Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zien crack overblijfselen eruit?

Hoe zien crack overblijfselen eruit?

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eens vond ik een glas met bruin/groenachtig poeder onderin, "verrookt".
Kunnen dit resten van crack zijn geweest of ziet dat er heel anders uit?
Of denken jullie eerder aan hasj (gerookt uit een glas met aluminium folie met gaatjes)?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vraag het gewoon aan hem! Ik ga all in op "geen hasj".
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Ik ken niks wat bruin groen residu achterlaat.
Klik om te vergroten...

Koper :mrgreen:
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Luister, ik ben een ongelofelijk leek...
Ik KAN het hem niet vragen want ik heb hem de deur uitgezet, bovendien zou hij er alleen maar om liegen. Maar ik wil toch de puzzelstukjes .... in het verleden vond ik ooit zoiets in zijn rugzak... hij zei dat hij daar Hasj uit gerookt had, maar nu ik meer gevonden heb, vraag ik me dus af of het toch toen al Crack zou kunnen zijn geweest... vandaar.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk eerlijk gezegd ook base, maar zoals Vigilante zegt hoort het dus niet groen te zijn.
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bruin?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
een glas met alu folie gebruik je maar voor een ding volgens mij en dat is basen,waar die groene kleur vandaan komt weet ik niet,maar hasj as is ook niet groen....
zat er ook een melk achtig spul aan de binnenkant van het glas? en rook het een beetje zurig?
zo ja dan is het coke..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zouden ze bij een testcentrum het residu niet kunnen testen?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vraag me af hoe je dat doet met een glas en aluminiumfolie, moet toch ook ergens aan zuugen.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb al gezocht naar een afbeelding maar kon niets vinden....

men neme een glas,het liefst een met een grote doorsnede...
doe daar een cm water in,bespan de open kant van het glas met alu folie en zet dit vast met een elastiekje...
vervolgens prik je met een naald aan een kant over de oppervlakte van ongeveer 1 bij 1 cm allemaal kleine gaatjes...daar komt de as en de basecoke op te liggen.
nu maak je aan de overkant(180 graden) een klein gaatje in het folie waar je de rook door kunt zuigen...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aha, lijp dus.

Met een plastic flesje drinken (AA ofzo) gaat veel beter denkik dan.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
weet ik niet,ik ben niet zo'n baser,dat spul is het begin van het einde....ik heb denk ik in mijn hele leven alles bij elkaar misschien 2 gram coke gerookt heb,het is gewoon te lekker en dat had ik gelukkig al snel door en blijf er nu maar helemaal vanaf...dus weet eigenlijk niet of het met een aa flesje beter gaat...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Who cares, als het echt groen residu is zal het meer versnijdingstroep zijn geweest dan iets anders :P Ze moet gewoon die gozer bellen zeggen: jow ik heb die shit gevonden, wat is het crack of heroine EN NEE HET IS GEEN HASJ.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vigilante zei:
Who cares, als het echt groen residu is zal het meer versnijdingstroep zijn geweest dan iets anders :P Ze moet gewoon die gozer bellen zeggen: jow ik heb die shit gevonden, wat is het crack of heroine EN NEE HET IS GEEN HASJ.
Klik om te vergroten...

Helaas zijn verslaafden/junks niet zo makkelijk in dat soort dingen :P.
Als het bij een testcentrum zou kunnen heb je in ieder geval zekerheid.
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dank mensen voor de reacties.
Die pot met bruin/groenachtig as (het leek een beetje op dat spul wat je in een droogbloemenboeket gebruikt, maar dan verpulverd en bruinig/groenig. Zou het ook heroine kunnen zijn??? Maar met die omschrijving (naaldgaatjes 1 x 1 cm )... weet ik eigenlijk wel zeker dat het toch crack is geweest (of rook je op dezelfde wijze heroine). Ik heb nooit iets kunnen vinden dat je op deze wijze hasj zou kunnen roken (hij zei bij gebrek aan vloetjes het weleens op deze manier te roken)...?)... maar nogmaals, ik ben een leek... en ik geloof(de) alles.
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#16
oh en de pot is allang weer weg ... afgewassen... opgeruimd...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
(of rook je op dezelfde wijze heroine).
Klik om te vergroten...

Dat kan ook ja, maar de meeste mensen die dat roken doen het op folie. En ja je kan hasj zo ook roken.

Misschien was het wel salvia. :rolleyes:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#18
babalonia zei:
Ik KAN het hem niet vragen want ik heb hem de deur uitgezet,
Klik om te vergroten...
babalonia zei:
oh en de pot is allang weer weg ... afgewassen... opgeruimd...
Klik om te vergroten...
Wie heeft de pot dan afgewassen? :openmouth:
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die pot met het groen/bruinachtig spul heb ik twee jaar geleden eens gevonden in een rugzak. Zijn verklaring toen was: dat is om Hasj te roken als ik geen vloetjes heb.
Ik geloofde dat toen, nu vraga ik me dus af, was dat toen ook al geen crack o.i.d.?
Dan weet ik dat het al veel langer aan de gang was, snappie? Het is ook niet een heel
makkelijk verhaal :wink: Die pot is toen afgewasssen, zag er niet zo de schade van in (hasj roken deed ik ook weleens, hoewel nooit uit een pot, maar soms met pijpje of gewoon een joint)
.
Nu ik afgelopen zondag die lepel en het mes en de "pot met folie" zag (overigens zonder zichtbare resten in de pot), ga ik twijfelen aan die ANDERE pot, van toen... snappen jullie het nog?
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat is DAT dan weer Salvia........... ik leer steeds meer, dat is dan weer het positieve eraan.... :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."