#1
Hm maar ik zou liever wakker zijn van de coke, dan van de kat van de buremn.


Marla Singer zei:Ik zou het gewoon lekker bij speed houden. Ik ben zelf geen fan van coke (en wel van speed dus uiteraard), het is superduur, ik word er opgefucked van, de uitwerking van coke vind ik ook echt afschuwelijk en verder heb je er ook veel meer van nodig dan voor speed. Ik kan me uren vermaken op een lijntje pep, terwijl ik bij coke voor mijn gevoel iedere 20 minuten alweer behoefte heb aan een nieuwe dosis. Geef mij maar lekkere knalpep dus, want daar heb ik veel meer lol van!
Valentijntje zei:Marla Singer zei:Ik zou het gewoon lekker bij speed houden. Ik ben zelf geen fan van coke (en wel van speed dus uiteraard), het is superduur, ik word er opgefucked van, de uitwerking van coke vind ik ook echt afschuwelijk en verder heb je er ook veel meer van nodig dan voor speed. Ik kan me uren vermaken op een lijntje pep, terwijl ik bij coke voor mijn gevoel iedere 20 minuten alweer behoefte heb aan een nieuwe dosis. Geef mij maar lekkere knalpep dus, want daar heb ik veel meer lol van!
van sos kun je tenminste wel slapen..
El Retro zei:Als je op een avond snuift en je hebt iets of wat deftige coke, en drinkt er niet veel alcohol op, dan kun je het slapen echt wel vergeten.
Valentijntje zei:die gasten met pep op praten altijd over dat ze nooit kunnen slapen en soms 3 dagen wakker blijven en shit..
)El Retro zei:Valentijntje zei:Marla Singer zei:Ik zou het gewoon lekker bij speed houden. Ik ben zelf geen fan van coke (en wel van speed dus uiteraard), het is superduur, ik word er opgefucked van, de uitwerking van coke vind ik ook echt afschuwelijk en verder heb je er ook veel meer van nodig dan voor speed. Ik kan me uren vermaken op een lijntje pep, terwijl ik bij coke voor mijn gevoel iedere 20 minuten alweer behoefte heb aan een nieuwe dosis. Geef mij maar lekkere knalpep dus, want daar heb ik veel meer lol van!
van sos kun je tenminste wel slapen..
Lol echt niet, niet iedereen kan op coke slapen. De meesten niet denk ik.
Ivoos zei:Valentijntje zei:die gasten met pep op praten altijd over dat ze nooit kunnen slapen en soms 3 dagen wakker blijven en shit..
na 1 avondje speed ook niet hoor![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."