#1
normaal is er nix aan de hand. ze gaan geen big deal maken over 0.1 gram hoor ^^
Verder word alleen de dealer gepakt volgens mij... tenminste dat is zo hier in Nederland. Verder word natuurlijk wel de coke in beslag genomen.Riek zei:wat zijn de straffen als hij het nu gekocht had?? wordt dan alleen de dealer gepakt of?
Waarom zeg je dat het gekocht was terwijl het niet zo is? Wat kunnen mensen zich paranoia maken om niks. Lach die agent uit ze hebben geen poot om op te staan.Riek zei:ja ik had ook gezegd dat het gekocht was maar men maat niet... dus...
hij zegt dat het dus echt gevonden is...
ik ben benieuwd, op een strafblad komt zoiets niet denk he?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."