#1
Hallo allemaal,
Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde hebben als ik.
Als ik een avondje coke gebruik, dan voel ik me lekker, zelfverzekerd en klets ik heel makkelijk met iedereen. Nu heb ik de laatste keren alleen nogal last gehad van een soort overdreven openheid. Ik heb achteraf een beetje spijt gehad van dingen die ik mensen verteld heb enzo.
Kennen jullie dat? Ik kan van coke zo heel erg analytisch worden, en dan analyseer ik de hele wereld, mezelf inclusief, helemaal murf.
Ik krijg dan een soort behoefte om mijn hele ziel en zaligheid bloot te leggen. Niet per se problemen op tafel te gooien, maar gewoon een soort overdreven eerlijkheid over mijn gevoelens enzo.
Herkent iemand dit? Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik achteraf spijt heb van mijn gedrag? En hoe voorkom ik dat ik zo overdreven analytisch wordt? Misschien een blowtje nemen? Ik kan namelijk niets meer 'normaal' en 'puur' beleven, ik zie overal een reden en een theorie achter, en dat is zooo vermoeiend.
Nu ik het teruglees lijkt het misschien alsof ik een beetje paranoide wordt van coke, maar dat ik het niet hoor, ik ben gewoon een beetje 'te' scherp. Maar het gevoel vind ik zooo lekker, vooral de energie en het zelfvertrouwen dat ik ervan krijg.
Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde hebben als ik.
Als ik een avondje coke gebruik, dan voel ik me lekker, zelfverzekerd en klets ik heel makkelijk met iedereen. Nu heb ik de laatste keren alleen nogal last gehad van een soort overdreven openheid. Ik heb achteraf een beetje spijt gehad van dingen die ik mensen verteld heb enzo.
Kennen jullie dat? Ik kan van coke zo heel erg analytisch worden, en dan analyseer ik de hele wereld, mezelf inclusief, helemaal murf.
Ik krijg dan een soort behoefte om mijn hele ziel en zaligheid bloot te leggen. Niet per se problemen op tafel te gooien, maar gewoon een soort overdreven eerlijkheid over mijn gevoelens enzo.
Herkent iemand dit? Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik achteraf spijt heb van mijn gedrag? En hoe voorkom ik dat ik zo overdreven analytisch wordt? Misschien een blowtje nemen? Ik kan namelijk niets meer 'normaal' en 'puur' beleven, ik zie overal een reden en een theorie achter, en dat is zooo vermoeiend.
Nu ik het teruglees lijkt het misschien alsof ik een beetje paranoide wordt van coke, maar dat ik het niet hoor, ik ben gewoon een beetje 'te' scherp. Maar het gevoel vind ik zooo lekker, vooral de energie en het zelfvertrouwen dat ik ervan krijg.
Toch kan ik ook echt genieten van het level van openheid. Onderwerpen als liefde , seks en de wereld problematiek worden inderdaad heel analytisch uit gesproken. En het hangt er ook van af of je met alleen maar mannen bent of met een vrouw. Al merk ik wel dat je vaak je opwinding liever uitspreekt dan echt ervaart. Heb ook vaak genoeg de volgende dag het gevoel van : "Wat heb ik allemaal gezegd en tegen wie". Al denk ik wel dat in je high/roes je je zo profileert dat het je geen fuck uitmaakt, alles wat wordt besproken is gewoon zo. Dus heb nog nooit meegemaakt dat iemand me wou chanteren met het gene dat gezegd en/of gedaan was. En paranoia is een algemeen bekende bijwerking van coke gebruik. Vaak genoeg last van, heel hatelijk.Maar idd de rauwheid (jij noemt het scherp) vind ik heerlijk. Om me zo open te geven is me nooit nuchter gelukt. Jammer dat er zo'n taboe op coke gebruik rust, zou echt wel een therapeutische waarde kunnen hebben, alleen is de werking zonder rum (heb gemerkt dat dit de beste katalysator is) veel minder.