#1
ditImmo zei:Ik zou maar eens een tijdje stoppen als ik jou was.
ditImmo zei:Ik zou maar eens een tijdje stoppen als ik jou was.
vlindertje87 zei:ook heb ik de laatste tijd pijn aan de voorkant van mn onderbenen als ik loop en ben ik zie ik er opgezwollen uit,denk je dat dit vocht is door vernauwing van de bloedvaten door coke gebruik
vlindertje87 zei:hallo,ik ben een weekend gebruiker(2 gr op een avond).
ik gebruik nu ong een jaar en heb de laatste tijd last van een warm gevoel achter in mn hoofd als ik heb gebruikt.Dit doet vaak ook pijn.
ook heb ik de laatste tijd pijn aan de voorkant van mn onderbenen als ik loop en ben ik zie ik er opgezwollen uit,denk je dat dit vocht is door vernauwing van de bloedvaten door coke gebruik?en heeft iemand anders hier ook last van?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."