Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOde aan cocaïne

Ode aan cocaïne

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
prachtig.
ik slaap bij voorkeur ook liever eerder.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh jongens.. wat is het toch heerlijk. Na een lange nacht van typen en snuiven tevreden en opgelucht je laatste lijntjes leggen terwijl de lucht buiten diepblauw begint te kleuren. De trams rijden al, buren staan op om zich klaar te maken voor een zoveelste werkdag. Het enthousiaste geouwehoer van talloze vogels in de binnentuin merk je niet eens meer op; het flierefluiten is al enkele uren geleden begonnen. Met een vreemd soort trots berg je het pakje op waar nog een klein beetje instant dopamine inzit; heb je toch maar mooi niet alles opgemaakt. Je kijkt uit naar de ontspannende douche die je straks gaat nemen en het zachte bed waar een lief meisje de lakens al heel lang warm voor je houdt. Dat bed is de beste plek om de klappen van de crash op te vangen. Soms kan je zelfs genieten van het delerium waar je in verkeert op die grens van waken en slapen. Je zet nog een cdtje op, iets relekst.. terwijl Patti Smith door de speakers kermt tik je je laatste woorden van vanavond, een jeukend romantisch alineaatje over een drug die talloze levens kapot heeft gemaakt. Misschien is de jouwe de volgende.

goodnight Kildeer!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is heerlijk als je het neemt maar de volgende dag ben je goed na de klote teminste ik heb een idee dat er iemand in me neus aan het boren is
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daz een mooie ode :beer:

herkenbaar :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er een hekel aan als het licht begint te worden, en ik ben nog wakker.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#6
cocaine :hearteyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Skippy zei:
Ik heb er een hekel aan als het licht begint te worden, en ik ben nog wakker.
Klik om te vergroten...


juist, dat heb ik ook, ik zorg altijd dat ik dan al lang in me nest lig
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik feest meestal wel door.... maar niet op coke:P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
space scientist zei:
Skippy zei:
Ik heb er een hekel aan als het licht begint te worden, en ik ben nog wakker.
Klik om te vergroten...


juist, dat heb ik ook, ik zorg altijd dat ik dan al lang in me nest lig
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook vreselijk, dat je zwaar onder invloed bent maar de zon al door de gordijnen komt. In de zomer is dit nog wel te doen, dan ga je met z'n allen lekker buiten zitten, maar in de winter is alles nat, koud en donker :(
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr Pepper adviseerd toch echt Pepsi

Capisch?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ghehe ik vind het altijd weer confronterend.. dat daglicht dat dan langzaam je kamer weer begint binnen te dringen :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo ervaar je coke als je er nog niet goed mee weg bent :).
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
Zo ervaar je coke als je er nog niet goed mee weg bent :).
Klik om te vergroten...


helemaal waar
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
HTID zei:
cocaine :hearteyes:
Klik om te vergroten...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
kildeer zei:
Oh jongens.. wat is het toch heerlijk. Na een lange nacht van typen en snuiven tevreden en opgelucht je laatste lijntjes leggen terwijl de lucht buiten diepblauw begint te kleuren. De trams rijden al, buren staan op om zich klaar te maken voor een zoveelste werkdag. Het enthousiaste geouwehoer van talloze vogels in de binnentuin merk je niet eens meer op; het flierefluiten is al enkele uren geleden begonnen. Met een vreemd soort trots berg je het pakje op waar nog een klein beetje instant dopamine inzit; heb je toch maar mooi niet alles opgemaakt. Je kijkt uit naar de ontspannende douche die je straks gaat nemen en het zachte bed waar een lief meisje de lakens al heel lang warm voor je houdt. Dat bed is de beste plek om de klappen van de crash op te vangen. Soms kan je zelfs genieten van het delerium waar je in verkeert op die grens van waken en slapen. Je zet nog een cdtje op, iets relekst.. terwijl Patti Smith door de speakers kermt tik je je laatste woorden van vanavond, een jeukend romantisch alineaatje over een drug die talloze levens kapot heeft gemaakt. Misschien is de jouwe de volgende.

goodnight Kildeer!
Klik om te vergroten...

