Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverminderd effect na enkele lijntjes?

verminderd effect na enkele lijntjes?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
een vriend van me beweert dat het effect van coke afzwakt als je bijvb al aan uw derde of vierde lijntje per dag zit, klopt dit?
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
is er niemand die hier een antwoord op kan geven?want anders behoudt ik mijn laatste lijnen voor morgen wil er maximaal van genieten.
Als ik weet dat de grote lijn die ik mezelf straks wou tracteren tóch al minder effect zal hebben owv dat ik er vandaag al twee nam, dan neem ik ze niet en ben ik ze niet kwijt hé?
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij heeft je vriend gelijk, maar ik weet het niet zeker. Het lijkt me logisch dat de stofjes waarop coke inwerkt (dopamine etc.) verminderen naarmate je meer gebruikt in korte tijd. Ze geraken als het ware op. Ik denk dat iedereen het gevoel wel kent waarbij je terug dat gevoel van die eerste 3 lijnen wil oproepen door meer te snuiven, maar dat dit gewoon niet meer terugkomt.
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ook als je twee uur tussen laat?
Hij beweert dat je dat niet meer gaat voelen, ook al neem ik een extra grote.
Maar hij beweert ook dat melk coke afbreekt dus...
ik heb op 7h tijd drie lijntjes gesnoven das nu toch niet zo overdreven hé?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
barbara jij vertoont echt alle symtonen van een diehard junkie ....

Vertel eens of jij alles nog wel onder controle hebt ?

Hoeveel avonden per week ben jij absoluut nuchter ?

Groet

Stonie
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Maak je geen zorgen heb nu inderdaad sedert een week dagelijks gebruikt, zit in een zware periode.
Heb in mei ook zo enkele dagen gehad, en ben toen voorgoed gestopt.
Nu gebruik ik mijn laatste gram(tis fnancieel wel welletjes geweest én begin last te krijgen van de sinussen, maar ik ken mezelf, als ik zeg ik stop ermee dan doe ik dat ook, ben niet van plan om een verslaafde te worden, wou me gewoon eens enkele dagen laten gaan.
Bedankt voor de bezorgdheid maar is niet nodig, het feit dat ik op 3 weken tijd 450 euro kwijt ben aan iets waar je op den duur ziek van wordt, is voor mij een voldoende reden om er niets meer mee te maken te willen hebben.
Waarom vertoon ik volgens u tekenen van een die hard junkie? omdat ik nu toevallig enkele dagen vrij ben en me eens goed laat gaan?
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
om te antwoorden op uw vraag: ik ben normaal gezien een geheelonthouder, dus ik ben altijd nuchter op alle vlak. Deze laatste dagen zijn écht een uitzondering, hoewel ik gisterenavond toch ook volledig nuchter was, en twee dagen ervoor ook.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat ik altijd zeg is: de eerste is het lekkerst, ik vind coke alleen leuk in heel kleine mate, zeg een paar puntjes op een avond. Als ik begin met lijnen krijg ik meteen dat gevoel dat ik meer moet hebben elke keer en dat vind ik zwaar vervelend terwijl ik er steeds meer fuckt up en para van word dus ik doe het echt in kleine mate. Beter wacht je een dag en begin opnieuw :smoke:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat klopt, ik voel ook minder van de sos naarmate ik meer gebruikt heb op een avond/nacht.
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#10
barbara1976 zei:
een vriend van me beweert dat het effect van coke afzwakt als je bijvb al aan uw derde of vierde lijntje per dag zit, klopt dit?
Klik om te vergroten...
ja dat klopt volledig... nekeer je twee lijntjes pakt en je bent ver in je afkick ervan en je wilt dan nog nemen dan zal je lijkbaar voelen dat je niets hebt genomen. ja af en toe komt dat op met momenten en dan zal het wel voelen of je iets hebt gepakt... maar bij mij was dat gevoel niet lang.
de eerste lijntjes zijn altijd het beste van wat je ook snuift! bij speed heb ik dat ook dat als ik bijvoorbeeld een ganse gram opsnuif en derna nog snuif dan voel ik er de knijt van... dus ik zou je aanraden van je relax te zetten en 2 a 3 lijntjes snuift op een dag en daar zou ik het bij houden, dan zal je er nog veel meer plezier aan hebben, en daar ben ik zeker van!

groetjes, den popol!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
barbara1976 zei:
Maak je geen zorgen heb nu inderdaad sedert een week dagelijks gebruikt, zit in een zware periode.
Heb in mei ook zo enkele dagen gehad, en ben toen voorgoed gestopt.
Nu gebruik ik mijn laatste gram(tis fnancieel wel welletjes geweest én begin last te krijgen van de sinussen, maar ik ken mezelf, als ik zeg ik stop ermee dan doe ik dat ook, ben niet van plan om een verslaafde te worden, wou me gewoon eens enkele dagen laten gaan.
Bedankt voor de bezorgdheid maar is niet nodig, het feit dat ik op 3 weken tijd 450 euro kwijt ben aan iets waar je op den duur ziek van wordt, is voor mij een voldoende reden om er niets meer mee te maken te willen hebben.
Waarom vertoon ik volgens u tekenen van een die hard junkie? omdat ik nu toevallig enkele dagen vrij ben en me eens goed laat gaan?
Klik om te vergroten...

450 das nog ni zoveel :) :P
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb me nu een gram gekocht om mezelf te bewijzen dat ik na drie lijntjes kan stoppen en de rest vr een andere dag houden, duimen dat het lukt hé
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jezus nam er al drie en moet dus stoppen vr vandaag maar da is toch wel héél moeilijk hoor als je weet da je het in huis hebt. maar ik weet wel dat ik er morgen meer genot van zal hebben
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
barbara1976 zei:
ik heb me nu een gram gekocht om mezelf te bewijzen dat ik na drie lijntjes kan stoppen en de rest vr een andere dag houden, duimen dat het lukt hé
Klik om te vergroten...

Whahahaha dit is echt het domste excuus dat ik ooit heb gehoord, jezus :grin:.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Post van 15 november

barbara1976 zei:
Maak je geen zorgen heb nu inderdaad sedert een week dagelijks gebruikt, zit in een zware periode.

Nu gebruik ik mijn laatste gram(tis fnancieel wel welletjes geweest én begin last te krijgen van de sinussen, maar ik ken mezelf, als ik zeg ik stop ermee dan doe ik dat ook, ben niet van plan om een verslaafde te worden, wou me gewoon eens enkele dagen laten gaan.
Klik om te vergroten...

Post van 19 november
barbara1976 zei:
ik heb me nu een gram gekocht om mezelf te bewijzen dat ik na drie lijntjes kan stoppen en de rest vr een andere dag houden, duimen dat het lukt hé
Klik om te vergroten...


Pas ermee op, want kennelijk ken je helemaal niet je zelf. Je begint nu al met een excuus.


El Retro zei:
barbara1976 zei:
ik heb me nu een gram gekocht om mezelf te bewijzen dat ik na drie lijntjes kan stoppen en de rest vr een andere dag houden, duimen dat het lukt hé
Klik om te vergroten...

Whahahaha dit is echt het domste excuus dat ik ooit heb gehoord, jezus :grin:.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."