Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHappiness only :D

Happiness only :D

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
koop je er toch gwn meer :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het nadeel van coke vind ik dat je niet alleen het erg chillende gevoel krijgt, maar ook dat "opgefokte" gevoel wat ook blijft nadat de "Happiness" verdwenen is.

Is er nu niet een middel dat alleen dat chillende effect geeft ??
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij het uitgaan is het wel irritant, dat je steeds weer moet gaan snuiven..
Thuis of bij vrienden is nog steeds het leukste vind ik.
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een probleem....
Ik kan niet snuiven aangezien ik een kapotte neus heb en zo om de 20 minuten een bloedneus enzo kan krijgen.
En ik het ook helemaal niet kan het snuiven, is er een andere methode ?
F
FlakersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
DonnieDark0 zei:
Qocaïne zei:
Is er nu niet een middel dat alleen dat chillende effect geeft ??

MDMA :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Maar is MDMA er ook in poedervorm ? snuifbaar dus ?
Klik om te vergroten...

Uiteraard bestaat er MDMA poeder. En ja.. dat is snuifbaar :)

MDMA poeder op google
Klik om te vergroten...
Jij adviseert ook de raarste methodes aan mensen hier!
Snif jij ook wiet??
MDMA komt niet voor nix in capsules, die zijn toch echt om in je keel te gooien hoor!Je rookt toch ook geen pep?
Buitendat is MDMA snuiven de doodslag voor je neus en krijg je een vreselijk goor gevoel in je strot.
Maarja, wat jij doet moet je zelf maar weten denk ik dan maar weer...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
royallicious zei:
Ik heb een probleem....
Ik kan niet snuiven aangezien ik een kapotte neus heb en zo om de 20 minuten een bloedneus enzo kan krijgen.
En ik het ook helemaal niet kan het snuiven, is er een andere methode ?
Klik om te vergroten...

Ja, base-cocaïne is een rookbare vorm van coke. Dit is echter héél anders dan snuif-coke, omdat het effect alleen duurt zolang je de rook in je longen hebt (informatie verzameld van internet - zelf gelukkig nog nooit crack gebruikt).

En inderdaad, MDMA-kristallen snuiven is nogal loos. Ten eerste omdat de smaak intens goor is en ten tweede omdat het minder lang werkt dan wanneer het oraal genomen is.

Gewoon wat kristalletjes in je drankje oplossen en in één keer achterover slaan! :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke dan gelukkig meld iemand me dat even. anders had ik het binnenkort zo naar binnen gesnuffert :grin:

Ik zou niet als alternatief voor het snuiven van coke iemand crack roken aanraden :confused:

Rook dan de coke gemixt met tabak in lange vloei heel dun gerolt (ploffertje) Hierbij gaat wel veel werkzame stof verloren (deze verbrand te vroeg of te laat weet ik het)

Dan zou ik het oplossen in een glas en gewoon opdrinken, krijg je tenminste wel alles binnen. je mist alleen de verdoofde neus/tanden :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flakers zei:
Qocaïne zei:
DonnieDark0 zei:
Qocaïne zei:
Is er nu niet een middel dat alleen dat chillende effect geeft ??

MDMA :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Maar is MDMA er ook in poedervorm ? snuifbaar dus ?
Klik om te vergroten...

Uiteraard bestaat er MDMA poeder. En ja.. dat is snuifbaar :)

MDMA poeder op google
Klik om te vergroten...
Jij adviseert ook de raarste methodes aan mensen hier!
Snif jij ook wiet??
MDMA komt niet voor nix in capsules, die zijn toch echt om in je keel te gooien hoor!Je rookt toch ook geen pep?
Buitendat is MDMA snuiven de doodslag voor je neus en krijg je een vreselijk goor gevoel in je strot.
Maarja, wat jij doet moet je zelf maar weten denk ik dan maar weer...
Klik om te vergroten...

Lees: Poeder is snuifbaar

Lees niet: Poeder is snuifbaar, ik doe het altijd! Het is zo lekker :openmouth: Ik adviseer je om te snuiven.

Een domme vraag krijgt een dom antwoord.


