Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke slikken

Coke slikken

29 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 mg doet hier de trick toch wel.. Maar ik pak dan ook geen bommetjes bij een uur voordat ik naar bed wil.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dan zijn we eruit:

Coke is altijd onzuiver en slap, te duur en het werkt maar lauw.
Dex is sterk altijd zuiver, goedkoop en het werkt extreem lang.
Bommetjes Dex doen de job, zoals Honingolie( de verrader das iets tussen hem en me) al aangaf en ik zelf ook.

Neem 50 mg stop het in een capsule en GOGOGO na 12 uur is het uitgewerkt en met 1 valium of 1 temzepam slaap je prima.
Ga je bijpakken in die 12 uur erop dan is het slapen een NO GO. :rockband:
Dan moet je het handboek maar is beter doornemen want ergens zit het falen in je eigen gebruik.

Je klinkt echt superverstandig, je haat snuiven ( ik ook) maar je houdt van de speed (ik ook).
Dus maak het je zelf niet te moeilijk en probeer de dex in handen te krijgen zo ik zo zeggen.


Bonie

ps: Ik gelooof er geen reet van, als je 500 mg coke vreet van 80% dan ga je echt als een raket.
Ik zal het in de toekomst ook bewijzen.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Dex is sterk altijd zuiver, goedkoop en het werkt extreem lang.

Neem 50 mg stop het in een capsule en GOGOGO na 12 uur is het uitgewerkt en met 1 valium of 1 temzepam slaap je prima.
Ga je bijpakken in die 12 uur erop dan is het slapen een NO GO. :rockband:
Dan moet je het handboek maar is beter doornemen want ergens zit het falen in je eigen gebruik.

Je klinkt echt superverstandig, je haat snuiven ( ik ook) maar je houdt van de speed (ik ook).
Dus maak het je zelf niet te moeilijk en probeer de dex in handen te krijgen zo ik zo zeggen.

Bonie
Klik om te vergroten...

Okay, ik weet dat dex links gedraaid is ofzo en zuiverder dan normale toch?
Gisteren toch besloten mijn coke experiment achter me te laten, en idd 1 bommetje pep genomen. (80 mg van 25%) En was weer heerlijk! Net uurtje geslapen en weer fris als een hoentje, zo lekker weer fris achter de boeken! Nu nog de dex in handen krijgen!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
dan zijn we eruit:

Coke is altijd onzuiver en slap, te duur en het werkt maar lauw.
Dex is sterk altijd zuiver, goedkoop en het werkt extreem lang.
Bommetjes Dex doen de job, zoals Honingolie( de verrader das iets tussen hem en me) al aangaf en ik zelf ook.

Neem 50 mg stop het in een capsule en GOGOGO na 12 uur is het uitgewerkt en met 1 valium of 1 temzepam slaap je prima.
Ga je bijpakken in die 12 uur erop dan is het slapen een NO GO. :rockband:
Dan moet je het handboek maar is beter doornemen want ergens zit het falen in je eigen gebruik.

Je klinkt echt superverstandig, je haat snuiven ( ik ook) maar je houdt van de speed (ik ook).
Dus maak het je zelf niet te moeilijk en probeer de dex in handen te krijgen zo ik zo zeggen.


Bonie

ps: Ik gelooof er geen reet van, als je 500 mg coke vreet van 80% dan ga je echt als een raket.
Ik zal het in de toekomst ook bewijzen.
Klik om te vergroten...
^
Het relaas van een speed lover.
- Als het na 12 uur inderdaad helemaal is uitgewerkt zou je toch geen valium of temazepam hoeven te nemen om te slapen?
- coke is niet altijd onzuiver en slap (ik heb overigens alleen van onzuivere coke gehoord. Nooit van slappe coke?)

Ik ben niet meer voor coke of pep, allebij hebben ze hun toepassing:
* Coke coelt net wat beter (mits je kwaliteit hebt), speed werkt langer.
* Coke is duur, pep goedkoop.
* Met coke kan je zelf inplannen hoelang je nacht zal worden, Met pep moet je minimaal 12 uur door.

