Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslapen na cokegebruik

slapen na cokegebruik

15 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
T
ThePlayahLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had laatst flink coke gesnoven(snuif nog niet zo heel lang), toen het al wat erg laat begon te worden wou ik gaan slapen, maar in bed dacht ik allemaal aan dingen die ik nog moest doen (niet echt), steeds denkend en denkend aan dingen en constant van houding veranderen en zweten, leek wel of ik gek werd. :angry: , hebben hier mensen die dit ook hebben gehad ofzo?
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een avondje coke slaap ik altijd maximum 2 uur per nacht. Ik lig eerst uren te denken in mijn bed zonder dat ik dat wil. Al die associatieve gedachten blijven door mijn hoofd spoken. Het voordeel is wel dat ik de volgende dag niet echt brak ben ofzo.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt voor mij heel bekent in de oren. Je moet gewoon steeds minder nemen voor je naar huis gaat (of vlak voor je naar huis gaat, zodat je je niet kut voelt als je nog onderweg bent naar huis) moet je maar kijken wat jij het fijnst vind.


Wat ook helpt is melotanine, of nog beter L-tryptofaan, als je dat neemt wordt je sneller doezelig + dat het een lichaamseigen stof is dus niet slecht. Je zou die melotanine een 3/4 uur voor je weg gaat kunnen nemen, L-trypofaan ongeveen 1 1/2 uur, maar die vullen ook je serotonine aan.


Maar ik lees dat je nog niet zo lang snuift, ik zou er mee stoppen nu je het nog makkelijk(er) kan, maar dat is natuurlijk jou eigen keuze :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik tijdens het uitgaan heb gesnoven, kan ik zonder problemen slapen. Wrs is dat omdat je dat alcohol drinkt en wat energie verbruikt. Doe ik het door de weeks, nuchter, dan is slapen uit den boze. rond 07.00 raak ik in slaap en meestal moet ik er dan een half uur later uit...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
slapen op coke is kut, ik neem meestal mn laatste lijntje zo'n anderhalf uur voordat ik ga tukken. Dan ga je je dus al wel een soort van klote voelen, maarja, omdat een beetje tegen te gaan en om het inslapen te bevorderen rook ik gewoon een dikke joint. Of twee.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
slapen op coke is kut, ik neem meestal mn laatste lijntje zo'n anderhalf uur voordat ik ga tukken. Dan ga je je dus al wel een soort van klote voelen, maarja, omdat een beetje tegen te gaan en om het inslapen te bevorderen rook ik gewoon een dikke joint. Of twee.
Klik om te vergroten...

maar dat werkt wel alleen als je al anderhalf uur niks op hebt.
Ik heb het eens gedaan vlak na een lijn en toen naar huis, alleen je ligt wat lekkerder miss, maar je blijft gewoon klaarwakker
T
ThePlayahLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik denk dat ik nie meer ga snuiven ik vin het eigenlijk best wel saai, slik liever een snoepie, is ook minder verslavend en ik hoef nie elke weekend te doen, alleen met feesten, ik ken wel mense die echt vast zitte aan de coke enzo maar ik wil dat niet dat het bij mij overkomt, ik hou het lekker bij me blowjte en af en toe lekker een pilletje :beer: :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
voor mij werkt een klein beetje GHB wonderlijk, 3 ml ofzo. Maar prima als je nu kapt met de coke, is inderdaad nogal verslavend...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ThePlayah zei:
ja ik denk dat ik nie meer ga snuiven ik vin het eigenlijk best wel saai, slik liever een snoepie, is ook minder verslavend en ik hoef nie elke weekend te doen, alleen met feesten, ik ken wel mense die echt vast zitte aan de coke enzo maar ik wil dat niet dat het bij mij overkomt, ik hou het lekker bij me blowjte en af en toe lekker een pilletje :beer: :)
Klik om te vergroten...

heel verstandig, dat heb ik tijdje terug ook maar besloten. elke keer als ik gehaald had had ik achteraf weer spijt. :(
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kan na een redelijke avond coke verbruik wel lekker indommelen hoor :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
op coke slapen is toch nie zo moeilijk?

op xtc vind ik zelf niet moeilijk als het min of meer uitgewerkt is :confused:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb zelf wel altijd moeite om na de coke in slaap te komen. Xtc nooit, als t uitgewerkt is idd.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het ideale middel: een dikke baap smoren voordat je gaat slapen. :smoke:
Hierdoor vermijd je ook het kutgevoel en zorgt er voor dat je heeeerlijk slaapt :grin:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
space scientist zei:
acidboy zei:
slapen op coke is kut, ik neem meestal mn laatste lijntje zo'n anderhalf uur voordat ik ga tukken. Dan ga je je dus al wel een soort van klote voelen, maarja, omdat een beetje tegen te gaan en om het inslapen te bevorderen rook ik gewoon een dikke joint. Of twee.
Klik om te vergroten...

maar dat werkt wel alleen als je al anderhalf uur niks op hebt.
Ik heb het eens gedaan vlak na een lijn en toen naar huis, alleen je ligt wat lekkerder miss, maar je blijft gewoon klaarwakker
Klik om te vergroten...

Inderdaad, daarom heb ik het er ook bij gezet :)
Ik haat het echt om wakker te liggen, nuchter lig ik al zo lang wakker. Dan wil ik als ik drugs gebruik wel kunnen slapen. Dit is mijn manier om met coke (want het blijft toch echt wel leuk zo op zn tijd) te kunnen tukken 's avonds. Daarom dus ook geen pep voor mij.
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycho_Chrono zei:
ik kan na een redelijke avond coke verbruik wel lekker indommelen hoor :)
Klik om te vergroten...
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#16
TimeKiller zei:
Psycho_Chrono zei:
ik kan na een redelijke avond coke verbruik wel lekker indommelen hoor :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
ik neem een slaaptablet en alles is ok dan, eergisteren 5 gram gesnoven en na de laaste lijn een volle slaappil en na 30min sliep ik als een roos , wel de volgende dag kapot

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."