Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmedeplichtig bij coke bezit en gebruik

medeplichtig bij coke bezit en gebruik

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
chester83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze kunnen je nooit zo lang vasthouden. Als je zelf niets bij je hebt, kunnen ze je maximaal 48 uur vasthouden (pin me er niet op vast, maar zeker geen week of langer) Maar zoals al eerder gezegd, de politie doet niet zomaar een inval. Ze weten van te voren wie ze moeten hebben en als je er toevallig bij zit zonder iets op zak loop je waarschijnlijk zo weg. Misschien ondervragen ze je, maar als je (doet alsof) je van niets weet is er geen probleem.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enesteene zei:
westside zei:
juridisch kunnen zie niks maken
Maar ze kunnen je wel 3 dagen opsluiten voor onderzoek en verhoor,het ligt dan aan jouw wat jij gaat zeggen
Klik om te vergroten...

3 dagen, vergeet het mar, das veel langer, doe maar x 30 :grin:

http://www.om.nl/vragen/u_wordt_verdach ... hechtenis/[/img]
Klik om te vergroten...

Die site van jou is vet handig! Je kan berekenen hoe erg je genaaid bent als je gepakt wordt, en wel op de volgende manier:

1. Bereken hier aan de hand van de hoeveelheid hoeveel sanctiepunten je verdiend:
http://archief.om.nl/beleid/basisdelict ... =15&did=51
2. Kijk in het volgende lijstje wat je straf is:
tot 20 punten:
geldtransactie
20-30 punten:
afhankelijk van aard delict en omstandigheden verdachte: geldtransactie of taakstraftransactie
31-60 punten:
taakstraf-transactie
61-120 punten:
taakstraf-eis
meer dan 120 punten:
gevangenisstraf


Weer wat geleerd :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol bij 29 gram heb je dan 77 punten, en bij 31 gram heb je dan 25 punten te pakken.... :confused: je valt dan net in een hogere categorie :grin:

major EDIT:

nee verkeerd gedacht.


dan krijg je dus 1/3 x 8 punten per gram (tot 30) = 77
en 1 x (1/3 x 2,5 punt per gram) = 0,8

dus totaal 77,8 punten :openmouth:

oops
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TechNora zei:
Over t algemeen is de politie niet zo met drugs bezig, ze vinden het wel prima als er een paar dealers zijn die de markt reguleren, en goed spul verkopen. Af en toe lijkt het alsof ze een paar quota's moeten halen, en dan krijg je invallen enzo. Ik vind het belachelijk om eerlijk te zijn. Mind your own business.

Laat ze zich bezig houden met zaken waar mensen echt last van hebben, bv die smerige kinderporno zaken, en van die geschifte moordenaars enzo... :rolleyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Je hebt voor een deel gelijk, maar als je zou nagaan wat voor dood en verderf de drugshandel zaaid... Moorden, mishandelingen juist omdat het illegaal is...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dat ze onderscheid moeten maken.
Lichte straffen voor dealers die goede spullen verkopen aan uitsluitend meerderjarige klanten, zware straffen voor dealers die troep verkopen en aan kinderen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
De straffen verhogen voor lui die troep verkopen, zodat de mensen die goed spul verkopen, en alleen aann meerderjarigen (voor een goede prijs), gedoogd worden.


mensen die coke willen gebruiken, komen er toch wel aan, waarom dan niet met gecontroleerde kwaliteit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."