#1
Je weet et
Naja, de leuke eigenschappen van cocaïne dan
Ik wist al niet of ik er aanhalingstekens omheen moest zetten of niet 
Naja, de leuke eigenschappen van cocaïne dan


sharonenmaaike zei:Beste meneer/mevrouw,
Wij houden ons profielwerkstuk over de drug cocaïne, hiervoor hebben wij een enquête gemaakt voor ons eigen onderzoek. De enquête is volledig anoniem en de informatie gebruiken wij alleen voor ons werkstuk.
Wat is uw leeftijd?
19
Hoe lang gebruikt(e) u al cocaïne?
3 jaar
Hoe kwam u op het idee cocaïne te gaan gebruiken?
Zoals met alle andere drugs, ik heb er over gehoord/gelezen en ik word er benieuwd naar
Wat voor gevoel krijgt/kreeg u tijdens het gebruik?
Ik gebruik het altijd samen met alcohol, minimaal 4/5 biertjes voordat ik begin met snuiven.
Die combinatie maakt mij wat extravaganter, euforischer, energieker en het gevoel dat op zo'n moment echt alles klopt.
Wat voor gevoel krijgt/kreeg u wanneer u geen cocaïne gebruikte?
Af en toe gaat mijn 'zin-in-coke' belletje rinkelen. Dit is vooral in combinatie met alcohol *zie http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene *, en is nog niet over.
Verder niet vervelend, ik heb geen moeite om geen coke te gebruiken en heb het in een weekend zonder coke net zo naar m'n zin.
Wat vind/vond u het prettigst aan het gebruik van cocaïne?
De energie/vaagheid combinatie van de cocaine en alcohol.
Wat vind/vond u het ergst aan het gebruik van cocaïne?
De 2,5 uur na de laatste lijn/punt van een avond, beetje onrustig en zin in meer coke.
Dit is bij mij over na een jointje en nog een biertje
Hoe gebruikt(e) u de cocaïne? En waarom op deze manier?
Snuivend, omdat dat de meest gangbare manier van gebruiken is. Spuiten/roken zal ik met dit spul nooit doen en slikken is gewoon erg zonde.
Bent u gestopt met het gebruiken? Zo ja, wat is daar de reden voor?
Nee, nog niet.
sharonenmaaike zei:Beste meneer/mevrouw,
Wij houden ons profielwerkstuk over de drug cocaïne, hiervoor hebben wij een enquête gemaakt voor ons eigen onderzoek. De enquête is volledig anoniem en de informatie gebruiken wij alleen voor ons werkstuk.
Wat is uw leeftijd?
19
Hoe lang gebruikt(e) u al cocaïne?
half jaartje gedaan volgens mij
Hoe kwam u op het idee cocaïne te gaan gebruiken?
Stond op mijn to-do lijstje
Wat voor gevoel krijgt/kreeg u tijdens het gebruik?
Licht euforisch gevoel
Wat voor gevoel krijgt/kreeg u wanneer u geen cocaïne gebruikte?
Af en toe ging mijn 'zin-in-coke' belletje rinkelen. Dit was vooral in combinatie met alcohol *zie http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene *, maar ging vanzelf na een maand of 2 weer over.
Wat vind/vond u het prettigst aan het gebruik van cocaïne?
De lichte, heldere euforie.
Wat vind/vond u het ergst aan het gebruik van cocaïne?
De prijs
Hoe gebruikt(e) u de cocaïne? En waarom op deze manier?
Snuiven; meest toegankelijk en ik ben een mietje als het aankomt op naalden of roken.
Bent u gestopt met het gebruiken? Zo ja, wat is daar de reden voor?
Ja, pep is 10x efficiënter en werkt minder verslavend. Ook scheelt het enorm in de prijs.
Einstein zei:In hun eigen woorden gaat dit onderzoek over "de drug cocaïne". Het lijkt me, gezien de teneur van de vragenlijst, logisch om het onderwerp in te dammen tot "de (verslavings)risico's van cocaïne" of ook onderzoek te doen naar de positieve effecten van cocaïne. Misschien mierenneukerij, maar zoals het nu is komt het niet geloofwaardig over en krijg je mensen die in hun bericht zo vaak mogelijk, liefst met wat bombarie, erop wijzen dat ze niet verslaafd zijn.tomz0r zei:Eenzijdig? Er wordt onderzoek gedaan naar bepaalde risico's van drugs, niet elke onderzoeken zijn bedoeld om een algemeen beeld van drugs te krijgen. Is dat zo fckn erg? Je wilt toch weten hoe risicovol je gebruik is? Ik heb liever zo'n onderzoek dan een onderzoek van "is het leuk?".
De leuke kanten kan je zelf wel zien.
clockcable zei:Het zorgt er ook voor dat je de risico's niet meer serieus neemt.Oom Klaas zei:En juist die propaganda zorgt ervoor dat veel mensen het gewoon niet gaan gebruiken, en dat is maar goed ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."