Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie coke versnijden.

Goeie coke versnijden.

35 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Argulas zei:
ik weet niet veel van coke, maar mijn reactie luid:

versnijden is vergiftigen, kan je het beter duurder de gram verkopen, met de belofte op goeie coke...

Ik veronderstel dat mensen wel meer willen betalen naar mate de zuiverheid van het product?
Klik om te vergroten...
tja als je spul niet te snuiven valt omdat het echt te puur is dan begrijp ik het(30supermix/70% sos) :smoke:
maar is niet het geval hier wrs:L :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In de film Blow wordt ook het zuiverste gesnoven.
Dus leg mij is uit waarom je zuivere coke uit de baal niet kan snuiven ?

Groet

Stonie
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#3
coke wordt versneden omdat het gewoon inkomsten zijn, coke verkoop je niet uit hobbyisme zoals tripmiddelen icm hippies. Business. Als je tijd over hebt is er wel info te vinden hoe je het weer kunt zuiveren. Dan weet je ongeveer hoeveel echte je gekocht hebt....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is algemeen bekend daarom vind ik het versnijden van pep ook het aller aller zieligste wat je kunt doen.

Maar goed de vraag is kun je zuivere coke snuiven of moet je die eerst dempen met manitol ?

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ok duidelijk weer een hoax minder ..... zuivere coke bestaat wel maar wij snuiven allemaal bocht.

Jammer maar waar......

:hearteyes:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie zegt dat je het moet versnijden? Dat is net zo'n fabel als dat je speed moet versnijden want anders verdampt het. Als je wat op je spiegel laat liggen op een feestje dan verdampt ja :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
ok duidelijk weer een hoax minder ..... zuivere coke bestaat wel maar wij snuiven allemaal bocht.

Jammer maar waar......

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
spreek voor uzelf :P
nee als de coke te puur is word er echt wel versneden met supermix oid om het lichter te maken in de sinussen...
maar niet zo drastisch natuurlijk dat het effect verminderd...
30/70 verhouding is perfect!!! :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet als je buurman Columbiaan is.
Of als er heel veel negers om je heen wonen ....
Dan nemen je kansen wel toe of niet ......


Stonie
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
je bent namelijk ook niet de eerste die die coke in de handen heeft heh

elke hand ( van af de bron) doet er meestel (lees dus niet altijd) wel iets mee

om er meer winst op te maken
en aan het einde is de gebruiker dus de klos want die betaald meestal de volle mep en krijg minder als belooft (zo wel in gewicht) als in kwaliteit

mja dat is algemaan bekend

en om het nog verder te versnijden nja is eigen keus er is GENOEG info te vinden op heeeeeel internet mja liever niet heh
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
lysergine25 zei:
ok duidelijk weer een hoax minder ..... zuivere coke bestaat wel maar wij snuiven allemaal bocht.

Jammer maar waar......

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
spreek voor uzelf :P
nee als de coke te puur is word er echt wel versneden met supermix oid om het lichter te maken in de sinussen...
maar niet zo drastisch natuurlijk dat het effect verminderd...
30/70 verhouding is perfect!!! :wave:
Klik om te vergroten...

Die verhouding is inderdaad perfect ja :wink:.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
die verhouding is helemaal niet perfect ... die verhouding is het beste wat jullie tot nu toe bereikt heeft.

Daar doe ik het niet voor .....

Anuspoeder moet ook coke kunnen zijn op 10/90 of 20/80.

:hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
die verhouding is helemaal niet perfect ... die verhouding is het beste wat jullie tot nu toe beriekt heeft.

Daar doe ik het niet voor .....

Anuspoeder moet ook coke kunnen zijn op 10/90 of 20/80.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
lol...
zo blijkt nu dan hoeveel ge er van weet...
denkt ge echt dat PURE DRUGS alles is???
ge leeft hier nie in wonderland hé alice!!!
70% sos 30% supermix is perfect om te snuiven en zo gaat de kwaliteit haast niet achteruit(gevoelswaardig dan) :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee we leven niet in Columbia en ik heb geen reet verstand van coke ...

Perro tu no hablas espanol, yo si ...
Y me gusta hablar la idioma del coca ....

Hoe dan ook ik ga is wat samples laten testen.

We zien wel, met de pep schiet het ook niet op.
Heel veel beloftes maar geen samples.

:cry:

Maar ik heb goede hoop.

hwhahwhawa

Stonie
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je 70% hebt dan mag je trots zijn. Vaak is dat al moeilijk te krijgen. Er lopen zelfs dealers rond die 20% aanbieden, echt belachelijk. Vaak opstraat zit het onder de 50%.

Als je 70% krijgt dan heb je al vaak beter spul dan wie dan ook en dan heb je iig een betrouwbare dealer.

De enige mogelijkheid om goed spul te krijgen is om zelf naar Columbia te rijden. Dan heb je 89,3% voor € 2,- per gram als je wat groter afneemt. Beter is er niet.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
davie zei:
Als je 70% hebt dan mag je trots zijn. Vaak is dat al moeilijk te krijgen. Er lopen zelfs dealers rond die 20% aanbieden, echt belachelijk. Vaak opstraat zit het onder de 50%.

Als je 70% krijgt dan heb je al vaak beter spul dan wie dan ook en dan heb je iig een betrouwbare dealer.

De enige mogelijkheid om goed spul te krijgen is om zelf naar Columbia te rijden. Dan heb je 89,3% voor € 2,- per gram als je wat groter afneemt. Beter is er niet.
Klik om te vergroten...
mjah...ik heb die idd maar ook niet altijd hoor...hier staan zelfs ergens foto('s van die coke die ik bedoelç!!
maar ik denk niet dat je al rijdend tot in columbia kunt geraken :smoke: :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16


[/URL
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja dat is het betere werk zeg.

In Columbia kan je wel komen, maar niet tot in het dorp. De boeren schieten je daar al dood voordat je nog maar 1 cocablad hebt gezien. Zij spreken hun eigen taaltje, maar alles is mogelijk. Maar goed dat is niet het risico waard. Dan nog transport. Ik zou het nog geen eens proberen al werd ik er echt rijk van.

Wat hier te krijgen is, is al voldoende. Jammer dat er zoveel wordt versneden met rommel. Maar goed dat zal altijd blijven. Laat je niet vergiftigen! Wat was er laatst weer, antropine ofzo.
C
CocoHufLid
01-01-2024, 00:00
#18
Duidelijk meer gebruikers dan dealers hiero.

Coke verkopen gaat (mij) om geld te verdienen. Het klopt dat er misschien een klein aantel personen is die mzl hebben en 7 of 8 strepen "zuivere" coke kopen voor +/- 50 euro. maar de rest is gewoon versneden.

Dus tenzei je familie of een extreem oprechte goeie vriend van een dealer, krijg je gewoon versneden coke.
Ik heb btw mijn andwoord elders al verkregen, maar toch nog bedankt voor jullie "input"
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ibra_is_imba zei:
pipoxyz zei:
barbara, alsof ge in holland geen goede dealer kunt vinden..
, hoeveel privé berichten heb je nu al ontvangen sinds je berichten^?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
da valt tegen ..en wie zegt dat die te vertrouwen zijn?
enne ik kan toch nie gewoon in holland rond gaan stappen en wat rondvragen nr een dealer hé zeg,
ik zeg het ik zit totaal niet ih milieu
C
CocoHufLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat is de normale verhouding hier voor ?

Als ik 5 gram zou versnijden tot 7 gram?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."