Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslinkerarm slap tijdens sos

linkerarm slap tijdens sos

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lake zei:
Kimmerd zei:
is rap uitgewerkt? ..
Nice , meede sos collega=D
Klik om te vergroten...

sos en speed is niet hetzelfde..
Klik om te vergroten...
Owh Nja , ik dacht al een tijdje speed - sos enzo,
Nja niet dus=L
c
cem25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jah , doe t rustig aan.

Weet niet of t toeval is maar heb daarna alles via rechterneusgat

ingenomen en nauwelijks meer last van gehad.

Well, gn peeps
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou bij de dokter even een EKG vragen.
of iig het probleem aan de dokter voorleggen zodat hij er de meerwaarde van bepalen kan.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
als u arm tintelt zou ik toch maar oppassen als ik van jou was!!!
dit is de voorbode van een hartaanval :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ook morge!

Als er klachten zijn die blijven aanhouden zou ik je wel een bezoekje aan de huisarts aanraden...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
sos vernauwt de bloedvaten in en rond je borststreek heel erg... :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou hiermee toch naar de huisarts gaan en even niks nemen. Het zijn klachten die niet veel voorkomen bij gebruikers, volgens mij. Tenminste ik hoor er nooit mensen over. Genoeg redenen om voorzichtig te zijn.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het meest typerende symptoom van een hartaanval is een beklemmende, drukkende pijn achter het borstbeen. Deze pijn straalt vaak uit naar de kaken en naar linkerarm. Ook kan de pijn uitstralen naar de rug en de schouders. Daarnaast behoren misselijkheid en zweten tot de symptomen.
Klik om te vergroten...
..ik zet'm d'r even bij vanwege de opmerking van kimmerd omtrent kaken..

let wel...dit zijn natuurlijk niet de symptomen van de VOORBODE van hartaanvallen.....
gewoon even laten testen...het is belangrijk genoeg.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
cem25 zei:
Jah , doe t rustig aan.

Weet niet of t toeval is maar heb daarna alles via rechterneusgat

ingenomen en nauwelijks meer last van gehad.

Well, gn peeps
Klik om te vergroten...

Da's toeval, als die coke in je bloed
zit, dan zit ie in je bloed, of het nou via je rechterneusgat, linkerneusgat of via een injectie is gebeurd.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kimmerd zei:
Lake zei:
Kimmerd zei:
is rap uitgewerkt? ..
Nice , meede sos collega=D
Klik om te vergroten...

sos en speed is niet hetzelfde..
Klik om te vergroten...
Owh Nja , ik dacht al een tijdje speed - sos enzo,
Nja niet dus=L
Klik om te vergroten...

Ga eens met je poppen spelen en kom binnen een paar jaar nog eens terug.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Kimmerd zei:
Lake zei:
Kimmerd zei:
is rap uitgewerkt? ..
Nice , meede sos collega=D
Klik om te vergroten...

sos en speed is niet hetzelfde..
Klik om te vergroten...
Owh Nja , ik dacht al een tijdje speed - sos enzo,
Nja niet dus=L
Klik om te vergroten...

Ga eens met je poppen spelen en kom binnen een paar jaar nog eens terug.
Klik om te vergroten...

En vergeet niet elke dag netjes je huiswerk te maken.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#12
mensen die een hartaanval/beroerte krijgen die krijgen ook een slappe linker arm ik zou dus heel snel naar de dokter gaan als ik jou was
c
cem25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
G'morgen,

Heb besloten dat gister mn laatste avontuur was met coke.

Blijkbaar heeft mn hart inderdaad n signaal afgegeven.

Dus , not gonna mess around with heart problems.

Weinig lol aan ook op die manier zoiezo.

Naar de doktor gaan lijkt me niet meer nodig of vinden jullie van wel

Want het is toch n tjdelijke overbelasting door de coke en niets blijvends?

x cem
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik verplaats dit even naar het cocaine subforum.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wij kunnen niet weten of die overbelasting tijdelijk is of niet, en jij ook niet. Ik zou voor de zekerheid toch maar naar de dokter gaan...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waar had je nou precies last van, een gevoelloze slappe linkerarm? of een pijnlijke linkerarm.. en was het alleen je linkerarm? of ook je kaken/hals en je borststreek?

Zou wat zijn als je angina pectoris hebt.. maar het lijkt me ontzettend sterk.

Ga voor de grap vanavond even een eindje rennen ofzo, paar keer de trap op en neer. Als je dan last krijgt van dergelijke symptomen MOET je morgen naar de huisarts. If not, dan verwacht ik niet dat er veel aan de hand is.
Pin me er niet op vast though.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je ook pijn voelde in je linker arm kan dat een teken zijn dat het niet helemaal goed gaat met je hart. Ik zou even niks gebruiken en even je bloeddruk enzo laten controleren, dan weet je of je nog semi-veilig kan gebruiken. Het is wel beter dit niet te negeren.
c
cem25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gevoelloze slappe arm , verder geen pijn en kon m wel gewoon

bewegen. Geen last van kaken/hals/borststreek.

Heb t ook rustiug aan gedaan nadat ik dat merkte van mn arm.

Vorige keer dat ik had genomen ongeveer n week geleden

had ik 1 gram op n dag en n dag later anderhalve gram genomen ,

toen kreeg ik spiersamentrekkingen in mn benen maar geen

last van mn arm.

Heb de afgeopen 2 jaar weinig gesport en ben veel aangekomen qua

vet% , zal ook wel niet ten goede komen aan mn hartconditie.

Ik zal vanavond even die trappen oprennen en kijken of ik last krijg

thx & gr. cem
c
cem25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lol ben zoeizo nu btje paranoia aan t worden maar ik raad iig geen Redbull aan!
Heb net n halve blik gedronken en kreeg gelijk paar schokjes
in de boedvaten/spieren van mn benen.

En gisteren heb ik tijdens mn eerste lijntjes ook redbull gedronken. :rolleyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zou ik ook doen idd, met hartproblemen weet je het maar nooit... beter een keer teveel gaan, dan een keer te weinig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."