Vanavond is het weer zover. Zuipen. En na een paar biertjes begint mijn cokevriendje in mijn hoofd weer om aandacht te vragen. (altijd als ik genoeg bier op drink).
Geen probleem zou je denken.
Alleen is het de laatste paar maanden zo dat ik helemaal para word van cocaine. (ligt niet aan de coke,100% zeker).
Als ik op stap ben heb ik het goed. Maar eenmaal dat we naar huis gaan word ik depressief, de coke is op,dus nog maar nieuwe halen. En dan begint het,wanneer ik thuis ben en op bed lig word ik helemaal para, mijn hersenen denken dat ik een hartaanval ga krijgen, ik denk dat ik hartritmestoornissen ga krijgen,en ik denk dat ik zodalijk dood ga aan een hartaanval en ze mij pas de dag erna dood vinden in bed ofzo.
Eerst had ik dit totaal niet,en vond ik coke echt relax. Alleen ik heb dit soort dingen tegenwoordig altijd na afloop van stappen. Tijdens stappen voel ik het relax. Daarom pak ik meestal wel coke omdat het tijdens het stappen goed gaat.
Komt iemand dit bekend voor?
Edit: ik gebruik ook antidepressiva,maar 9 maanden met antidepressiva had ik bovenstaand ook niet.