Tuurlijk is het snuiven van MDMA peoeder niet fijn! Ik heb hetzelf nooit gedaan, maar ik ken mensen die het wel eens doen. Je neus brand totaal weg inderdaad. Neem dan inderdaad pillen of kristallen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lees: Poeder is snuifbaar

Lees niet: Poeder is snuifbaar, ik doe het altijd! Het is zo lekker :openmouth: Ik adviseer je om te snuiven.

Een domme vraag krijgt een dom antwoord.
[/quote]

:wave: nee nee !

Domme vragen bestaan niet :rolleyes:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
DonnieDark0 zei:
Lees: Poeder is snuifbaar

Lees niet: Poeder is snuifbaar, ik doe het altijd! Het is zo lekker :openmouth: Ik adviseer je om te snuiven.

Een domme vraag krijgt een dom antwoord.
Klik om te vergroten...

:wave: nee nee !

Domme vragen bestaan niet :rolleyes:[/quote]

domme vragen en domme antwoorden bestaan niet,
er bestaan enkel mensen die vragen en antwoorden :wink:

OT = MDMA snuif je best niet, is veel erger dan pep /coke snuiven, beter in je drank doen, waardoor het ook beetje beter gedoseerd is aangezien niet veel MDMA nodig is om effect te krijgen :wink:

TIP : poeder is idd snuifbaar, zwavelzuur is ook poeder, ga je toch ook niet door je neus jagen :P
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog een lijn :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjTrips zei:
DonnieDark0 zei:
Lees: Poeder is snuifbaar

Lees niet: Poeder is snuifbaar, ik doe het altijd! Het is zo lekker :openmouth: Ik adviseer je om te snuiven.

Een domme vraag krijgt een dom antwoord.
Klik om te vergroten...
TIP : poeder is idd snuifbaar, zwavelzuur is ook poeder, ga je toch ook niet door je neus jagen :P
Klik om te vergroten...



Zwavelzuur heb ik nooit iemand zien snuiven.
MDMA poeder wek :wink:

Maar idd.. beter ff OT blijven1
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
st an zei:
El Retro zei:
Coke bij het uitgaan is chill. Thuis gebruiken niet.
Klik om te vergroten...
I beg to differ!
Klik om te vergroten...

i agree, coke is voor bij iemand thuis te zitten chillen en genieten in je eigen wereldje op de SCHRANZIBAR MUSSSIEK :grin: :smoke: :hearteyes:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat coke niet chill is bij coke thuis gebruiken, bedoelde ik dat als je het alleen doet thuis het niet chill is. In het begin wel natuurlijk, maar op de duur blijft het niet speciaal meer en slaat het chille gevoel over tot paranoia. Maar het is idd waar dat coke thuis gebruiken met wat vrienden het chillste is wat er bestaat, tot de sealtjes op zijn...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op dat uur slaapt meestal iedereen al, ofwel het is weer eens 50 euro. En het is echt niet iets om "zomaar even" meer van te kopen. Je moet het serieus nemen hoor.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
Op dat uur slaapt meestal iedereen al, ofwel het is weer eens 50 euro. En het is echt niet iets om "zomaar even" meer van te kopen. Je moet het serieus nemen hoor.
Klik om te vergroten...

bij mij hoeft het niet :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is er nu niet een middel dat alleen dat chillende effect geeft ??

MDMA :hearteyes:
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja maar ik weet niet of je iets wilt wat qua effect lijkt op coke, want mdma en coke zijn wel heel verschillend. Ik vind trouwens het opgefokte en onrustige gevoel bij pep nog een stuk erger dan bij coke.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Er is inderdaad geen middel, die specefiek dát chillende gevoel geeft.
Je zal het dus gewoon met de coke moeten doen!

:openmouth:
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En je moet het alleen doen bij speciale gelegenheden, niet zomaar want als het dan op is dan komt de gefrustreerdheid omdat je meer en meer wilt.
Als ik uitga en mn sos is dan op, vind ik dat een stuk minder erg dan als ik thuis coke op heb en mijn laatste lijntje er doorheen is gegaan. maarja, dat ben ik he :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."