Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen effect van Cocaine?

Geen effect van Cocaine?

30 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
DederdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had al op de search gekeken of er al een soortgelijk topic was. Ik heb niks gevonden wat mijn vraag beantwoorde, but correct me if i'm wrong :wink: .

Ik zit dus met een apart iets, ik heb het idee dat cocaine niet op mij werkt.
Ik zal even posten hoe mijn drugsgebruik is begonnen/verlopen omdat ik zelf dat als enigste reden zie waarom het mij niks doet.
Ik begon zoals de meesten met een een keertje blowen. Vond het allemaal wel stoer en het gevoel beviel me wel. Toen deed ik het eens in de maand, of misschien nog wel minder.
Nu rook ik soms 5/6 dagen in de week een jointje soms een keer een weekje niet, gemiddeld denk ik 2 keer in de week.
Een jaar nadat ik meer ging blowen ben ik speed gaan proberen. (Ik was in het begin best bang voor die 'harddrug'), dus heb ik mezelf vanaf het begin aangeleerd alles te laten testen, goed doseren en netjes de lijntjes afwegen.En ook zeker een tijdje tussen het gebruik door. (Beter iets te voorzichtig dan ongecontroleerd junk gedrag :grin: )
Dat is dus anderhalf jaar geleden. Nu kwam een vriend van mij ermee dat hij wel een keer Sos wou proberen. Mij leek het ook wel wat dus heb ik toen 3 gram gehaald bij mijn dealer en gelijk laten testen: 53%(Schijnt aardig hoog te zijn, maar ik betaalde er ook wel goed voor). Netjes voorbereid begonnen met kleine beetjes, afwachtend op een gevoel dat ik maar niet kreeg. Ik voelde me gewoon nuchter helemaal niks bijzonders en dat terwijl mijn maat echt king of the world was :tearsofjoy: .
Op het einde was ik het zat en meer als een halve gram erin geknalt en alweer zonder enig effect. Ik was het dus gelijk aardig beu die zooi want ik had aardig wat betaald en had gewoon niet dat gevoel waar ik best benieuwd naar was na het lezen van wat reports.
Een maandje later nog van een andere vriend andere sos genomen maar daar weer hetzelfde verhaal: ik voelde niks en mijn maat ging echt lekker.

Mijn dealer zei dat ik het niet moest vergelijken met speed, maar dat heb ik ook niet gedaan.
Ik heb het gewoon lekker op me af laten komen en ook niet een hardgaan gevoel ofzo verwacht.

Het enigste wat ik zelf denk dat het eventueel zou kunnen zijn is dat ik al aardig wat speedervaring had voordat ik met sos begon en dat het daarom niet bij mij werkt ofzo? Maar dat lijkt me ook sterk dat dat alleen bij mij zo is..

Iemand die mij het kan zeggen? ik ben benieuwd, en alvast bedankt :wave:
D
DederdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik snapte je wel.
Als ik het uit zou delen zou ik dat aan bekenden doen, en daarvan zouden maar 2 het eventueel aannemen en zij gebruiken in mijn ogen te veel en vooral te vaak coke, ik wil er niet aan meewerken hun in de verslaving te helpen.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het effect van cocaine valt bij mij zowiezo 100% in het niet bij speed... Als ik jou was zou ik het gewoon niet meer doen en laten voor wat het is, coke is en blijft toch veel te verslavende troep.
D
DederdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja je hebt groot gelijk, maar ik wou dus voor één keer ook die rush voelen. Ik vind 't raar dat het voor velen een verslaving is terwijl ik behalve een ranzige bek niks ervan voel.
Maar je hebt nogmaals gelijk, ik heb t een keer gedaan en daar blijft het dan maar bij.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk niet dat het met je speedgebruik te maken heeft. Maar cocaïne heeft bij mij ook maar een zeer mild effect, ik voel het pas écht goed als ik er bij drink. Niet dat cocaïne-alcohol nou een enorme gezonde aanrader is, maar als je het toch nog een keer goed wil voelen zou ik er eens een paar biertjes bij drinken.. :wink: Of een snuifje nemen als je al een beetje aangeschoten bent. Nogmaals, geen combinatie die goed voor je is maar zo voel je de coke wel 100% beter, is mijn ervaring.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha dat klopt ja, van coke krijg je echt geen rush vind ik, toen ik het de eerste keer deed verwachtte ik echt zo'n keiharde speedrush, bleek het gewoon een soort van warme gloed van zelfvertrouwen te zijn. :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Haha dat klopt ja, van coke krijg je echt geen rush vind ik, toen ik het de eerste keer deed verwachtte ik echt zo'n keiharde speedrush, bleek het gewoon een soort van warme gloed van zelfvertrouwen te zijn. :grin:
Klik om te vergroten...

zelfs dat niet eens maar gewoon alleen die warme gloed, en ietsjes relaxter dan normaal
D
DederdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Ik denk niet dat het met je speedgebruik te maken heeft. Maar cocaïne heeft bij mij ook maar een zeer mild effect, ik voel het pas écht goed als ik er bij drink. Niet dat cocaïne-alcohol nou een enorme gezonde aanrader is, maar als je het toch nog een keer goed wil voelen zou ik er eens een paar biertjes bij drinken.. :wink: Of een snuifje nemen als je al een beetje aangeschoten bent. Nogmaals, geen combinatie die goed voor je is maar zo voel je de coke wel 100% beter, is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...