Hmmmm, als dit over pep ging dan sloot ik me er meer bij aan, maar van coke ziet mijn "ode" er meer zo uit:

Oh jongens.......wat voel ik me ellendig! Na een lange nacht van opgefucked snuiven, probeer ik met trillende vingers de laatste restjes coke uit mijn sealtje te schrapen. Ik weet dat het eigenlijk geen zin meer heeft, maar je kan nooit weten: misschien dat het minilijntje dat ik er nog van weet te maken toch nog een piepklein beetje effect zal geven. Mijn hart gaat als een bezetene te keer, ik voel me sowieso al een aantal uur flink opgefucked, maar toch wil ik MEER, MEER, MEER!!!
De lucht begint buiten al diepblauw te kleuren, de trams rijden al en de buren staan op om zich klaar te maken voor een zoveelste werkdag. Ik begin nu toch echt een beetje para te worden. Het enthousiaste geouwehoer van talloze vogels in de binnentuin begint me ook mateloos te irriteren, hoe kan ik hierdoor straks in godsnaam in slaap gaan vallen? Met een vreemd soort schuldgevoel staar ik naar mijn uitgeschraapte sealtje. Waarom heb ik nou weer coke gesnoven vannacht? Ik lik de aller, allerlaatste restjes uit het sealtje en moet er van kokhalzen. Mijn tong voelt meteen verdoofd aan, ik ben me er van bewust dat dit het enige effect is wat ik er nog van mee zal krijgen. De coke is nu toch echt helemaal op. Het enige wat ik nog kan doen is mijn dealer weer bellen, maar ik heb niet nog eens 50 euro liggen. Ik moet me er maar weer doorheen zien te worstelen.....
Ik besluit om een douche te nemen, mijn neus brandt akelig en zit vol met snot, misschien helpt warm water om het een beetje te verzachten. Terwijl ik onder de douche sta voel ik me miserabel en leeg. Ik snuit mijn neus, lange snotslierten met bloed geven deze douchebeurt een soort "horrorachtig" tafereel. Precies zoals ik me voel: mijn leven is gewoon pure HORROR op dit moment. Ik wou dat ik nooit coke had gesnoven deze nacht....
Als ik onder de douche vandaan kom, ga ik maar in het bed liggen waar mijn liefje - met dezelfde depressieve, fucked up para - zich ook al een tijdje bevindt. Onze zweterige lichamen zullen er wel een klamme boel van maken.
Ik weet dat ik de komende uren nog niet zal kunnen slapen, maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Ik vind niks meer leuk, ik heb nergens meer zin in, ik voel me waardeloos en leeg, dit is echt afschuwelijk. Mijn hart gaat nog steeds ontzettend te keer, mijn neus zit weer helemaal verstopt en doet heel erg pijn. Ik kan zo echt totaal niet in slaap vallen...Zelfs mijn favoriete muziek, die ik ter verzachting van het leed heb opgezet, doet me niks en irriteert me. Als ik na uuuuuuuuren zo gelegen te hebben, toch eindelijk de slaap op voel komen denk ik nog een keer aan deze drug die talloze levens kapot heeft gemaakt. Misschien is de mijne wel de volgende, ik denk dat ik er maar voorgoed mee stop.....

"Goodnight" Marla!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
coke is voor de zwakke, pep is voor de strakke
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wow das een goeie @ 2 posts hierboven. :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
kildeer zei:
Oh jongens.. wat is het toch heerlijk. Na een lange nacht van typen en snuiven tevreden en opgelucht je laatste lijntjes leggen terwijl de lucht buiten diepblauw begint te kleuren. De trams rijden al, buren staan op om zich klaar te maken voor een zoveelste werkdag. Het enthousiaste geouwehoer van talloze vogels in de binnentuin merk je niet eens meer op; het flierefluiten is al enkele uren geleden begonnen. Met een vreemd soort trots berg je het pakje op waar nog een klein beetje instant dopamine inzit; heb je toch maar mooi niet alles opgemaakt. Je kijkt uit naar de ontspannende douche die je straks gaat nemen en het zachte bed waar een lief meisje de lakens al heel lang warm voor je houdt. Dat bed is de beste plek om de klappen van de crash op te vangen. Soms kan je zelfs genieten van het delerium waar je in verkeert op die grens van waken en slapen. Je zet nog een cdtje op, iets relekst.. terwijl Patti Smith door de speakers kermt tik je je laatste woorden van vanavond, een jeukend romantisch alineaatje over een drug die talloze levens kapot heeft gemaakt. Misschien is de jouwe de volgende.

goodnight Kildeer!
Klik om te vergroten...

