Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine + xtc

Cocaine + xtc

31 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
heel de namidag nuchter blijven :(

oké, dan neem ik beter eerst de pillen en dan de coke :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon rustig inkomen he. Je moet toch niet direct scheef staan? Ik heb dat op Q-base dit jaar ook gedaan. Namiddag nuchter en tegen 19.00 begonnen met speed en pilletjes.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
:rockband:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij werkte de pillen ook niet naar behoren dan. Het is gewoon fout om eerst coke te nemen en dan pillen. Als je pillen zijn uitgewerkt en je coke is op... Dan is het ook gedaan he.
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Summerfestival-ganger?

Maakt nou niet direct uit, gewoon ff uit interesse :P

Maar net zoals "El Retro" aanhaalt er best rustig inkomen...'sook mijn tip! Bij mij is het ook een kwestie van niet op klaarlichte dag tussen gans de bende al te liggen spacen ed. meer...tenzij je natuurlijk direct gekend wilt zijn! Self-advertisement... dan ga je je gang maar :grin:
Zult dan gans de avond ook klanten hebben...en tja, klanten brengen security...

Maar have fun en laat zeker een seintje hoe je het nou gedaan hebt en hoe 'tje bevallen is :wave:

:beer:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#6
Biostudentje zei:
Summerfestival-ganger?

Maakt nou niet direct uit, gewoon ff uit interesse :P

Maar net zoals "El Retro" aanhaalt er best rustig inkomen...'sook mijn tip! Bij mij is het ook een kwestie van niet op klaarlichte dag tussen gans de bende al te liggen spacen ed. meer...tenzij je natuurlijk direct gekend wilt zijn! Self-advertisement... dan ga je je gang maar :grin:
Zult dan gans de avond ook klanten hebben...en tja, klanten brengen security...

Maar have fun en laat zeker een seintje hoe je het nou gedaan hebt en hoe 'tje bevallen is :wave:

:beer:
Klik om te vergroten...
xtc zal niet werken als je coke snuift ik ben een fervent coke snuiver 5gr min per week en was verleden week overgegaan op xtc wegens te pijne neus maar xtc doet niks meer voor mij
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm heb je geen goede pillen denk ik.
Bij mij werkte het anders wel gewoon, ook in combinatie.

Had alleen wel iets van 3 pillen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
en wat als de coke al is uitgewerkt? dus na een uur of 2 na de laatste lijn?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Je XTC werkt niet zoals hij moet werken. Amen en uit.
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Biostudentje schreef:

Summerfestival-ganger?

Maakt nou niet direct uit, gewoon ff uit interesse

Maar net zoals "El Retro" aanhaalt er best rustig inkomen...'sook mijn tip! Bij mij is het ook een kwestie van niet op klaarlichte dag tussen gans de bende al te liggen spacen ed. meer...tenzij je natuurlijk direct gekend wilt zijn! Self-advertisement... dan ga je je gang maar
Zult dan gans de avond ook klanten hebben...en tja, klanten brengen security...

Maar have fun en laat zeker een seintje hoe je het nou gedaan hebt en hoe 'tje bevallen is


fc
xtc zal niet werken als je coke snuift ik ben een fervent coke snuiver 5gr min per week en was verleden week overgegaan op xtc wegens te pijne neus maar xtc doet niks meer voor mij
Klik om te vergroten...

Daarom dat ik nou juist graag wil weten wat hij gaat doen en wat het resultaat is! Nergens heb ik hem aangeraden eerst dit of dan dat te doen...heb hem gewoon vertelt dat hij er best rustig in kan komen! Haast en spoed is zelden goed...met alles...vooral met drugs (remember mijn eerst spacecake :cry: )

Mijn "coke-doop" komt er immers binnen een kleine maand aan :P
Is voor me nummer 10 qua drugs dan...daarom mag het ditmaal is iets prijziger zijn :rolleyes:
Hopelijk komt er tijdens de aankomende feestjes geen verrassende nummer tien...daar heb je vrienden voor :wink:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was van plan om eerst de coke te nemen en dan xtc omdat ik van coke gewoon goed in de stemming kom. Aangezien het af te raden is om eerst coke en dan xtc te doen ga ik het maar laten.
Ik ga dan maar ipv een half grammetje maar een hele gram halen en geen xtc.

