#1
ik zou eens een doktertje bezoeken
atbboy zei:Al gedaan, wil ook headhunterz op me begrafenis... Sarcasme, nu even serieus.

atbboy zei:Ik heb nu nog steeds last van pijn op me borst, maar heb al een week niet gesnoven...
Denken jullie dat het ernstig is?
atbboy zei:Een half jaar?!![]()
Ik probeer t wel op de pep, is nog goedkooper ook.
Ga vanmiddag een gram halen.

atbboy zei:Ik heb nu nog steeds last van pijn op me borst, maar heb al een week niet gesnoven...
Denken jullie dat het ernstig is?

yugoslaaf zei:het is teveel gemengd met creatine je coke
Creatine kent nauwelijks ernstige bijwerkingen. Wel kunnen mensen met een gevoelige maag last krijgen van kramp en/of diarree maar dat is vaak het gevolg van overdosering (ook zou je last kunnen krijgen van winderigheid). Wanneer een gebruiker last heeft van diarree gaat dit vaak vanzelf over, bovendien is het risico op maagklachten groter wanneer creatine in poedervorm opgelost wordt in water, vaak helpt het ook om creatine in capsules in te nemen. Een bijwerking die echter niet te onderschatten is, betreft de gewichtstoename. In uithoudingssporten zoals marathon lopen, fietsen kan dit zelfs een serieus nadeel zijn. Een gewichtstoename van 2 Ã 5 kg. na enkele weken creatine-supletie (3g./d)is niet ongewoon. Ook in de zwemsport kan dit erg nadelig zijn omdat de spieren zwaarder worden en het drijfvermogen dus afneemt. Creatine kan zelfs potentieel erg gevaarlijk zijn indien misbruikt in combinatie met bijv. anabole steroiden. Een spiercompartimentsyndroom kan dan om de hoek loeren. Ook zijn er gevallen bekend van mensen die na lang gebruik van creatine last kregen van nierstenen, het is echter nooit bewezen dat dit een gevolg was van creatinegebruik.
yeti zei:Lijkt me sterk dat de creatine hem opbreekt na slechts 2x een beetje snuiven in zijn leven. Maar ik heb nog nooit van die creatineklachten gehoord dus zeker weten doe ik het niet. Die pijn op de borst klinkt meer als angina pectoris:
"Angina pectoris is een drukkend, respectievelijk zwaar gevoel en/of pijn midden op de borst (angineuze pijn) dat ontstaat als de hartspier niet voldoende bloed toegevoerd krijgt om het hart zijn werk te laten doen. Meestal wordt dit veroorzaakt door vernauwing van de kransslagaders, vaak in combinatie met lichamelijke inspanning of emotie waardoor het hart krachtiger gaat kloppen en dus meer zuurstof nodig heeft."
Het is al in enkele reacties hier gesteld maar schijnbaar wil het kwartje niet vallen: GO AND SEE THE DOCTOR.
Er is overduidelijk een oorzakelijk verband tussen de pijn en het cocainegebruik dus kap er mee Atbboy! Erg uit je dak ging je schijnbaar niet van die eerste cocaine ervaring, dus waarom zou je het noodlot verder gaan tarten?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."