#1
Die pot met het groen/bruinachtig spul heb ik twee jaar geleden eens gevonden in een rugzak. Zijn verklaring toen was: dat is om Hasj te roken als ik geen vloetjes heb.
Ik geloofde dat toen, nu vraga ik me dus af, was dat toen ook al geen crack o.i.d.?
Dan weet ik dat het al veel langer aan de gang was, snappie? Het is ook niet een heel
makkelijk verhaal
Die pot is toen afgewasssen, zag er niet zo de schade van in (hasj roken deed ik ook weleens, hoewel nooit uit een pot, maar soms met pijpje of gewoon een joint)
.
Nu ik afgelopen zondag die lepel en het mes en de "pot met folie" zag (overigens zonder zichtbare resten in de pot), ga ik twijfelen aan die ANDERE pot, van toen... snappen jullie het nog?
Ik geloofde dat toen, nu vraga ik me dus af, was dat toen ook al geen crack o.i.d.?
Dan weet ik dat het al veel langer aan de gang was, snappie? Het is ook niet een heel
makkelijk verhaal
.
Nu ik afgelopen zondag die lepel en het mes en de "pot met folie" zag (overigens zonder zichtbare resten in de pot), ga ik twijfelen aan die ANDERE pot, van toen... snappen jullie het nog?