Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRedenen om te gebruiken.

Redenen om te gebruiken.

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
micky zei:
Soms denk ik wel eens tijdens of voor het gebruiken, Mensen die nog nooit een flash hebben meegemaakt die hebben toch wel iets gemist in hun leven zonder drugs.
In dit geval bedoel ik dan weer het basen. Mensen kunnen ook van andere dingen gelukkig zijn dat weet ik.
Als je in het leven dingen overkomen waardoor je ongelukkig wordt is drugs soms toch geweldig?
Toch wil ik nog stoppen.
Of zou je een redelijk leven kunnen leiden met coke?
Klik om te vergroten...
verslaafde talk..
heb nooit een flash gehad, maar ben daarom niet minder gelukkig.. ga maar zo voort,

een normaal leven? zo te horen is coke je leven dus zou ik er niet op rekenen
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ibra_is_imba zei:
verslaafde talk..
heb nooit een flash gehad, maar ben daarom niet minder gelukkig.. ga maar zo voort,

een normaal leven? zo te horen is coke je leven dus zou ik er niet op rekenen
Klik om te vergroten...

Neem mijn tekst in dit geval niet te serieus, was meer om andere meningen te horen (uit de tent te lokken)
Ik weet dat voor mij drugs en normaal leven niet samen gaan. Ik hou het helemaal niet in de hand als ik weer eens een keer begonnen ben.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet terug krabbelen MICKY, ik neem je vanaf het begin af aan uiterst serieus. Hoewel ik snoof ipv basede herken ik veel van mezelf terug in je posts. Heb talloze malen gedacht: ' Deze rush is zo lekker, dat had ik nooit willen missen.' Het blijft voor mij een van de grote superclimaxen in het leven... dat zo'n explosieve geile euforie bestaat hield ik niet voor mogelijk... Was ook van mening dat je iets gemist had als je niet die heerlijke dreun in je kop gekend had die broeierige, innerlijke tentakels naar je geslachtsdelen liet kruipen
Ben alleen gekapt omdat ik mijn lichaam niet kapot wil maken. Ik voelde dat mijn bloedvaten er onder begonnen te lijden. Nu is mijn conditie nog OK, sport nu elke dag als een bezetene om in topvorm te komen. Is echt een goede remedie om er van af te blijven. Het geeft grote vodoening als je elke dag harder door bos en veld kan rijden op je ATB, het geeft een grote kick als je elke week meer schijven op je dumbells en halters kan schuiven en je shirts geleidelijk aan te strak worden. Je word er lekker rustig van en om je oefeningen goed te kunnen doen moeten je neus en luchtwegen schoon zijn. Extra motivatie dus om niet te snuiven of een pijp te stoppen!
Gebruikte eerst benzo's, hasj, kratom en codeine om relaxed te worden als de craving kwam, maar zelfs daar heb ik geen behoefte meer aan na pak hem beet een week of 5 zonder coca.

Laat Ibra lekker in de lucht lullen, zijn reactie draagt absoluut niets positiefs bij aan een remedie om clean te worden.

Het is geen schande om te moeten knokken tegen de drang om te gebruiken.
Meestal lukt het ook niet in 1 keer. Het is vallen en opstaan. Ik weet ook niet ik het vol kan houden. Weet niet wat er gebeuren zal als ik ga stappen en ik in een moment van onnadenkendheid teveel ga drinken en er teveel mooie vrouwen om me heen zwermen...

Denk dat het geen kwaad kan om de eerste 2 maanden risico situaties te vermijden.
Daarna neemt de trek meestal beduidend af of verdwijnt ie. Effen een monnikenbestaan leiden kan in dit geval wonderen verrichten. WEGBLIJVEN DUS UIT EEN GEVAARLIJKE OMGEVING WAAR COCAINE OP DE LOER KAN LIGGEN :wink:
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je schrijven is echt een geweldige steun Yeti, even dacht ik dat ik het juist van die negatieve uitspraken moest hebben om er af te blijven. Zo van: ga maar lekker zo door kerel, dan zien we je straks wel onder een brug in de kou.(ben ik wel gewend van m'n pa, is frustreerend)
Mijn laatste keer is nog niet zo lang geleden n.l. 30 juli, Ik hoop dus dat ik straks kan zeggen sinds eind juli heb ik niet meer gebruikt.
ATBen vind ik ook leuk, ik hou je verder op de hoogte van de lange weg die ik nog te gaan heb.
En jij ook volhouden.
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik drugs om mooie momenten mooier te maken maar niet om mooie momenten te creëren..
Klik om te vergroten...

sorry ik zag dit en wilde even reageren. Dit slaat echt helemaal nergens op, heb je dit bedacht terwijl je stoned was ofso?

ik snap waarom jij erin gelooft en wil je ook niet aanvallen ofso, maar sorry dit wilde ik even zeggen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
hash zei:
Dit slaat echt helemaal nergens op, heb je dit bedacht terwijl je stoned was ofso?
Klik om te vergroten...
hash zei:
ik snap waarom jij erin gelooft en wil je ook niet aanvallen ofso
Klik om te vergroten...
Wát?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."