Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke 25 per (net geen) gram vanaf hoeveel?

Coke 25 per (net geen) gram vanaf hoeveel?

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonder een hele meute coke-lovers over me heen te krijgen!!! Nee is geen sluikreclame!!! Er zit geen achterliggende betekenis achter deze post!!! Ik help: niks, niemand, nada!!!

Hoeveel coke moet je in één keer kopen vooraleer je normalerwijs aan een gramprijs zit van 25 €?
Als je een kans krijgt om 100 aan 2500 in te doen is dat dan: normaal, verdacht, of gewoon een buitenkans? :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
quotethemadraven zei:
Zonder een hele meute coke-lovers over me heen te krijgen!!! Nee is geen sluikreclame!!! Er zit geen achterliggende betekenis achter deze post!!! Ik help: niks, niemand, nada!!!

Hoeveel coke moet je in één keer kopen vooraleer je normalerwijs aan een gramprijs zit van 25 €?
Als je een kans krijgt om 100 aan 2500 in te doen is dat dan: normaal, verdacht, of gewoon een buitenkans? :confused:
Klik om te vergroten...
ik denk eerlijk gezegd dat het dan nog versneden bagger is voor 25 per gr...
kijk.
ik kocht van mn dealer voor hij de gevangenis in vloog pure(zo puur als het kan) flakes voor 45 per gr als ik er 10 kocht...
mijn dealer kocht die coke voor 33000 per kilo.dus ga maar na hoeveel zooi er doorheen zou moeten zitten voor het voor 25€/g te krijgen...

coke is nu eenmaal zo duur als het hier binnenkomt,dat is een feit!! :)

maar laat een sample testen,mocht het alsnog redelijk goeie coke zijn lijkt het mij wel een HEEL MOOIE prijs ja :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
en om echt HELE GOEIE COKE aan 25 per gr te krijgen denk ik dat je al 10tallen kilo's moet kopen... :)
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met een RIPdeal ben je veel goedkoper uit :wink:

q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#5
^^^^
Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden. C is nooit mijn ding geweest en had ook geen idee vanaf wanneer je aan een werkbare prijs zou moeten zitten.
Ben er wel uit of ik iemand's woord mag geloven of dat het net zoals zo vaak veel geblaat is, maar weinig wol.
Maar nu vraag ik me wel af waarom zou je met zulke geringe winstmarges er überhaubt aan zou beginnen? Zit het geld er dan zuiver in als je het verkapt en wegdoet aan 0,7 > i.p.v de gram.
Das dan weer minder.
Niet dat er zoiets is als een eerlijke dealer, maar toch...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je je bedenkt dat een coke dealer een heel drukke telefoon heeft + dat ie het zoals jij zegt aan 0.7 a 0.8 wegdoet...
daarom hoeft hij het zelf nog niet te versnijden. :)

als je tijdens de weekends(dus vrijdag/zaterdag/sommige zondagf ook nog) tussen de 500 en de 1000€ verdient x 4 = per maand....
tel maar uit,toch mooi verdiend vind ik!!!

het echt GROTE geld gaat sowieso naar de columbianen/peruvianen/bolivianen (maffia).
correct me if i'm wrong :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
als je je bedenkt dat een coke dealer een heel drukke telefoon heeft + dat ie het zoals jij zegt aan 0.7 a 0.8 wegdoet...
daarom hoeft hij het zelf nog niet te versnijden. :)

als je tijdens de weekends(dus vrijdag/zaterdag/sommige zondagf ook nog) tussen de 500 en de 1000€ verdient x 4 = per maand....
tel maar uit,toch mooi verdiend vind ik!!!

het echt GROTE geld gaat sowieso naar de columbianen/peruvianen/bolivianen (maffia).
correct me if i'm wrong :)
Klik om te vergroten...

Ik heb een documentaire gezien dat de Nederlandse importeurs het voor 1000 euro per kilo kopen van de Columbianen, en na het importeren het voor 35000 euro per kilo hier verkopen. Er waren daar ook allemaal (ex-)importeurs in beeld die het hele verhaal en alles eromheen vertelden.
Weet niet of het altijd zo gaat, maar in dat geval wel.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yes, maar 45 verkoop en 35 aankoop maakt 10 euro per gram. Dan moet je dus elk weekend 100 gr wegdoen aan pakweg 50 verschillende klanten? Geen wonder dat die gasten altijd zo paranoïa doen. Das gewoon met vuur spelen.
Niks selectief zijn in je klantenbestand, gewoon hopa elke keer voor elke telefoon rondsnorren, daarmee dat ze meestal niet lang meedraaien :grin:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
Ik heb een documentaire gezien dat de Nederlandse importeurs het voor 1000 euro per kilo kopen van de Columbianen, en na het importeren het voor 35000 euro per kilo hier verkopen. Er waren daar ook allemaal (ex-)importeurs in beeld die het hele verhaal en alles eromheen vertelden.
Weet niet of het altijd zo gaat, maar in dat geval wel.
Klik om te vergroten...
Zo, dat is wel erg lucratief. Daarom geven ze het natuurlijk ook zo gemakkelijk uit om de drugs veilig te vervoeren. Zoals die Nederlander die in Bangkok gepakt werd met een paar kilo. Die was genaaid door die importeur, omdat er waarschijnlijk iemand anders met nog veel meer drugs op dat vliegtuig stapte die daardoor door kon lopen.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
1000 euro per kilo zal geen kleine hoeveelheid zijn, want dat is niet veel volgens mij bijna productieprijs. Maar voordat het hier is hangt ook nog een kostenplaatje aan. Een keer versnijden en dan verdienen ze nog genoeg.

Maar € 25 per gram is mooi, maar ik ben bang dat het geen kwaliteit is. Ik weet het eigenlijk bijna wel zeker.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
3500 eu voor 100gr 80% zuivere coke is een goede deal.

3500 eu voor 40 % coke zuivere coke is een slechte deal.

2500 eu voor 100gr is onmogelijk als we over een zuiver product van 80% praten omdat de kg prijs al op de 25.000 tot 30.000 eu ligt.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoek maar eens op Youtube op panorama cocaine.

Dan moet je de belgische panorama hebben. ZIjn 4 delen. Gaan over dealers in Belgie. Van grote man tot straatdealer. Ook hun verdiensten komen hier aan bod

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."