Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPloffie

Ploffie

31 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
drugsmensen... bah vevelend
gewoon gezellig samen :wave:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
samnen is wel gezellig
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ontopic blijven is bij velen hier een onbekend iets :openmouth:

Hehe maakt nu toch niet meer uit ..

Pff weekend is weer voorbij :( beetje jammer
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelegenheidsgebruiker zei:
Ontopic blijven is bij velen hier een onbekend iets :openmouth:

Hehe maakt nu toch niet meer uit ..

Pff weekend is weer voorbij :( beetje jammer
Klik om te vergroten...

Idd.. :wink:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik erken ankel te leven voor het weekend slecht he :beer:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doelde meer erop dat ook jij offtopic ging, dus gaarne ontopic nu weer. :)
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kep het 2 keer ofzo gedaan, kwerd er wel "stoned" van, het snuiven blijft beter
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het heeft wel effect.. alleen nietzo erg veel..
t smaakt wel lekker
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flashing Moments zei:
Het heeft wel effect.. alleen nietzo erg veel..
t smaakt wel lekker
Klik om te vergroten...
lekker???,ik vind het anders maar een raar smaakje hebben...en het stinkt dat het niemeer normaal is!!!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
merk niks er van als ik een ploffie rook
H
HykosLid
01-01-2024, 00:00
#11
ten eerste is het super slecht om coke en crack te roken, de fijne haartjes op je longen die alle afvalstoffen verwerken zoals van blowen en roken enz.....verbranden!!! door de extreme giftige stoffen zoals bezeen die vrij komen en je cell weefsel gewoon weg vernietigen!! en die cellen en haartjes komen nooit meer terug.
waardoor je 45% meer kans op longemfyseem hebt en de agresieve kleincellige vorm
van longkanker kan krijgen waardoor je cellen zo snel delen dat je binnen 2 maanden de pijp uit bent!!! ik zelf gebruik ook tuurlijk !!!!wie niet :P maar snuiven veel minder verslavend en het werkt tien beter als roken!!!! mijn ervaring. spaar je longen moeten namelijk je hele leven mee en je word zeker 70 jaar
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ooooh plofjes zijn zo smerig.. Vieze zoetige smaak.. Werd er altijd ontzettend misselijk van.. Geef mij maar gewoon een lijntje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."