes.
Klik om te vergroten...

Dus jij was vroeger een zwakkeling/mietje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."