In principe zou ik eerst met xtc kunnen beginne maar als ik eenmaal een pilletje opheb wil ik er altijd maar meer en ga ik op het einde van de avond te scheef staan om nog coke te snuiven zodus ...

coke + xtc hou ik dan wel voor een andere keer :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met pinksteren bij gebrek aan beter aan de sos gegaan.. In club poema toch pillen weten te regelen en moet zeggen dat ik toch echt wel uit mn pan knalde.. maar denk dat de verhouding coke(halfgram) met pillen (4x 140mg mdma, achteraf getest) dan ook wel anders lag.

Giga geluk gehad met die snoepjes, kostten me wel 5eu per stuk, maar lijkt me normale straatprijs
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
^ Je XTC werkt niet zoals hij moet werken. Amen en uit.
Klik om te vergroten...

Maar diegene die boven mij poste had wel ''iets'' moeten voelen ondanks de coke hoor..

Maar het zal wel niet naar behoren werken,kan er niet echt over oordelen omdat ik er 3 had.

Oiii
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
Met pinksteren bij gebrek aan beter aan de sos gegaan.. In club poema toch pillen weten te regelen en moet zeggen dat ik toch echt wel uit mn pan knalde.. maar denk dat de verhouding coke(halfgram) met pillen (4x 140mg mdma, achteraf getest) dan ook wel anders lag.

Giga geluk gehad met die snoepjes, kostten me wel 5eu per stuk, maar lijkt me normale straatprijs
Klik om te vergroten...

Lijkt me logisch dat , als je sterke pillen hebt je wel iets gaat voelen.

5€ / stuk ( van een vreemde ? ). Hier kost 1 pil = 3€
Mag je van geluk spreken dat ze 140mg waren :grin: .
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het was mijn beste xtc ervaring ooit, ik heb de halve avond gezeten en genoten en hallicuneerde me de pleuris, me laatste om 8u sochtends gedropt toen k naar huis ging en ik knalde hem de pan uit. zon 3km naar huis gelopen met de oogjes gesloten en de kin naar voren :grin:

Maar moet idd zeggen dat t wel lang duurde voordat het love gevoel er was, en deze was ook minder dan dat het werkelijk zou moeten zijn gezien de hoeveelheid mdma. Maar toch heeft het me geen moment gehinderd.


Wat ik trouwens wel ff wil zeggen is dat je coke geldverspilling is in combinatie met X aangezien het coke gevoel compleet verdwijnt en onderdoet voor het mdma gevoel :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weednator zei:
Supervlieg zei:
Met pinksteren bij gebrek aan beter aan de sos gegaan.. In club poema toch pillen weten te regelen en moet zeggen dat ik toch echt wel uit mn pan knalde.. maar denk dat de verhouding coke(halfgram) met pillen (4x 140mg mdma, achteraf getest) dan ook wel anders lag.

Giga geluk gehad met die snoepjes, kostten me wel 5eu per stuk, maar lijkt me normale straatprijs
Klik om te vergroten...

Lijkt me logisch dat , als je sterke pillen hebt je wel iets gaat voelen.

5€ / stuk ( van een vreemde ? ). Hier kost 1 pil = 3€
Mag je van geluk spreken dat ze 140mg waren :grin: .
Klik om te vergroten...
Was geen vreemde, heb er overigens 2 gekregen en 2 betaald.. Maar voor de onbekenden idd 5 eu

En het kan aan mij liggen maar 5eu straatprijs is normaal en zou t vreemd vinden als ze in Belgie goedkoper zijn gezien t gedoogbeleid in NL. Trouwens kan best zijn want meen me iets te herinneren dat de productie zich begint te verplaatsen naar andere landen gezien de amfetamine-winning daaro... Weet niet precies :P
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kan beter eerst een pil nemen en als die uitwerkt strak staan van sos. Zo doe ik het ook wel eens.. heb je ook geen last van een xtc kater die dag erna!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
jah idd de restanten sos gebruikt tijdens de kater..
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#19
Valentijntje zei:
Je kan beter eerst een pil nemen en als die uitwerkt strak staan van sos. Zo doe ik het ook wel eens.. heb je ook geen last van een xtc kater die dag erna!
Klik om te vergroten...

Dat is handig, geen kater als je ene lijntje neemt achteraf :wave:
M
MijzelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik lees nu hier dat er al eenzelfde topic is. Excuses!

Ofwel in een notendop:
Als ik smorgens een flinke lijn naar binnen leg, verpest het de werking van de xtc die ik smiddags neem!

kut!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."