#1
Iedereen zegt hier dumpen
Je kunt hem beter helpen en naar een afkickkliniek sturen.
Een verslaving is een ziekte.
En hij wil ook wel stoppen waarschijnlijk maar hij heeft er veel moeite mee.
Hij kan het niet alleen denk ik.
Tuurlijk heeft hij het zelf gedaan, maar iedereen verdient toch een 2de kans?
Zelf moet ik ook naar een kliniek binnenkort.
Ik heb ook 3500 euro gestolen van mijn ouders.
En zelfs van mijn broertje en op mijn werk.
Maar denk je dat ik dat met plezier deed? Nee, ik wou er met stoppen maar de drang was te groot.
En ik heb het aan mezelf te danken dat ik verslaafd ben en daar heb ik veel spijt van.
Maar dat wil toch niet zeggen dat verslaafd bent dat je diegene zomaar op straat moet schoppen. Nee die moet je helpen. (Ik snap dat er mensen zijn die zelf geen verslaving hebben die dit niet kunnen begrijpen)
Maar als je vriend niet mee wil werken om naar een kliniek of iets dergelijks, tjah, dan zou ik ook zeggen dat hij niet langer kan blijven.
Gr. TrippleKX
Je kunt hem beter helpen en naar een afkickkliniek sturen.
Een verslaving is een ziekte.
En hij wil ook wel stoppen waarschijnlijk maar hij heeft er veel moeite mee.
Hij kan het niet alleen denk ik.
Tuurlijk heeft hij het zelf gedaan, maar iedereen verdient toch een 2de kans?
Zelf moet ik ook naar een kliniek binnenkort.
Ik heb ook 3500 euro gestolen van mijn ouders.
En zelfs van mijn broertje en op mijn werk.
Maar denk je dat ik dat met plezier deed? Nee, ik wou er met stoppen maar de drang was te groot.
En ik heb het aan mezelf te danken dat ik verslaafd ben en daar heb ik veel spijt van.
Maar dat wil toch niet zeggen dat verslaafd bent dat je diegene zomaar op straat moet schoppen. Nee die moet je helpen. (Ik snap dat er mensen zijn die zelf geen verslaving hebben die dit niet kunnen begrijpen)
Maar als je vriend niet mee wil werken om naar een kliniek of iets dergelijks, tjah, dan zou ik ook zeggen dat hij niet langer kan blijven.
Gr. TrippleKX