Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak je Coke

Hoe maak je Coke

8 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
Big MoLid
01-01-2024, 00:00
#1
zie hier een mooi filmpje uit Peru waarin je ziet hoe men relatief eenvoudig Coke maakt

http://www.youtube.com/watch?v=MSOGjQBHa5Y
F
FrequeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nice
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Relatief eenvoudig, als je KILO's bladeren hebt ja.
In nederland kost een heel klein coca-plantje al zo'n 75,- euro. Wil je een redelijk gegroeide hebben betaal je EU 450,- Ze groeien hier ook zeer slecht.

En voor een beetje coke heb je gigantische hoeveelheden blad nodig :grin:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus 1 plantje zou niet genoeg zijn?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kerosine moet denk ik wel via via aan te komen zijn. Maar het leuke van zo'n plantje is dat je ook kan kauwen op de bladeren, wat een opwekkend effect geeft. Of thee er van zetten.
Ik wil er wel eentje aanschaffen een dezer dagen. Ook gewoon leuk om te hebben :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
In eencoke plant zit ongeveer 1% cocaine, dus als je 1kil hebt heb je een gram, een gram kan je niet extraheren, denk eerder aan ineens 50 gram, dus zou je 50 kilo plant nodig hebben...
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ook al kom je aan genoeg geld en ruimte voor die 50 kilo plantmateriaal, dan moet je nog aan de kerosine komen en dat kun je niet zomaar bij iedere winkel kopen lijkt me? snuif gewoon coke :beer:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#8
mja kan je leuke thee zette voor de gasten :hearteyes:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
flashkop zei:
In eencoke plant zit ongeveer 1% cocaine, dus als je 1kil hebt heb je een gram, een gram kan je niet extraheren, denk eerder aan ineens 50 gram, dus zou je 50 kilo plant nodig hebben...
Klik om te vergroten...

bij het gewoon extraheren heb je nog maar 70% cocaine :) en er zit nog een stof in de coca plant die je kan converteren naar cocaine :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."