Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoor de drugs,of door het niet eten..?

door de drugs,of door het niet eten..?

9 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
wass good people
dit is mischien een hele domme vraag..
maar ik ga met veel weekend gebruikers om
die coke/pille gebruiken,ik zelf ook wel eens.maar nou vraag ik me af,
het ingevallen gezicht,komt dat nou door het niet eten,of door de drugs zelf..
want de mensen waar ik mee omga eten gwn Goed,en zijn ook moeders slanksteniet ,alleen hebben wel een ingevallen gezicht..
als het een domme vraag is..sorry,maar moest het even kwijt..en ik heb het onder coke gedropt omdat ze voornamelijk snuiven.

bvd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou er goed door kunnen komen ja.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
vaak is het een combinatie van beiden.

door de drugs spreek je je lichamelijke reserves aan, je lichamelijke reserves raken op en dat eet je er niet zomaar bij. Laat staan als je dan ook nog eens niet echt gezond of voldoende eet dan gaat het dubbel zo hard.

het bind en vetweefsel in je gezicht is iets dat pas weggaat na langdurige roofbouw op je lichaam, dat vet heeft ook een andere substantie dan het buikvet bijvoorbeeld. Mensen die afvallen krijgen ook in het begin een heel andere magerheid in het gezicht dan iemand die langdurige roofbouw op zn lichaam te verduren krijgt ...

Je kunt dus zelfs een buikje hebben en toch zo'n ingevallen dopesmoeltje ...

dat smoeltje hoef je niet alleen van drugs te krijgen btw, ziekten die roofbouw plegen op je lichaam als kanker, aids enzo zorgen vaak ook voor het verdwijnen van dat weefsel in je gezicht.

lekker he drugs :)
:wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
het zal per drug verschillen

ik denk dat het met coke wel mee zal vallen maar als je ieder weekeind 2 nachten doorhaald dan denk ik dat er binnen anderhalve maand weinig vet meer aan je kop zit
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
thanks man!
duidelijk .
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je veel dwangmatige kauwbewegingen maakt met je kaak, worden je kaken ook gespierder. Dit heeft ook invloed op de kaaklijn en/of het uitkomen van de wangen. Gebruik zelf ook ieder weekend, maar ik zou wel willen dat ik n wat dunnere kop zou hebben :flushed:
T
TAXI19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben nu 21, op mijn 18e kreeg ik voor het eerst drugs onder mijn neus geschoven.
Had het nog nooit in het echt gezien, laat staan dat ik het ooit op had of iets.
Ik uiteindelijk toch maar gepakt, want wilde niet achterblijven, en was toch wel een beetje nieuwsgierig. Vanaf toen een jaar lang bijna ieder weekend wel een keer pillen of coke pakken.
Nu is mijn gezicht ook veel meer ingevallen dan het eerst was, en ik heb er echt iedere dag spijt van dat het zo gelopen is. Als ik na een hardcore feest op zondag morgen over het station heen loop schaam ik me eigen echt hoe ik er dan uitzie. En toch blijf ik ieder feest weer pakken omdat ik anders niet 8 uur keihard stampen vol houd. Beetje triest eigenlijk, maar dat doet drugs met je.
Je hoeft het maar 1 keer op te hebben, en vanaf dan kan je verslaving stiekem snel opbouwen.
Heb toen echt een tijdje gehad dat als ik wat had gedronken en ik was aangeschoten of dronken dan wilde ik altijd snuiven, echt heel kut is dat. Ben er toen een tijdje vanaf geweest, en nu gebruik ik nog steeds om het weekend wel een grammetje cocaine. Maar ik houd mezelf voor de gek als ik zeg dat ik het goed onder controle heb, want het hoeft me maar aangeboden te worden en dan bezwijk ik meestal al.
Dus aan alle drugsgebruikers, jullie weten precies wat ik bedoel :grin:
En aan alle mensen die nog nooit coke op hebben: Begin er niet aan!!
Pillen zijn veel leuker, en veel minder verslavend, want je ben zo kk gaar de dag na pillen dat je het toch niet de volgende dag weer meteen pakt. En het is ook nog veeeel goedkoper :xtc:
Een goede pil betaal je hooguit 5 euro voor, en een halfje coke 20 euro. en die ene pil werkt waarschijnlijk nog langer dan dat halfje coke.
Hoop dat jullie hier iets van kunnen leren, want het is veel sneller van je gezicht af dan dat het er weer bij komt!!!

