Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"verstandig" gebruik coke

"verstandig" gebruik coke

26 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
atbboy zei:
Als je 1x snuift blijven je herinneringen er van voor altijd opgeslagen in je hersenen en krijg je een verlangen naar coke. (Correct me if i am wrong.)
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk zijn bij mij die verlangens overgegaan.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
atbboy zei:
Als je 1x snuift blijven je herinneringen er van voor altijd opgeslagen in je hersenen en krijg je een verlangen naar coke. (Correct me if i am wrong.)
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk zijn bij mij die verlangens overgegaan.
Klik om te vergroten...

Keep up the good work :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Holden zei:
Chris Pontius zei:
atbboy zei:
Als je 1x snuift blijven je herinneringen er van voor altijd opgeslagen in je hersenen en krijg je een verlangen naar coke. (Correct me if i am wrong.)
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk zijn bij mij die verlangens overgegaan.
Klik om te vergroten...

Keep up the good work :)
Klik om te vergroten...
Kost mij geen moeite hoor :)
Ik heb ingezien wat voor een idiote drug het eigenlijk is en dan is het kinderspel :P.
Ik zou niet eens precies weten hoelang het geleden is, ik gok 3-6 maanden ondertussen.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
atbboy zei:
Als je 1x snuift blijven je herinneringen er van voor altijd opgeslagen in je hersenen en krijg je een verlangen naar coke. (Correct me if i am wrong.)
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk zijn bij mij die verlangens overgegaan.
Klik om te vergroten...

Kost mij geen moeite hoor :)
Ik heb ingezien wat voor een idiote drug het eigenlijk is en dan is het kinderspel :P.
Ik zou niet eens precies weten hoelang het geleden is, ik gok 3-6 maanden ondertussen.
Klik om te vergroten...

Da's goed hè! Ik gebruik nu 1x/maand maar heb nu al bijna anderhalve maand niets meer gebruikt en voel me er lichamelijk beter bij! Ik moet wel toegeven dat ik er soms nog wel aan denk en héél veel goesting in heb, mja..cravings. Als ik rationeel ben: coke is serieuze bagger. Als ik emotioneel ben: ik heb goesting in coke :) Maar doorbijten is de boodschap zeg! Ik ga nu proberen twee maanden te stoppen, ik hou jullie op de hoogte :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Holden zei:
Ik ga nu proberen twee maanden te stoppen, ik hou jullie op de hoogte :)
Klik om te vergroten...
Succes er mee =]
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het enige verstandige cokegebruik is...

Juist ja.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verstandig gebruiken van coke zie ik als 2 hoogstens 3 keer per jaar een avondje coke snuiven.
Ik vind het ook veels te duur om vaker te gebruiken en de risico's zijn me ook een beetje ''Te'' om het vaker te gebruiken.

Op deze manier hou je het ook leuk en word het geen gewoonte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."