Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHart Steken

Hart Steken

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou eens een doktertje bezoeken
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat is pas verstandig
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
Al gedaan, wil ook headhunterz op me begrafenis... Sarcasme, nu even serieus.
Klik om te vergroten...

Kappen met drugs, voor een half jaar,
even serieus.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een half jaar?! :confused:
Ik probeer t wel op de pep, is nog goedkooper ook.
Ga vanmiddag een gram halen.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vooral doen, have fun.. beetje masochistisch ingesteld? De zin van het leven verloren? Er is al meerdere malen hier gezegd dat je beter kan stoppen, anders voor een wat langere periode. Moet je vooral een gram pep halen :confused:
Je hebt maar één hart, we vergeten dat maar al te vaak. Veel schade aan je hart is moeilijk te herstellen, dit heeft altijd invloed voor later..
Maar verder kan iedereen hier en om je heen je alleen maar waarschuwen, jij bepaalt je leven. :wave:
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
Ik heb nu nog steeds last van pijn op me borst, maar heb al een week niet gesnoven...
Denken jullie dat het ernstig is?
Klik om te vergroten...

atbboy zei:
Een half jaar?! :confused:
Ik probeer t wel op de pep, is nog goedkooper ook.
Ga vanmiddag een gram halen.
Klik om te vergroten...

Dit gaat er bij mij echt niet in.. Je moet het eigenlijk maar zelf weten. Koppigheid zit nou eenmaal diepgeworteld in de mens.. of is het achterlijkheid? :rock:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
atbboy zei:
Ik heb nu nog steeds last van pijn op me borst, maar heb al een week niet gesnoven...
Denken jullie dat het ernstig is?
Klik om te vergroten...

heb je niet gewoon een rib gekneust ?

je hebt echt geen pijn op je borst een hele week van een half grammatje, stel je niet zo aan :wave:
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is teveel gemengd met creatine je coke
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
yugoslaaf zei:
het is teveel gemengd met creatine je coke
Klik om te vergroten...

O okè, zal ik eens vragen of er creatine in zit. Maar het is best goed spul zeggen ze want heel veel gebruiken hetzelfde (maar ik heb er nietzoveel van gemerkt, misschien door die steken dat ik daar te veel oplette.)

Mja, het is nu alweer over.

Creatine kent nauwelijks ernstige bijwerkingen. Wel kunnen mensen met een gevoelige maag last krijgen van kramp en/of diarree maar dat is vaak het gevolg van overdosering (ook zou je last kunnen krijgen van winderigheid). Wanneer een gebruiker last heeft van diarree gaat dit vaak vanzelf over, bovendien is het risico op maagklachten groter wanneer creatine in poedervorm opgelost wordt in water, vaak helpt het ook om creatine in capsules in te nemen. Een bijwerking die echter niet te onderschatten is, betreft de gewichtstoename. In uithoudingssporten zoals marathon lopen, fietsen kan dit zelfs een serieus nadeel zijn. Een gewichtstoename van 2 à 5 kg. na enkele weken creatine-supletie (3g./d)is niet ongewoon. Ook in de zwemsport kan dit erg nadelig zijn omdat de spieren zwaarder worden en het drijfvermogen dus afneemt. Creatine kan zelfs potentieel erg gevaarlijk zijn indien misbruikt in combinatie met bijv. anabole steroiden. Een spiercompartimentsyndroom kan dan om de hoek loeren. Ook zijn er gevallen bekend van mensen die na lang gebruik van creatine last kregen van nierstenen, het is echter nooit bewezen dat dit een gevolg was van creatinegebruik.
Klik om te vergroten...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
yeti zei:
Lijkt me sterk dat de creatine hem opbreekt na slechts 2x een beetje snuiven in zijn leven. Maar ik heb nog nooit van die creatineklachten gehoord dus zeker weten doe ik het niet. Die pijn op de borst klinkt meer als angina pectoris:

"Angina pectoris is een drukkend, respectievelijk zwaar gevoel en/of pijn midden op de borst (angineuze pijn) dat ontstaat als de hartspier niet voldoende bloed toegevoerd krijgt om het hart zijn werk te laten doen. Meestal wordt dit veroorzaakt door vernauwing van de kransslagaders, vaak in combinatie met lichamelijke inspanning of emotie waardoor het hart krachtiger gaat kloppen en dus meer zuurstof nodig heeft."

Het is al in enkele reacties hier gesteld maar schijnbaar wil het kwartje niet vallen: GO AND SEE THE DOCTOR.
Er is overduidelijk een oorzakelijk verband tussen de pijn en het cocainegebruik dus kap er mee Atbboy! Erg uit je dak ging je schijnbaar niet van die eerste cocaine ervaring, dus waarom zou je het noodlot verder gaan tarten?
Klik om te vergroten...

Ik ben maar aan de speed gegaan, voelde er ook niet echt veel van...
Nu ga ik maar is aan de Meth.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt me sterk dat de creatine hem opbreekt na slechts 2x een beetje snuiven in zijn leven. Maar ik heb nog nooit van die creatineklachten gehoord dus zeker weten doe ik het niet. Die pijn op de borst klinkt meer als angina pectoris:

"Angina pectoris is een drukkend, respectievelijk zwaar gevoel en/of pijn midden op de borst (angineuze pijn) dat ontstaat als de hartspier niet voldoende bloed toegevoerd krijgt om het hart zijn werk te laten doen. Meestal wordt dit veroorzaakt door vernauwing van de kransslagaders, vaak in combinatie met lichamelijke inspanning of emotie waardoor het hart krachtiger gaat kloppen en dus meer zuurstof nodig heeft."

Het is al in enkele reacties hier gesteld maar schijnbaar wil het kwartje niet vallen: GO AND SEE THE DOCTOR.
Er is overduidelijk een oorzakelijk verband tussen de pijn en het cocainegebruik dus kap er mee Atbboy! Erg uit je dak ging je schijnbaar niet van die eerste cocaine ervaring, dus waarom zou je het noodlot verder gaan tarten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."