#1
een vriend van me beweert dat het effect van coke afzwakt als je bijvb al aan uw derde of vierde lijntje per dag zit, klopt dit?

ja dat klopt volledig... nekeer je twee lijntjes pakt en je bent ver in je afkick ervan en je wilt dan nog nemen dan zal je lijkbaar voelen dat je niets hebt genomen. ja af en toe komt dat op met momenten en dan zal het wel voelen of je iets hebt gepakt... maar bij mij was dat gevoel niet lang.barbara1976 zei:een vriend van me beweert dat het effect van coke afzwakt als je bijvb al aan uw derde of vierde lijntje per dag zit, klopt dit?
barbara1976 zei:Maak je geen zorgen heb nu inderdaad sedert een week dagelijks gebruikt, zit in een zware periode.
Heb in mei ook zo enkele dagen gehad, en ben toen voorgoed gestopt.
Nu gebruik ik mijn laatste gram(tis fnancieel wel welletjes geweest én begin last te krijgen van de sinussen, maar ik ken mezelf, als ik zeg ik stop ermee dan doe ik dat ook, ben niet van plan om een verslaafde te worden, wou me gewoon eens enkele dagen laten gaan.
Bedankt voor de bezorgdheid maar is niet nodig, het feit dat ik op 3 weken tijd 450 euro kwijt ben aan iets waar je op den duur ziek van wordt, is voor mij een voldoende reden om er niets meer mee te maken te willen hebben.
Waarom vertoon ik volgens u tekenen van een die hard junkie? omdat ik nu toevallig enkele dagen vrij ben en me eens goed laat gaan?
barbara1976 zei:ik heb me nu een gram gekocht om mezelf te bewijzen dat ik na drie lijntjes kan stoppen en de rest vr een andere dag houden, duimen dat het lukt hé
barbara1976 zei:Maak je geen zorgen heb nu inderdaad sedert een week dagelijks gebruikt, zit in een zware periode.
Nu gebruik ik mijn laatste gram(tis fnancieel wel welletjes geweest én begin last te krijgen van de sinussen, maar ik ken mezelf, als ik zeg ik stop ermee dan doe ik dat ook, ben niet van plan om een verslaafde te worden, wou me gewoon eens enkele dagen laten gaan.
barbara1976 zei:ik heb me nu een gram gekocht om mezelf te bewijzen dat ik na drie lijntjes kan stoppen en de rest vr een andere dag houden, duimen dat het lukt hé
El Retro zei:barbara1976 zei:ik heb me nu een gram gekocht om mezelf te bewijzen dat ik na drie lijntjes kan stoppen en de rest vr een andere dag houden, duimen dat het lukt hé
Whahahaha dit is echt het domste excuus dat ik ooit heb gehoord, jezus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."