#1
Eigenlijk vind ik dat deze een eigen topic verdient.DAVID0FF zei:nicolai zei:er zijn veel leukere dingen dan coke.
Echt ni dus
Eigenlijk vind ik dat deze een eigen topic verdient.DAVID0FF zei:nicolai zei:er zijn veel leukere dingen dan coke.
Echt ni dus
Geweldig gevoel zal het wel geven. Maar basen of spuiten zijn mijn ding nietscenemeisjeedana zei:het is geweldig vind ik :3 juhmmm

anoniempje zei:nou die geweldige gevoel van base is hoogstens 20 seconden!!!!!!! dan wil je meer en meer en meer
uiteindelijk flippen als het op is

Angramar Temenos zei:Ik dacht dat basen ~10 minuten duurde?
yeti zei:Angramar Temenos zei:Ik dacht dat basen ~10 minuten duurde?
Bij jou waarschijnlijk wel omdat je nog een groentje bent![]()
En ik zou zeggen: houden zo!!!!
Verdwijn svp uit de DF-sector COCAINE.Je stelt een ongezonde belangstelling tentoon voor sosa Angramar. Je bent al vertyft genoeg door alle andere troep die je gebruikt.
Verdiep je verder niet in deze gevaarlijke materie. Ga wat nuttigs met je tijd, energie en evt. talenten doen!
yeti zei:OK eigenwijs. Dan heb ik voor jou een hele speciale basepijp in de aanbieding
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."