#1
Op dit moment zou het echt zijn om de verveling tegen te gaan... Denk dat ik maar ga pitten, truste!
verslaafde talk..micky zei:Soms denk ik wel eens tijdens of voor het gebruiken, Mensen die nog nooit een flash hebben meegemaakt die hebben toch wel iets gemist in hun leven zonder drugs.
In dit geval bedoel ik dan weer het basen. Mensen kunnen ook van andere dingen gelukkig zijn dat weet ik.
Als je in het leven dingen overkomen waardoor je ongelukkig wordt is drugs soms toch geweldig?
Toch wil ik nog stoppen.
Of zou je een redelijk leven kunnen leiden met coke?
ibra_is_imba zei:verslaafde talk..
heb nooit een flash gehad, maar ben daarom niet minder gelukkig.. ga maar zo voort,
een normaal leven? zo te horen is coke je leven dus zou ik er niet op rekenen
Gebruik drugs om mooie momenten mooier te maken maar niet om mooie momenten te creëren..
hash zei:Dit slaat echt helemaal nergens op, heb je dit bedacht terwijl je stoned was ofso?
Wát?hash zei:ik snap waarom jij erin gelooft en wil je ook niet aanvallen ofso
:PVegelijk je geluk nu met drugsgebruik? Nee toch? Dat zou wel een heel lelijke fout zijn.micky zei:Mensen kunnen ook van andere dingen gelukkig zijn dat weet ik.
Maar dat zijn de verkeerde redenen.micky zei:Als je in het leven dingen overkomen waardoor je ongelukkig wordt is drugs soms toch geweldig?
Top! Doen!micky zei:Toch wil ik nog stoppen.
Als je deze vraag aan ons moet stellen is het mij duidelijk dat jij dat persoonlijk niet kunt.micky zei:Of zou je een redelijk leven kunnen leiden met coke?
Uit je posts kan ik afleiden dat je je gebruik niet in de hand hebt, of in ieder geval dat dingen niet gaan zoals je zou willen. Als je aan ons moet vragen of je een redelijk leven (dat is ook relatief natuurlijk) kan leiden met coke vind ik dat gevaarlijk. Daarmee geef je aan dat je twijfelt aan jouw manier van keuzes maken, je backbone zeg maar.. denk ik.micky zei:Je kan gelijk hebben maar zou je uit willen leggen hoe je dit ziet? Ik snap het niet goed.
Zodra de craving naar cocaine zich doet gelden, verdwijnt bij de meeste de motivatie om het niet meer te gaan gebruiken. Als die honger gaat uitdijen, vergeet je zelfs wat de redenen om te stoppen waren. Als we op dat moment aan de noodrem zouden kunnen trekken, dan zou er een stabiele strategie kunnen ontstaan die je er van weerhoudt opnieuw de fout in te gaan. Wie de gouden tip heeft mag hem posten. Ik ben hem in ieder geval na 3 jaar lezen/ googlen over sos niet tegengekomen.micky zei:Voor mij is inderdaad de enige manier: helemaal stoppen!
Is vaak erg moeilijk om dat mezelf duidelijk te maken.
kiekert zei:Af en toe, zo 1x in de 3 maanden, even lekker een nachtje snatsen met wat bier erbij.
Beste mickey, zoek hulp ofzo. Want zodra je je geluk uit drugs gaat halen ben je echt al een junk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."