Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Herken dat gevoel als geen ander. Ervaar het als heel dubbel. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om zo op een open manier te communiceren, aan de andere kant ben ik als de dood om mezelf chantabel te praten. Toch kan ik ook echt genieten van het level van openheid. Onderwerpen als liefde , seks en de wereld problematiek worden inderdaad heel analytisch uit gesproken. En het hangt er ook van af of je met alleen maar mannen bent of met een vrouw. Al merk ik wel dat je vaak je opwinding liever uitspreekt dan echt ervaart. Heb ook vaak genoeg de volgende dag het gevoel van : "Wat heb ik allemaal gezegd en tegen wie". Al denk ik wel dat in je high/roes je je zo profileert dat het je geen fuck uitmaakt, alles wat wordt besproken is gewoon zo. Dus heb nog nooit meegemaakt dat iemand me wou chanteren met het gene dat gezegd en/of gedaan was. En paranoia is een algemeen bekende bijwerking van coke gebruik. Vaak genoeg last van, heel hatelijk.Maar idd de rauwheid (jij noemt het scherp) vind ik heerlijk. Om me zo open te geven is me nooit nuchter gelukt. Jammer dat er zo'n taboe op coke gebruik rust, zou echt wel een therapeutische waarde kunnen hebben, alleen is de werking zonder rum (heb gemerkt dat dit de beste katalysator is) veel minder."