Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat vinden jullie van base??

wat vinden jullie van base??

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
DAVID0FF zei:
nicolai zei:
er zijn veel leukere dingen dan coke.
Klik om te vergroten...

Echt ni dus
Klik om te vergroten...
Eigenlijk vind ik dat deze een eigen topic verdient.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
scenemeisjeedana zei:
het is geweldig vind ik :3 juhmmm
Klik om te vergroten...
Geweldig gevoel zal het wel geven. Maar basen of spuiten zijn mijn ding niet :grin:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou die geweldige gevoel van base is hoogstens 20 seconden!!!!!!! dan wil je meer en meer en meer
uiteindelijk flippen als het op is
je kan je moeder er wel voor willen verkopen zo erg ....
mijn moeder is nog veilig bij me vader trouwens :grin:

spuiten nooit gedaan teveel erge dingen gezien om het ook maar ooit te willen proberen.

en ik zal het ook nooit meer doen ellendige troep !!!! :kots:
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#4
anoniempje zei:
nou die geweldige gevoel van base is hoogstens 20 seconden!!!!!!! dan wil je meer en meer en meer
uiteindelijk flippen als het op is
Klik om te vergroten...

100% gelijk !

waarsch iemand met ervaring... :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht dat basen ~10 minuten duurde?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damn wat een slechte grapics! :openmouth:

2d games ftw!! :mrgreen:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Ik dacht dat basen ~10 minuten duurde?
Klik om te vergroten...

Bij jou waarschijnlijk wel omdat je nog een groentje bent :grin:
En ik zou zeggen: houden zo!!!!

Verdwijn svp uit de DF-sector COCAINE. :angry: Je stelt een ongezonde belangstelling tentoon voor sosa Angramar. Je bent al vertyft genoeg door alle andere troep die je gebruikt.
Verdiep je verder niet in deze gevaarlijke materie. Ga wat nuttigs met je tijd, energie en evt. talenten doen!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:
Angramar Temenos zei:
Ik dacht dat basen ~10 minuten duurde?
Klik om te vergroten...

Bij jou waarschijnlijk wel omdat je nog een groentje bent :grin:
En ik zou zeggen: houden zo!!!!

Verdwijn svp uit de DF-sector COCAINE. :angry: Je stelt een ongezonde belangstelling tentoon voor sosa Angramar. Je bent al vertyft genoeg door alle andere troep die je gebruikt.
Verdiep je verder niet in deze gevaarlijke materie. Ga wat nuttigs met je tijd, energie en evt. talenten doen!
Klik om te vergroten...

Ik vind het een interresant goedje, meer niet.. Alles wat erom heen hangt vond ik altijd heel interresant om te analyseren, etc... Ik wil Sosa heel erg graag begrijpen, maar zonder het te doen wat eigenlijk niet kan.. Mweh. laat maar. Ik kan het moeilijk uitleggen.

En speciaal voor Kiekert: Wist je al dat ik geen cocaine gebruik?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
OK eigenwijs. Dan heb ik voor jou een hele speciale basepijp in de aanbieding

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beter gebruik je helemaal niets als je je gelukkig wilt voelen, doh :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
OK eigenwijs. Dan heb ik voor jou een hele speciale basepijp in de aanbieding

Klik om te vergroten...

Ik hoef geen basepijp, ik ben niet van plan om coke te gaan gebruiken.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
coca is echter wel van plan om jou te gaan (mis)bruiken...
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahahaha 10 minuten? :grin: dan is je coke(gram) op bedoel je en sta je te flippen :cry:

afblijven!! van die troep beter slik je xtc als je gelukkig wil voelen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sosa kan heel wat van plan zijn maar als ik het nooit m'n neus, aderen, anus of longen in jaag kan het me weinig aandoen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
sosa is niet de boosdoener hoor, dat zijn de personen die geen nee kunnen zeggen tegen iets.

je moet drugs niet de schuld geven, maar jezelf

basen kan best een keer leuk zijn, maar hou het onder controle
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Feit wil wel dat basen meestal niet "leuk" is bij de eerste keer, en dat mensen nogal een zwakke kant voor het goedje schijnen te hebben.
Alles kan, maar weet wat je doet en weet wat je verslavingspotentieel is.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
I hate the yayo. Ik vind het zooi. Zie er teveel mensen van naar de klote gaan met de bijbehorende dingen zoals liegen etc. Ik vind het ook bij lange na nooit zijn lekker als mdma of zelfs paddo's of alcohol of hasj :confused: Licht niet aan de coke. Vrienden van me lullen de oren van je kop enzo :P

Ik vind het bij basen zo raar dat je weet dat het een kut drug is en het je nooit iets beters dan slecht zal geven. Waarom zou je er dan toch mee beginnen? Zelfs als je recreatief based. Zodra er een familie lid overlijd of weet ik veel wat verslaat de basecoke je. Het is gewoon stom om er mee te beginnen zowiezo al. Hele coke is waardeloos.

Peace out - The Yayo Hater.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zelf heb ik het nog nooit gedaan.. wil het nog wel 1 keer proberen puur om te weten wat het is, en wat het met je doet..
Verder denk ik dat het meer negatieve effecten heeft dan positieve. als je het teveel gebruikt. Maar dat is bij elke drugs zo :grin:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
beter probeer je niet en als je toch niet wil luisteren zorg voor een downer :wink:
zodat je niet gaat flippen en al je geld kwijt bent.

echt waar het gaat zo snel op bij een base stijgt het even naar je kop gedurende 20 sec en dan moet je meer en meer omdat zelfde effect te krijgen.

niks aan er zijn betere manieren om high te worden, begin er niet aan het is het niet waard :wave:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vond 1 nacht voldoende. :grin:

Ik heb echt geprobeerd te relaxen om er iets uit te halen of in te zoeken, maar daar waar coke in m'n brein nog wel enige creativiteit biedt, voelt base echt aan als zoeken in een asbak vol peuken in een staat van verbitterdheid.

Na 1 pof gekookte yayo bleef ik al echt verlamd en ongeintereseerd in het leven achter. Maar het effect is echt tunnelachtig euforisch flashen, lekker klein met oorringen. M'n mond en lippen voelde ook heerlijk aan. Kreeg het er wel ziekelijk warm van en werd rete zweterig. M'n wangen, oren en voorhoofd leken wel een CV. Hartkloppingen gelukkig niet gemerkt. Wel zo geil als een bezette gnoe. Porno kijken met een basepijp is af te raden, laat de vellen aan je lul niet heel en je eikel krijgt er pijn in z'n hoofd van.

Wat wel volledig tegen m'n verwachting in was, was dat het niet echt stimulerend was zoals ik verwacht, oke, je krijgt energie, maar bleef echt vrij normaal zitten en voelde me zelfs wat slap en zeer nerveus. Dacht dat het zoiets als speed zou zijn maar dan veel euforischer.

Basen is vrezen. Het is echt gore, smerige en armoedige zooi. En dat zeg ik niet gauw over dope.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."