#1
Varry zei:Na gistere enkele lijntjes te snuiven, had ik toch ook wel last van een branderige neus en keel. Het was wel 'papperige' coke. Nog niet vaak last van gehad.
Hmm mijn vorige lichting was ook vrij "papperig". Heb nu weer de veel "drogere" en gelijk geen last meer van keelpijn.
Ik denk dat mijn vorige dus aardig troep was. Ff mijn dealer boos aankijken binnenkort
