Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"even terug te komen op die bruine kleurige coke, this gewoon echte coke ,maar het is vloeibaar naar nederland gekomen ,en hier inelkaar gestampt met allemaal verschilde middelen erin,vaak oppassen met bruin achtige coke! als het een geurtje heb die echt erg stink ,klinkt raar maar dan is tie goed!zeg niet te vetrouwen maar als die stinkt weetje ook echt dat je coke heb die vloeibaar is geweest en gemixt is met mani of met noxi,nooit gelijk in je neus stoppen,proef van te vooren,de kleur wil niks zeggen maar ziet er wel raar uit natuurlijk coke hoort wit te zijn ,zodra je een bruin achtige coke aangeboden krijg ruik eraan dan proef je het op je tong als de dealer de niej mee eens is houd het op en moet je het natuurlijk niet kopen! vloeibaar coke is moeilijk in poeder te maken dus meestal pleuren ze veel zooi erdoor heen je wil niet dat je neus wegbrand van de zuuren die erin zitten ,dit is alleen voor de bruin achtige coke als het stinkt weetje je dat het vloeibaar coke is geweest ruik je niks en het is toch bruinig dan is het geen coke maar gewoon bruin voor de unkies pas goed op mensen met wat je in neemt! als je het heb en het toch niet echt vetrouwt kwa geur en kleur pak een paracetemol maak er een kwart fijn van pleur het door je grammtje ff roeren en op tafel leggen zodra je de brokjes eraf veegt en ong heel je fijngemaakte paracetol licht nog op tafel ken je het nemen zeg niet dat tie dan goed is maar ken je hem nemen! hecht de paracemol echt vast aan de bruinige coke (netalsvochtigepep)dan ken je beter je beter nooit meer naar die dealer gaan dan is de geur die je ruikt een ZUUR je neus brand heftig nog erger dan speed en zag dan maar dag tussenschotje van je neus en zeg dan maar hallo doter me slijmvlies is onstoken maar weet niet hoe en zien hun dat het eruit gerot is door zuur en weetje wel gelijk welke zuur want ze nemen een zempel voor de micro veel succes ps bruine coke bestaat echt en het is niet altijd tering zooi this vloeibaar geweest dus zit er een sterkere mengsel in om het intact te houden !is het bruin en heel fijn en je drukt je pakje goed aan en doet em open en het is een plakje dan is het goed is het nog fijn wegpleuren zitten er brokjes in geen zorgen dan is het goed (bruinecoke)"