Hoe je avond/nacht en de daarop volgende dag eruit moeten zien bepalen de keuze van de drug bij mij :wink:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrouwtje_Amsterdam zei:
yeti zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Vind je coke verslavender dan speed yeti?
Klik om te vergroten...
Daar kan ik geen antwoord op geven want ik heb nog nooit speed gedaan VRouwtje.
Problem with coca is dat het veels te kort duurt en te lekker is. Daarom = gevaar op verslaving erg groot. Lijkt me geen paktische dope voor uitgaansleven als je niet wilt snuiven. ALs je goede sos hebt kan je het in buisje meenemen en door je drinken doen. neem het echter niet puur in in vloeitje want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.
steek gewoon thuis lekker spuit in je kont met cocaoplossing (1/5E SEALTJE) voor je weggaat naar party als je toch niet luisteren wil naar mijn goede raad EN DRINK DAN NOG AF EN TOE EN BEETJE :grin:

als je teveel cocaine innneemt komt er ook weinig van slapen. niet zo erg als ik over speed gehoord hebt, maar toch :openmouth:
Klik om te vergroten...

Speed is net zo verslavend als coke denk ik zelf. Wat vinden jullie? Speed is misschien nog veslavender omdat het 5 keer zo goedkoop is als coke...

Nee wil het niet snuiven. Waarom niet puur coke in een vloeitje, doe ik ook altijd met speed. En denk dat speed agressiever voor je maag is dan coke. Als je door je drankje doet lijkt me niet heel fijn voor je tanden.

Ik kan niet tegen alcohol, als ik twee drankjes drink dan ben ik dronken binnen een uur en wordt moe en dan wil ik slapen dus voor mij is het geen leuke drug.
Klik om te vergroten...

ja idd vind speed ook erg verslavend, maar ben er nu al ruime tijd mee gestopt. Had wel ook dat als ik speed nam er rap mee weg was en men grammetje al rap op was, en idd aangezien de lage prijs koop je al rap wat meer enz. Maar dan de dag erachter, fuuuck never again thx, het zelfde geld voor dex. Nu even on-topic, coke slikken zou ik persoonlijk niet doen. Snuif het gewoon, het is niet zoals speed snuiven. Roken of basen zou ik al zeker niet doen. Ik denk dat je maag fucked zal aanvoelen door die coke, verdoofd of een raar gevoel! Het is soms al raar als je keel verdoofd is !

grtz
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een artikeltje:
Jellinek zei:
Opname
Cocaïne lost op in het neussslijmvlies. 60% van de gesnoven cocaïne komt via het neusslijmvlies in het bloed terecht. De overige cocaïne en de versnijdingsmiddelen worden via de slokdarm afgevoerd naar de maag.
Klik om te vergroten...
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeti zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

De coca komt toch sowieso in uw maag terecht. Een deel wordt in de neusholte opgenomen de rest zakt naar de maag...

Tsjek deze prent maar eens :wink: http://www.wiedenhof.nl/ul/sm1gram/articlat.htm

Neusgat -> Neusholte (deel opgenomen) --> Slokdarm --> maag --> ...

Dit merk je toch als je het slikt, dat het begint te zakken :smilingimp:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon snuiven klaar.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
je kan het beter in water oplossen en opdrinken, dat is milder voor de slokdarm en de maag.
bij orale inname gaat wel veel coca verloren, oa. omdat het dan nog de lever passeert.

spuit het lekker in je achterwerk als je niet wilt snuiven (zie topic pluggen voor dummy's)
anale opname levert zelfs nog meer effect op dan neusslijmvlies :P

zo te horen ben je onervaren, er nog niet (lang) mee bezig :confused:

Als dat het geval is, denk er dan eerst nog eens 100x over na voor je met dit gevaarlijke goedje aan de slag gaat.... it will fuck you: je krijgt iets veel ergers dan een kater op je bord: een onstilbare honger naar meer, en in het gunstigste geval een zeikstem in je kop, die ook al ben je maanden clean, je probeert over te halen nieuwe coca te gaan halen :smilingimp:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onervaren met coke ja. Echter gebruik ik pep tijdens feestjes, het enige nadeel daarvan vind ik het niet kunnen slapen. Daarom wil ik misschien coke gaan proberen. Vandaar de vraag of ik het kan slikken. Ik weet dat bijna iedereen het snuift, maar dat wil ik gewoon niet. Kijk pep kan je ook slikken waarom coke niet? Het duurt misschien wat langer voordat je wat voelt da's het enige lijkt mij....Vind je coke verslavender dan speed yeti?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."