Volgens mij zijn de meeste antwoorden al gegeven. : )
Ik koop mijn sos van een betrouwbaar iemand, iemand die ik weet te vinden als het mis gaat (of nouja, als het echt misgaat gaat ie natuurlijk gewoon vrijuit haha) en iemand die ik al lang ken.
Hij zou me niet snel bedonderen, plus dat hij zelf ook van die dealer snuift. Dus, ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit. Anders zie ik het dan wel weer.
Ik koop het meestal tijdens het stappen, dus ik snuif het eigenlijk gewoon ook als ik uitga, meestal door de weeks nog een paar lijntjes, maar niet zo veel als in het weekend.
Ik betaal geloof ik voor een halve 20 euro, hele 40. Maar ik weet niet of dat een vaste prijs is.
Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat er heel veel fout kan gaan.
Maar het is misschien handig dat als je het doet, je het wel verteld aan een vriend en/of vriendin, zodat er iemand is die weet wat je doet, mocht je in paniek raken, of een probleempje hebben.
Have fun!