Nou moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt! De alcohol zorgde voor een intenser gevoel en daarbij verwachtte ik ander effect.

Ik zat vanmiddag in de kroeg en had al aardig wat bier op toen ik mijn dealer tegenkwam. Ik wou het toch nog één keer proberen dan, als het met alcohol op nog niks zou zijn was het voor mij helemaal over geweest.
Dus ik een halve gekocht en nog aardig wat bier gepakt, ik moest aangeschoten zijn. Dus een lijn gepakt en ik begon het gevoel te krijgen! Lekker warm, en ik voelde me gewoon super. Uiteindelijk wel dom van me om achter die gokkast te gaan zitten en er een hoop geld in te gooien maar gelukkig zelf nog winst gedraaid. Daarna nog 2 lijnen gepakt en t was super. De rest heb ik daarna door de wc gespoeld. Waarom? Ik had mezelf voor genomen dat dit de laatste keer was, dus daar houd ik me aan. Mijn mening over coke is helemaal bijgedraaid vandaag en het is waanzinnig spul maar niet iets om vaak mee te expirimenteren. Het is maar voor weinig mensen weggelegd om deze drug recreatief te (blijven) gebruiken en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik daar niet bijhoor.
En daarbij ga is 04/03 stoppen met eigenlijk alles (behalve alcohol :beer: ), daar zal ik t moeilijk genoeg mee krijgen en was niet van plan om mezelf het nog moeilijker te maken.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dederde zei:
Rabbithole zei:
Ik denk niet dat het met je speedgebruik te maken heeft. Maar cocaïne heeft bij mij ook maar een zeer mild effect, ik voel het pas écht goed als ik er bij drink. Niet dat cocaïne-alcohol nou een enorme gezonde aanrader is, maar als je het toch nog een keer goed wil voelen zou ik er eens een paar biertjes bij drinken.. :wink: Of een snuifje nemen als je al een beetje aangeschoten bent. Nogmaals, geen combinatie die goed voor je is maar zo voel je de coke wel 100% beter, is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...

Nou moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt! De alcohol zorgde voor een intenser gevoel en daarbij verwachtte ik ander effect.

Ik zat vanmiddag in de kroeg en had al aardig wat bier op toen ik mijn dealer tegenkwam. Ik wou het toch nog één keer proberen dan, als het met alcohol op nog niks zou zijn was het voor mij helemaal over geweest.
Dus ik een halve gekocht en nog aardig wat bier gepakt, ik moest aangeschoten zijn. Dus een lijn gepakt en ik begon het gevoel te krijgen! Lekker warm, en ik voelde me gewoon super. Uiteindelijk wel dom van me om achter die gokkast te gaan zitten en er een hoop geld in te gooien maar gelukkig zelf nog winst gedraaid. Daarna nog 2 lijnen gepakt en t was super. De rest heb ik daarna door de wc gespoeld. Waarom? Ik had mezelf voor genomen dat dit de laatste keer was, dus daar houd ik me aan. Mijn mening over coke is helemaal bijgedraaid vandaag en het is waanzinnig spul maar niet iets om vaak mee te expirimenteren. Het is maar voor weinig mensen weggelegd om deze drug recreatief te (blijven) gebruiken en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik daar niet bijhoor.
En daarbij ga is 04/03 stoppen met eigenlijk alles (behalve alcohol :beer: ), daar zal ik t moeilijk genoeg mee krijgen en was niet van plan om mezelf het nog moeilijker te maken.
Klik om te vergroten...

De 1e post in dit topic had je nog een kans. Die is bij deze verspilt. Veel plezier met coke en gebruik het niet tevaak :) Want door de wc spoelen van dit spul kennen wij hier allemaal en heeft 0,0 nut. Coke recreatief gebruiken kan zeker wel, het word pas vervelend als het recreatieve gebruik jou besteding te boven gaat. Dag.
D
DederdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, behoorlijk overdreven wat je daar zegt, Ik weet van de coke zeker dat ik dat niet meer gebruik:wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, waar slaat dat nou op? Ik heb een paar keer coke gesnoven en vond het erg lekker, maar de craving is kut, ik vind speed een lekkerdere rush geven en ik vind het veel te duur. Dus gebruik ik het niet meer, en vanaf het moment dat ik dat heb besloten (half jaar geleden ofzo) heb ik ook niks meer gebruikt en heb daar totaal geen behoefte aan. Niet iedereen is zwak van geest, de TS zegt zelf toch ook dat hij weet dat hij het niet recreatief kan gebruiken en dat hij ermee stopt? Om zoiets duurs door de wc te spoelen getuigt alleen al van een sterke wil en geest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."