Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"open boek" door coke gebruik

"open boek" door coke gebruik

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
barbera82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde hebben als ik.
Als ik een avondje coke gebruik, dan voel ik me lekker, zelfverzekerd en klets ik heel makkelijk met iedereen. Nu heb ik de laatste keren alleen nogal last gehad van een soort overdreven openheid. Ik heb achteraf een beetje spijt gehad van dingen die ik mensen verteld heb enzo.
Kennen jullie dat? Ik kan van coke zo heel erg analytisch worden, en dan analyseer ik de hele wereld, mezelf inclusief, helemaal murf.
Ik krijg dan een soort behoefte om mijn hele ziel en zaligheid bloot te leggen. Niet per se problemen op tafel te gooien, maar gewoon een soort overdreven eerlijkheid over mijn gevoelens enzo.
Herkent iemand dit? Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik achteraf spijt heb van mijn gedrag? En hoe voorkom ik dat ik zo overdreven analytisch wordt? Misschien een blowtje nemen? Ik kan namelijk niets meer 'normaal' en 'puur' beleven, ik zie overal een reden en een theorie achter, en dat is zooo vermoeiend.

Nu ik het teruglees lijkt het misschien alsof ik een beetje paranoide wordt van coke, maar dat ik het niet hoor, ik ben gewoon een beetje 'te' scherp. Maar het gevoel vind ik zooo lekker, vooral de energie en het zelfvertrouwen dat ik ervan krijg.
r
rondjesrennen82Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Herken dat gevoel als geen ander. Ervaar het als heel dubbel. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om zo op een open manier te communiceren, aan de andere kant ben ik als de dood om mezelf chantabel te praten. :rolleyes: Toch kan ik ook echt genieten van het level van openheid. Onderwerpen als liefde , seks en de wereld problematiek worden inderdaad heel analytisch uit gesproken. En het hangt er ook van af of je met alleen maar mannen bent of met een vrouw. Al merk ik wel dat je vaak je opwinding liever uitspreekt dan echt ervaart. Heb ook vaak genoeg de volgende dag het gevoel van : "Wat heb ik allemaal gezegd en tegen wie". Al denk ik wel dat in je high/roes je je zo profileert dat het je geen fuck uitmaakt, alles wat wordt besproken is gewoon zo. Dus heb nog nooit meegemaakt dat iemand me wou chanteren met het gene dat gezegd en/of gedaan was. En paranoia is een algemeen bekende bijwerking van coke gebruik. Vaak genoeg last van, heel hatelijk.Maar idd de rauwheid (jij noemt het scherp) vind ik heerlijk. Om me zo open te geven is me nooit nuchter gelukt. Jammer dat er zo'n taboe op coke gebruik rust, zou echt wel een therapeutische waarde kunnen hebben, alleen is de werking zonder rum (heb gemerkt dat dit de beste katalysator is) veel minder.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik herken het niet. Klinkt eerder een beetje als het effect dat de meeste bij xtc zouden kunnen beschrijven. Maar in feite doet dat er niet toe. Als jij dat effect zo hebt dan moet je dara op anticiperen. Het effect zou je misschien door een blow of iets anders kunnen veranderen, maar daarmee begeef je je op glad ijs. Beter zorg je ervoor dat je het effect ervaart in een veilige omgeving. Oftewel, zorg dat je coke gebruik op een moment en plaats waar je openheid geen gevaar oplevert. Dus met vertrouwde mensen op een vertrouwde plek.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel herkenbaar dit! Heb het zowel bij coke als XTC. Heb er zelf nog niet echt een oplossing voor gevonden. Van tevoren probeer ik met mezelf af te spreken dat ik me een beetje inhou wat betreft openheid, maar als ik dan in die roes zit kan ik het niet laten en zie ik niet in wat er mis mee is. Ook alles tot in het extreme analyseren word ik wel een beetje gek van. Maar ik blijf ook maar praten over werkelijk alles wat ik denk en voel, hoe diep het ook zit (terwijl ik normaal gesproken juist super verlegen ben). Daar komt ook nog bij dat ik het dan zo gezellig vind, dat ik zo'n beetje alle mensen met wie ik aan de praat raak uitnodig vaker langs te komen, te blijven slapen, dingen mee te doen etc. De volgende dag heb ik dan wel spijt want ik weet dat ik niet op zulke dingen zit te wachten als ik niks op heb en dus heel stil ben. :P
Ik hou dit topic in de gaten voor tips.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier hetzelfde, alles wordt besproken. Werk, privé, sexleven, welke CV-ketel er aan de muur hangt en onder welke druk ie werkt, belbundels, benzineverbruik, alles wordt geanalyseerd haha. En de volgende dag spijt, en dan ben je pas echt helder.

Heb iemand hier zien zeggen dat je de volgende dag pas "jezelf" bent, dat dat je echte "natuur" is, als het uitgewerkt is. Hier ook altijd, dan voel ik me erg fucked up, en heel aanhankelijk naar dierbaren toe. Bang dat je alles verliest ofzo, zo'n gevoel.
b
barbera82Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tof om te lezen dat er mensen zijn die zich hier in herkennen.

Dat analyseren is wel echt heel erg irritant hoor! Ik had, mede door de coke, eindelijk eens het lef om tegenover mijn vriend uit eerlijk te zijn over een sexuele fantasie. nl sex met een vrouw/meisje. Toen heeft ie me in een dwaze bui meegenomen naar een striptent. Hartstikke leuk natuurlijk, voor de grap maar ook wel een beetje als verassing voor mij omdat ik toch te verlegen ben om die fantasie ooit werkelijkheid te laten worden. Maar goed, ik kreeg dus een lapdance van een heel mooi meisje. En ik kon er, eigenlijk door de coke, dus niet van genieten. Ik ging weer door met analyseren en kritisch kijken en had alleen maar medelijden met die strippers en ging dus ook met dat meisje (dat naakt op mijn schoot zat :openmouth: ) in gesprek over waarom ze dit werk deed en of ze het wel met plezier deed enz enz
De volgende dag baalde ik er echt een beetje van, ik had er gewoon van moeten genieten, het was eigenlijk zo gaaf, en ze was zo mooi! En ik bleef maar verder kijken en denken! Maar zonder die coke had ik nooit bij die striptent naar binnen gedurfd!

Dat is dus ook wat ik het nadeel vind van coke; ik voel me heel goed, en dus ook leuk en aantrekkelijk enzo, maar ik kan mijn hoofd absoluut niet stil zetten en kan dus ook echt niet van seks genieten enzo. Ook herkenbaar?
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi Barbera,

hier hetzelfde. Sex is dan idd. niks. Raar, want sommige (de meesten) worden botergeil ervan. Ik juist helemaal niet. Ik heb gewoon een orgasme in mijn kop haha!

Meestal heb ik een week na gebruik soms pas weer een erectie, serieus. Baart me altijd wel zorgen. Komt door je dopamine niveau.

Spul is wel goed voor afvallen. Afgelopen zondag op maandag 2,5 gepakt, en hele week echt veel gegeten omdat ik me zwak voelde. Echt veel, 2 dagen achter elkaar patat en 1,5 liter volle yoghurt met een(serieus) half pak suiker erdoor. Tot ik moest kotsen. Ondanks het gevreet 2 kg kwijt. Wel keihard getraind deze week, maar ging minder goed dan normaal, dus daar kwam het niet van. Zal wel komen door het hogere hartritme wat je die dagen erna hebt ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."