Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zien crack overblijfselen eruit?

Hoe zien crack overblijfselen eruit?

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die pot met het groen/bruinachtig spul heb ik twee jaar geleden eens gevonden in een rugzak. Zijn verklaring toen was: dat is om Hasj te roken als ik geen vloetjes heb.
Ik geloofde dat toen, nu vraga ik me dus af, was dat toen ook al geen crack o.i.d.?
Dan weet ik dat het al veel langer aan de gang was, snappie? Het is ook niet een heel
makkelijk verhaal :wink: Die pot is toen afgewasssen, zag er niet zo de schade van in (hasj roken deed ik ook weleens, hoewel nooit uit een pot, maar soms met pijpje of gewoon een joint)
.
Nu ik afgelopen zondag die lepel en het mes en de "pot met folie" zag (overigens zonder zichtbare resten in de pot), ga ik twijfelen aan die ANDERE pot, van toen... snappen jullie het nog?
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is DAT dan weer Salvia........... ik leer steeds meer, dat is dan weer het positieve eraan.... :confused:
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#3
oh en kennen jullie de benaming van 'zilversmid' voor dealer?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
babalonia zei:
oh en kennen jullie de benaming van 'zilversmid' voor dealer?
Klik om te vergroten...

het zou kunnen mensen kunnen het vele namen geven, dealer,bakker, of hij/zij word vernoemd naar de auto waarin de gene rijdt. maar het hoeft niet zo te zijn dat het in dit geval ook egt over een dealer gaat
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik snap het nog, dat mes en die lepel zijn voor crack, dit KAN voor crack zijn. Verder komen we niet :)
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Ja ik snap het nog, dat mes en die lepel zijn voor crack, dit KAN voor crack zijn. Verder komen we niet :)
Klik om te vergroten...


inderdaad, doe er een vork en een bord bij en je kunt zo aan tafel... :grin:

en wat is er met salvia aan de hand dan?

en heroine roken door een pijp/glas zie je ook niet zo veel volgens mij,dat is een vrij inefficiënte en omslachtige manier van hero roken lijkt me..
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#7
thanks... ik denk dat ik genoeg weet, het is iig ernstig genoeg om hem de deur voor uit te zetten...hij kan de POT op (eh.... ofin)!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dr Gonzo zei:
en heroine roken door een pijp/glas zie je ook niet zo veel volgens mij,dat is een vrij inefficiënte en omslachtige manier van hero roken lijkt me..
Klik om te vergroten...

Heb er wel eens wat over gelezen, iemand die heroine van een pijp had gerookt, maar denk dat er inderdaad veel rook verloren gaat. Zoiets als mensen die crack chinezen.. Maar goed, met die lepel en dat mes erbij denk ik ook dat het base is, heroine heb je ook enkel een lepel voor nodig als je het wil koken om te spuiten, right?

Dr Gonzo zei:
en wat is er met salvia aan de hand dan?
Klik om te vergroten...

Dat is groen en kun je van op glas roken. :grin:
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je die benaming "zilversmid" in een telefoon gevonden? Zo ja kan je er eens heen proberen te bellen en vragen of hij langs wilt komen, dan vraag je wat hij allemaal te bieden heeft maar weet wel niet of hij er zo blij mee zal zijn als hij voor niks komt..
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen zondag kwam mijn partner terug na een week weggeweest te zijn.
Hij heeft zich gemeld bij een afkick kliniek, gaat zo naar zijn tweede NA gesprek en intake
en vanavond naar een NA meeting.

Hoewel we allemaal erg voorzichtig zijn, wekt hij de indruk het ook ECHT nooit meer te willen....

Sja... dan kun je twee dingen doen... sceptisch zijn of geloof hebben en ik denk dat als je in ieder geval positief reageert, het de meeste kans van slagen heeft. Hij slaapt op de bank beneden en we hopen dat hij snel terecht kan, zodat ook ik (en mijn dochter) het "gewone" leven zo goed en zo kwaad als dat kan weer kunnen oppakken. Ik moet ook aan mezelf denken, want ik heb me al veel te lang met hem beziggehouden (waar hangt hij uit, wat zal hij doen, wat gebruikt hij... hoevaak... met wie... waar blijft het geld etc). Iedere dag op de hoede zijn dat is heeel vermoeiend. Ik ben ook helemaal op. Ik heb ook hulp gezocht om hiermee om te gaan en daar ga ik op koninginnedag naartoe! Drugs gebruiken is op zich niet slecht, maar wel als je er niet mee om kunt gaan.... en daar is dit een goed voorbeeld van.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
babalonia zei:
Sja... dan kun je twee dingen doen... sceptisch zijn of geloof hebben en ik denk dat als je in ieder geval positief reageert, het de meeste kans van slagen heeft.
Klik om te vergroten...
Positief zijn, sceptisch blijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."