Hmmmm, als dit over pep ging dan sloot ik me er meer bij aan, maar van coke ziet mijn "ode" er meer zo uit:

Oh jongens.......wat voel ik me ellendig! Na een lange nacht van opgefucked snuiven, probeer ik met trillende vingers de laatste restjes coke uit mijn sealtje te schrapen. Ik weet dat het eigenlijk geen zin meer heeft, maar je kan nooit weten: misschien dat het minilijntje dat ik er nog van weet te maken toch nog een piepklein beetje effect zal geven. Mijn hart gaat als een bezetene te keer, ik voel me sowieso al een aantal uur flink opgefucked, maar toch wil ik MEER, MEER, MEER!!!
De lucht begint buiten al diepblauw te kleuren, de trams rijden al en de buren staan op om zich klaar te maken voor een zoveelste werkdag. Ik begin nu toch echt een beetje para te worden. Het enthousiaste geouwehoer van talloze vogels in de binnentuin begint me ook mateloos te irriteren, hoe kan ik hierdoor straks in godsnaam in slaap gaan vallen? Met een vreemd soort schuldgevoel staar ik naar mijn uitgeschraapte sealtje. Waarom heb ik nou weer coke gesnoven vannacht? Ik lik de aller, allerlaatste restjes uit het sealtje en moet er van kokhalzen. Mijn tong voelt meteen verdoofd aan, ik ben me er van bewust dat dit het enige effect is wat ik er nog van mee zal krijgen. De coke is nu toch echt helemaal op. Het enige wat ik nog kan doen is mijn dealer weer bellen, maar ik heb niet nog eens 50 euro liggen. Ik moet me er maar weer doorheen zien te worstelen.....
Ik besluit om een douche te nemen, mijn neus brandt akelig en zit vol met snot, misschien helpt warm water om het een beetje te verzachten. Terwijl ik onder de douche sta voel ik me miserabel en leeg. Ik snuit mijn neus, lange snotslierten met bloed geven deze douchebeurt een soort "horrorachtig" tafereel. Precies zoals ik me voel: mijn leven is gewoon pure HORROR op dit moment. Ik wou dat ik nooit coke had gesnoven deze nacht....
Als ik onder de douche vandaan kom, ga ik maar in het bed liggen waar mijn liefje zich ook al een tijdje - met dezelfde depressieve, fucked up para - bevindt. Onze zweterige lichamen zullen er wel een klamme boel van maken.
Ik weet dat ik de komende uren nog niet zal kunnen slapen, maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Ik vind niks meer leuk, ik heb nergens meer zin in, ik voel me waardeloos en leeg, dit is echt afschuwelijk. Mijn hart gaat nog steeds ontzettend te keer, mijn neus zit weer helemaal verstopt en doet heel erg pijn. Ik kan zo echt totaal niet in slaap vallen...Zelfs mijn favoriete muziek, die ik ter verzachting van het leed heb opgezet, doet me niks en irriteert me. Als ik na uuuuuuuuren zo gelegen te hebben, toch eindelijk de slaap op voel komen denk ik nog een keer aan deze drug die talloze levens kapot heeft gemaakt. Misschien is de mijne wel de volgende, ik denk dat ik er maar voorgoed mee stop.....

"Goodnight" Marla!
Klik om te vergroten...

Geniale reply zeg! Chapeau :)!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
El Retro zei:
Marla Singer zei:
kildeer zei:
Geniale reply zeg! Chapeau :)!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

idd :beer:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marla, wat een heldenreply!
Staande ovatie! :wave:

Ook aan de topicstarter mijn complimenten.

Hahahaha, SperSize! Wat een heerlijke slogan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."