Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHart Steken

Hart Steken

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had vrijdag morgen een halve gram op en kreeg toen een heel klein beetje steken en in de avond de helft van een halve gram op (Niet veel dus...) en toen ging me hart sneller kloppen (logisch) maar toen kreeg ik steken in me hart, die steken duren niet zo lang een paar seconden en dan stopt het even en dan komt het weer terug. Toen om half 1 gaan slapen en toen wakker geworden om 8 uur (moest werken) en ik denk dus even gauw een puntje voor t werk. Eerst had ik geen last meer van steken maar later wel weer. Ik heb tot 1 uur gewerkt en half 3 ben ik een wedstrijd gaan voetballen, Ik kreeg weer last van steken in me hart. Toen heb ik `s avonds om een uur of 9 nog een paar puntjes genomen (ik had een feestje) en toen tot rond 11 uur geen last meer gehad van steken. Om 11 uur dacht ik laat ik nog een paar puntjes nemen (Daarna kreeg ik weer last van steken die om de paar minuten komen opzetten.) Toen om 1 uur gaan slapen en om 11 uur wakker geworden en nu heb ik nog steeds af en toe steken. Is dit ernstig of niet?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of het ernstig is weet ik niet, eigenwijs is het wel.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
WOOOOT, Je hart pomp geen bloed maar coke... :hearteyes:

Sleutel :wave:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
gamerboy007 zei:
WOOOOT, Je hart pomp geen bloed maar coke... :hearteyes:

Sleutel :wave:
Klik om te vergroten...

Niks ernstigs???
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kheb daar ook weleens last van gehad (niet onder cocaine maar andere middelen ..)

Als je logisch nadenkt besef je wel dat dit door de coke komt.

Dus een logische reactie zou zijn: geen coke meer gebruiken.

Maar jij zit precies al ver als je voor je werk een puntje gaat gebruiken.

Blijft ook voortgebruiken ookal heb je daar ernstige lichamelijke gevolgen van..

In mijn vriendenkring hebben een tijdje wat hc-snuivers gezeten en ik weet dat je zulke mensen geen raad kunt geven: die komen er zelf wel achter als ze zo diep zitten. Je lichaam probeert je te waarschuwen, luister ernaar.

Want gezondheidsproblemen krijgen is iets waar je niet bij stilstaat, maar het komt hard aan, zeer hard. :)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Areyouexperienced? zei:
Kheb daar ook weleens last van gehad (niet onder cocaine maar andere middelen ..)

Als je logisch nadenkt besef je wel dat dit door de coke komt.

Dus een logische reactie zou zijn: geen coke meer gebruiken.

Maar jij zit precies al ver als je voor je werk een puntje gaat gebruiken.

Blijft ook voortgebruiken ookal heb je daar ernstige lichamelijke gevolgen van..

In mijn vriendenkring hebben een tijdje wat hc-snuivers gezeten en ik weet dat je zulke mensen geen raad kunt geven: die komen er zelf wel achter als ze zo diep zitten. Je lichaam probeert je te waarschuwen, luister ernaar.

Want gezondheidsproblemen krijgen is iets waar je niet bij stilstaat, maar het komt hard aan, zeer hard. :)
Klik om te vergroten...

Was me 2e keer coke (1 gram gekocht.)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zou ik t al helemaal niet doen voor je werk.. Coke is echt zo'n ding wat je op bepaalde momenten gaat willen en als je hier een gewoonte van maakt... Neem t advies nou aan, doe t vanaf nu niet meer voor je werk maar vrijdag / zaterdag avond. Daar zijn die twee dagen voor bedoeld :grin:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
raging_bull zei:
Dan zou ik t al helemaal niet doen voor je werk.. Coke is echt zo'n ding wat je op bepaalde momenten gaat willen en als je hier een gewoonte van maakt... Neem t advies nou aan, doe t vanaf nu niet meer voor je werk maar vrijdag / zaterdag avond. Daar zijn die twee dagen voor bedoeld :grin:
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat ik het nog vaker ga doen want die steken in me hart zijn best kut, heb er nu nog last van.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#9
verstandig.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Krijg alleen al steken in mijn hart als ik aan sos denk :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
Krijg alleen al steken in mijn hart als ik aan sos denk :rolleyes:
Klik om te vergroten...
precies ja :beer:


