#1
Zou ik ook doen idd, met hartproblemen weet je het maar nooit... beter een keer teveel gaan, dan een keer te weinig...


Kimmerd zei:is rap uitgewerkt? ..
Nice , meede sos collega=D
Owh Nja , ik dacht al een tijdje speed - sos enzo,Lake zei:Kimmerd zei:is rap uitgewerkt? ..
Nice , meede sos collega=D
sos en speed is niet hetzelfde..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."