-My Brain Has An Error, Hardcore, Darkcore, Terrorrrr!!
-Hardcore werkt niet op mijn zenuwen, mijn zenuwen werken op Hardcore!
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
TAXI19 zei:
Ik ben nu 21, op mijn 18e kreeg ik voor het eerst drugs onder mijn neus geschoven.
Had het nog nooit in het echt gezien, laat staan dat ik het ooit op had of iets.
Ik uiteindelijk toch maar gepakt, want wilde niet achterblijven, en was toch wel een beetje nieuwsgierig. Vanaf toen een jaar lang bijna ieder weekend wel een keer pillen of coke pakken.
Nu is mijn gezicht ook veel meer ingevallen dan het eerst was, en ik heb er echt iedere dag spijt van dat het zo gelopen is. Als ik na een hardcore feest op zondag morgen over het station heen loop schaam ik me eigen echt hoe ik er dan uitzie. En toch blijf ik ieder feest weer pakken omdat ik anders niet 8 uur keihard stampen vol houd. Beetje triest eigenlijk, maar dat doet drugs met je.
Je hoeft het maar 1 keer op te hebben, en vanaf dan kan je verslaving stiekem snel opbouwen.
Heb toen echt een tijdje gehad dat als ik wat had gedronken en ik was aangeschoten of dronken dan wilde ik altijd snuiven, echt heel kut is dat. Ben er toen een tijdje vanaf geweest, en nu gebruik ik nog steeds om het weekend wel een grammetje cocaine. Maar ik houd mezelf voor de gek als ik zeg dat ik het goed onder controle heb, want het hoeft me maar aangeboden te worden en dan bezwijk ik meestal al.
Dus aan alle drugsgebruikers, jullie weten precies wat ik bedoel :grin:
En aan alle mensen die nog nooit coke op hebben: Begin er niet aan!!
Pillen zijn veel leuker, en veel minder verslavend, want je ben zo kk gaar de dag na pillen dat je het toch niet de volgende dag weer meteen pakt. En het is ook nog veeeel goedkoper :xtc:
Een goede pil betaal je hooguit 5 euro voor, en een halfje coke 20 euro. en die ene pil werkt waarschijnlijk nog langer dan dat halfje coke.
Hoop dat jullie hier iets van kunnen leren, want het is veel sneller van je gezicht af dan dat het er weer bij komt!!!

-My Brain Has An Error, Hardcore, Darkcore, Terrorrrr!!
-Hardcore werkt niet op mijn zenuwen, mijn zenuwen werken op Hardcore!
Klik om te vergroten...

Epic necro en een kutverhaal.

Slechte eerste post, maat.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met coke enzo weet ik het niet zo goed, maar ik weet wel dat in de tijd dat ik veel blowde mijn gezicht een stuk slanker/ingevaller werd, dus ik ben er van overtuigd dat je van blowen wel een ingevallen gezicht krijgt. Toen in die tijd had ik een vriendin die was echt verslaafd aan blowen, deed het dagelijks veel en had een groot 'maatje meer' zegmaar, en toch had ze een vrij normaal gezicht. Misschien dat dat ook door het blowen kwam?
M
MilanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van coke krijg je na de werking een eet gevoel. Je krijgt honger om de drang (naar coke) te stillen.
Geloof me dat je zeker wel aankomt met coke snuiven.

Ingevallen gezicht is zeker wel het geval van niet eten en slaap gebrek (zo simpel is het).

Zorg een beetje voor jezelf is mijn tip :) ontbijt en neem je vitaminen. Je kunt daarna wel een lijntje achterover werken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."