@ topicstarter :
geloof mij,de steken worden er nie beter op.
coke is heel erg bloedvat vernauwend.
en dan vooral rond de borst streek... :)
maar als je nog maar pas coke gebruikt en dit ervaart,zou ik maar ermee kappen als ik van jou was...
dan denk ik aan een slecht of minder goed hart,want die klachten kwamen bij mij pas na langdurig en veel gebruik...
heb ook al een paar x gehad dat ik dacht dat ik eraan ging gaan. :rolleyes:
maar dan had ik wel het 5 dubbele van jou op...

daarom denk ik dat je een "beginnend" gebruiker bent??
dan geef ik je 1 goede raad,kap ermee als je hart nu al zeer heeft. :)
je weet niet hoeveel mensen er een hartaanval krijgen van cocaine?
ik ook niet precies,maar weet wel dat het er veel zijn!!

hoop dat je er wat aan hebt.


Frisko :rock:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik begin pas net, maar ik las ook ergens dat het niet je hard kon zijn maar spieren rondom je hart?
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Just for the record: je harT IS een spier en die wordt zeker aangetast.

Bij elke snuif die je neemt wordt je hart al aangetast. Dat herstelt zich vrij goed bij weinig gebruik. Het is aangetoond dat bij wekelijks gebruik je hart geen kans heeft om volledig te herstellen, evenal de rest van je spieren in je lichaam. Drink je er alcohol bij dan versnel je het proces van afbraak. Bij wekelijks gebruik moet je wel heel goed en gezond eten om dat te ondervangen. Wil je recreatief gebruiken kan je dat beter om de twee weken doen en verder gezond leven, sporten e.d. Hoe minder je gebruikt, des te beter voor je lichaam, ofcourse.

Het is zeker niet zeldzaam dat je op latere leeftijd hart- en vaat problemen krijgt bij een langdurig cocaïne gebruik. Daarna is het vaak te laat en zit je opgescheept met een lichamelijk wrak en veel medicatie om alle hartfalen te ondersteunen. Als je jong bent denk je daar niet aan, maar voor je het weet ben je zo 20 jaar verder. Het leven gaat snel, dat besef je vooral als je terugkijkt. Daarna rest alleen spijt omdat je dan zal beseffen hoe waardevol het leven is, waardevoller dan de kick en rush van coke.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat het beste antwoord hier (zoals eerder gezegd):

"luister naar je lichaam" !!!
Mensen luisteren echt veel te weinig naar hun lichaam, en denken dat hun eigenwijze brein (of je "ik") het wel beter weet ... maar je lichaam geeft continu duizenden signalen als er iets mis is, het is de kunst hier naar te luisteren en dit au seriuex te nemen!

En ik zou daarnaast toch ook willen aanraden: de volgende keer dat je naar de huisarts gaat, spreek hem daar een keertje over aan. Je moet nu niet meteen naar hem toe hollen, maar als je er nog eens langsgaat, wees dan open en eerlijk tegenover hem, het kan je alleen maar helpen...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd , meestal is pijn de manier van je lichaam om te zeggn dat het genoeg is :rolleyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nu nog steeds last van pijn op me borst, maar heb al een week niet gesnoven...
Denken jullie dat het ernstig is?
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zou me kist al bestellen !
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#18
lees maar


Creatine kan zelfs potentieel erg gevaarlijk zijn indien misbruikt in combinatie met bijv. anabole steroiden (coke)


je slikt het niet je snuift het door je neus. Het kan zijn dat je er niet tegen kan of dat er teveel ermee was gemicxt
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Al gedaan, wil ook headhunterz op me begrafenis... Sarcasme, nu even serieus.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zou eens een doktertje bezoeken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."