Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde hebben als ik. Als ik een avondje coke gebruik, dan voel ik me lekker, zelfverzekerd en klets ik heel makkelijk met iedereen. Nu heb ik de laatste keren alleen nogal last gehad van een soort overdreven openheid. Ik heb achteraf een beetje spijt gehad van dingen die ik mensen verteld heb enzo. Kennen jullie dat? Ik kan van coke zo heel erg analytisch worden, en dan analyseer ik de hele wereld, mezelf inclusief, helemaal murf. Ik krijg dan een soort behoefte om mijn hele ziel en zaligheid bloot te leggen. Niet per se problemen op tafel te gooien, maar gewoon een soort overdreven eerlijkheid over mijn gevoelens enzo. Herkent iemand dit? Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik achteraf spijt heb van mijn gedrag? En hoe voorkom ik dat ik zo overdreven analytisch wordt? Misschien een blowtje nemen? Ik kan namelijk niets meer 'normaal' en 'puur' beleven, ik zie overal een reden en een theorie achter, en dat is zooo vermoeiend. Nu ik het teruglees lijkt het misschien alsof ik een beetje paranoide wordt van coke, maar dat ik het niet hoor, ik ben gewoon een beetje 'te' scherp. Maar het gevoel vind ik zooo lekker, vooral de energie en het zelfvertrouwen dat ik ervan krijg."
"Tof om te lezen dat er mensen zijn die zich hier in herkennen. Dat analyseren is wel echt heel erg irritant hoor! Ik had, mede door de coke, eindelijk eens het lef om tegenover mijn vriend uit eerlijk te zijn over een sexuele fantasie. nl sex met een vrouw/meisje. Toen heeft ie me in een dwaze bui meegenomen naar een striptent. Hartstikke leuk natuurlijk, voor de grap maar ook wel een beetje als verassing voor mij omdat ik toch te verlegen ben om die fantasie ooit werkelijkheid te laten worden. Maar goed, ik kreeg dus een lapdance van een heel mooi meisje. En ik kon er, eigenlijk door de coke, dus niet van genieten. Ik ging weer door met analyseren en kritisch kijken en had alleen maar medelijden met die strippers en ging dus ook met dat meisje (dat naakt op mijn schoot zat ) in gesprek over waarom ze dit werk deed en of ze het wel met plezier deed enz enz De volgende dag baalde ik er echt een beetje van, ik had er gewoon van moeten genieten, het was eigenlijk zo gaaf, en ze was zo mooi! En ik bleef maar verder kijken en denken! Maar zonder die coke had ik nooit bij die striptent naar binnen gedurfd! Dat is dus ook wat ik het nadeel vind van coke; ik voel me heel goed, en dus ook leuk en aantrekkelijk enzo, maar ik kan mijn hoofd absoluut niet stil zetten en kan dus ook echt niet van seks genieten enzo. Ook herkenbaar?"
"[Bericht verwijderd]"